جدیدترین اخبارجهان

آمریکا پلیس امنیت اخلاقی و ۷ مقام ایران را به اتهام آزار و اذیت زنان تحریم کرد

اوفک ۷ نفر از سران سازمان‌های امنیتی ایران را تحریم کرد

پلیس امنیت اخلاقی و ۷ مقام ایران به اتهام آزار و اذیت زنان از سوی آمریکا تحریم شدند

دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری ایالات متحده، اوفک هفت تن از سران سازمان‌های امنیتی جمهوری اسلامی از جمله پلیس امنیت‌اخلاقی، وزارت اطلاعات، نیروی زمینی ارتش، نیروی مقاومت بسیج و نیروی انتظامی ایران را تحریم کرد.

پلیس امنیت اخلاقی و ۷ مقام ایران به اتهام آزار و اذیت زنان از سوی آمریکا تحریم شدند
پلیس امنیت‌اخلاقی و ۷ مقام ایران به اتهام آزار و اذیت زنان از سوی آمریکا تحریم شدند

بنا بر بیانیه اوفک، این مقامات ناظر بر سازمان‌هایی هستند که به طور معمول از خشونت برای سرکوب اعتراضات مسالمت‌آمیز و اعضای جامعه مدنی ایران، مخالفان سیاسی، فعالان حقوق زنان و اعضای جامعه بهائی ایران استفاده می‌کنند.

اوفک روز پنجشنبه ۳۱ شهریور پلیس امنیت اخلاقی ایران را به اتهام «آزار و خشونت زنان ایران، و نقض حقوق شرکت‌کنندگان در اعتراضات مسالمت‌آمیز» تحریم کرد.

در بیانیه‌ وزارت خزانه‌داری آمریکا از پلیس امنیت اخلاقی ایران به عنوان «مسئول مرگ مهسا امینی ۲۲ ساله که به اتهام داشتن حجاب نامناسب دستگیر و بازداشت شده بود» یاد شده است.

پلیس امنیت اخلاقی و ۷ مقام ایران به اتهام آزار و اذیت زنان از سوی آمریکا تحریم شدند
پلیس‌امنیت‌اخلاقی و ۷ مقام ایران به اتهام آزار و اذیت زنان از سوی آمریکا تحریم شدند

بنا بر بیانیه اوفک، این مقامات ناظر بر سازمان‌هایی هستند که به طور معمول از خشونت برای سرکوب اعتراضات مسالمت‌آمیز و اعضای جامعه مدنی ایران، مخالفان سیاسی، فعالان حقوق زنان و اعضای جامعه بهائی ایران استفاده می‌کنند. اوفک روز پنجشنبه ۳۱ شهریور پلیس امنیت اخلاقی ایران را به اتهام «آزار و خشونت زنان ایران، و نقض حقوق شرکت‌کنندگان در اعتراضات مسالمت‌آمیز» تحریم کرد. در بیانیه‌ وزارت خزانه‌داری آمریکا از پلیس امنیت اخلاقی ایران به عنوان «مسئول مرگ مهسا امینی ۲۲ ساله که به اتهام داشتن حجاب نامناسب دستگیر و بازداشت شده بود» یاد شده است. حوادث امروز ایران    حوادث امروز ایران    حوادث امروز ایران  حوادث امروز ایران 

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا