جدیدترین اخبارجهان

صندوق دار فروشگاه پس از شلیک به مردی که حاضر نبود ماسک بپوشد، خودش را کشت

صندوق دار فروشگاهی در آمریکا به یک مشتری که از پوشیدن ماسک خودداری می کرد شلیک کرد و سپس خودش را کشت

صندوق دار فروشگاه پس از شلیک به مردی که حاضر نبود ماسک بپوشد، خودش را کشت

گزارش پلیس می گوید اگر صندوق دار فروشگاهی که اوایل این ماه دقایقی بعد از شلیک به یک مشتری {که از پوشیدن ماسک خودداری کرده و بدون پرداخت مبلغ سه بسته چیپس از فروشگاه خارج شده بود} خودش را کشت زنده می‌ماند با اتهامات کیفری مواجه می شد.

تیراندازی ۶ فوریه در شمال غربی لاس وگاس اتفاق افتاد؛ درست چهار روز پیش از آن که مقررات پوشیدن اجباری ماسک توسط فرماندار نوادا استیو سیسولاک (Steve Sisolak) لغو شود.

پلیس گفت مرگ صندوق دار ۳۶ ساله در فروشگاه پمپ بنزین تریبل (Terrible) به دلیل جراحت ناشی از شلیک گلوله به سر [توسط خود ضارب] در صحنه حادثه اعلام شد.

پلیس گفت دوست دختر سابق مشتری ۲۶ ساله او را به بیمارستان نزدیک فروشگاه [که در آنجا برای جراحت ناشی از شلیک گلوله در شانه تحت مداوا قرار گرفت و سپس مرخص شد] منتقل کرد.

ماموران پلیس در بیمارستان از او بازجویی کردند و یکی از شاهدان حاضر در صحنه توضیحات او در مورد حادثه را تصدیق کرد.

پلیس در ساعت ۸:۳۰ صبح ۶ فوریه به صحنه حادثه در بولوار غربی سنتنیال سنتر (Centennial Center) در بزرگراه ۹۵ ایالات متحده فراخوانده شد.

بازپرسان پلیس تفنگ دستی گلاک مورد استفاده در هر دو تیراندازی و چهار پوکه فشنگ را ضبط کردند و ویدئوی دوربین های مداربسته را پیش از ثبت گزارش جزییات وقایع در ۹ فوریه بررسی نمودند.

گزارش پلیس می گوید «براساس حقایق و شرایطی که در مورد زمان وقوع حادثه به دست آورده ایم (صندوقدار) در صورت زنده ماندن به اتهام ضرب و جرح (با استفاده از سلاح مرگبار) بازداشت می شد.»

اولین بار کی‌ال‌ای‌اس-تی‌وی روز پنجشنبه این حادثه را گزارش کرد. و آسوشیتد پرس یک نسخه سانسور شده از گزارش پلیس را از طریق ثبت یک درخواست سوابق عمومی دریافت نمود.

پلیس می گوید صندوق دار با فریاد از مشتری خواسته بود که ماسک بپوشد یا فروشگاه را ترک کند، اما مشتری خودداری کرده و سه بسته چیپس را روی پیشخوان گذاشته بود. صندوقدار نیز از ارائه خدمت به این مرد خودداری کرده و او [مشتری] چیپس ها را بدون پرداخت پول برداشته و از فروشگاه خارج شده بود.

صندوقدار این مرد را تا خارج از فروشگاه دنبال نموده و با گوشی موبایل خود شروع به فیلم گرفتن از این مرد [مشتری] کرده بود. مشتری عصبانی شده، به سمت صندوقدار آمده و «سپس درگیری به سرعت شروع شده بود.»

گزارش پلیس می گوید «پس از شروع شدن درگیری فیزیکی» صندوقدار یک اسلحه دستی گلاک از جیب خود خارج کرد و سه بار به قربانی شلیک نمود که یک گلوله به شانه او اصابت کرد.

قربانی به فروشگاه تایر فروشی مجاور فرار کرده و در آنجا توسط دوست دختر سابقش سوار یک ون شد.

پلیس گفت صندوقدار با گوشی موبایل خود با شخصی تماس گرفت و سپس شروع به بحث و جدل با شخص پشت تلفن کرد. لحظاتی بعد او اسلحه دستی گلاک را به سمت خود گرفت و یک گلوله به سمت راست سر خود شلیک کرد.

مامور پلیس در گزارش خود نوشت هنگامی که به صحنه حادثه رسیده است مرد صندوق دار هنوز کلت کمری را در یک دست و گوشی تلفن را در دست دیگر داشته و به پشت روی زمین افتاده بود در حالی که هیچ ضربانی نداشته و خون از سر او جاری بوده است.

صندوق دار فروشگاه پس از شلیک به مردی که حاضر نبود ماسک بپوشد، خودش را کشت  حوادث لاس وگاس آمریکا  شلیک به مشتری  حوادث لاس وگاس آمریکا    شلیک به مشتری  حوادث لاس وگاس آمریکا    شلیک به مشتری  حوادث لاس وگاس آمریکا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا