جدیدترین اخبارجهان

خزانه‌داری آمریکا تحریم هایی را علیه قاچاقچیان نفت و شرکت های مرتبط با نیروی قدس ایران وضع کرد

به دلیل فروش قاچاقی محصولات پتروشیمی جمهوری اسلامی در حمایت از سپاه پاسداران، آمریکا تحریم‌های را علیه چند فرد و نهاد وضع کرد

خزانه‌داری آمریکا تحریم هایی را علیه قاچاقچیان نفت و شرکت های مرتبط با نیروی قدس ایران وضع کرد

وبسایت وزارت خزانه‌داری آمریکا از تحریم چند فرد و نهاد که در یک شبکه بین‌المللی قاچاق نفت دست دارند خبر داد؛ این افراد و نهادها در حمایت از نیروهای قدس سپاه پاسداران در فروش ده‌ها میلیون دلار از محصولات پتروشیمی جمهوری اسلامی ایران دست داشتند و آمریکا نیز نام آنها را در فهرست تحریم‌های خود قرار داد.

خزانه‌داری آمریکا تحریم هایی را علیه قاچاقچیان نفت و شرکت های مرتبط با نیروی قدس ایران وضع کرد
خزانه‌داری آمریکا تحریم هایی علیه قاچاقچیان نفت شرکت های نیروی قدس ایران وضع

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

وزارت خزانه‌داری آمریکا مدعی شد که نیروی قدس سپاه پاسداران درآمد حاصل از فروش محصولات پتروشیمی ایران را برای فعالیت‌های خرابکارانه خود استفاده می‌کند.

در وبسایت این وزارتخانه به فروش محصولات پتروشیمی ایران به کمک واسطه‌ها تاکید شد و به یک کارگزار عمانی به نام محمود رشید عمور الحبسی (Mahmood Rashid Amur Al Habsi) اشاره کرد. الحبسی با همکاری سپاه پاسداران و با استفاده از شرکت‌های خود، نفت ایران را به مشتریان خارجی می‌رساند.

به گفته وزارت خزانه‌داری آمریکا الحبسی در همکاری با مقامات سپاه پاسداران از جمله رستم قاسمی و با دستکاری سیستم‌های شناسایی خودکار، پرداخت رشوه و جعل مدارک کشتی‌رانی تحریم‌های بین‌المللی را دور می‌زد.

وزیر خارجه آمریکا، آنتونی بلینکن در توییتی به تحریم شبکه بین‌المللی قاچاق نفت تحت حمایت سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت به افشاگری‌ و اختلال در فعالیت حامیان نیروهای قدس سپاه پاسداران ادامه می‌دهیم.

وزارت خزانه‌داری آمریکا از شرکت‌هایی که در شبکه بین‌المللی قاچاق قراردارند و حامی سپاه پاسداران هستند نام برد و آنها را در لیست تحریم‌های آمریکا قرار داد. شرکت‌های نمر اینترنشنال (در عمان و رومانی)، شرکت تجارت پتروشیمی اوربیت (عمان)، و شرکت مریتایم بریوری (لیبریا) از جمله شرکت‌های ذکرشده هستند.

وزارت خزانه‌داری آمریکا از مسدود شدن کلیه دارایی‌های شرکت‌های تحریم‌ شده خبر داد و گفت شهروندان آمریکایی حق معامله با دارایی‌ها و سود آنها را ندارند. 

به گزارش تهرانتو نیوز ؛ به دلیل فروش قاچاقی محصولات پتروشیمی جمهوری اسلامی در حمایت از سپاه پاسداران، آمریکا تحریم‌های را علیه چند فرد و نهاد وضع کرد. وبسایت وزارت خزانه‌داری آمریکا از تحریم چند فرد و نهاد که در یک شبکه بین‌المللی قاچاق نفت دست دارند خبر داد؛ این افراد و نهادها در حمایت از نیروهای قدس سپاه پاسداران در فروش ده‌ها میلیون دلار از محصولات پتروشیمی جمهوری اسلامی ایران دست داشتند و آمریکا نیز نام آنها را در فهرست تحریم‌های خود قرار داد. وزارت خزانه‌داری آمریکا مدعی شد که نیروی قدس سپاه پاسداران درآمد حاصل از فروش محصولات پتروشیمی ایران را برای فعالیت‌های خرابکارانه خود استفاده می‌کند. در وبسایت این وزارتخانه به فروش محصولات پتروشیمی ایران به کمک واسطه‌ها تاکید شد و به یک کارگزار عمانی به نام محمود رشید عمور الحبسی (Mahmood Rashid Amur Al Habsi) اشاره کرد.

الحبسی با همکاری سپاه پاسداران و با استفاده از شرکت‌های خود، نفت ایران را به مشتریان خارجی می‌رساند. به گفته وزارت خزانه‌داری آمریکا الحبسی در همکاری با مقامات سپاه پاسداران از جمله رستم قاسمی و با دستکاری سیستم‌های شناسایی خودکار، پرداخت رشوه و جعل مدارک کشتی‌رانی تحریم‌های بین‌المللی را دور می‌زد. وزیر خارجه آمریکا، آنتونی بلینکن در توییتی به تحریم شبکه بین‌المللی قاچاق نفت تحت حمایت سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت به افشاگری‌ و اختلال در فعالیت حامیان نیروهای قدس سپاه پاسداران ادامه می‌دهیم. وزارت خزانه‌داری آمریکا از شرکت‌هایی که در شبکه بین‌المللی قاچاق قراردارند و حامی سپاه پاسداران هستند نام برد و آنها را در لیست تحریم‌های آمریکا قرار داد. شرکت‌های نمر اینترنشنال (در عمان و رومانی)، شرکت تجارت پتروشیمی اوربیت (عمان)، و شرکت مریتایم بریوری (لیبریا) از جمله شرکت‌های ذکرشده هستند. وزارت خزانه‌داری آمریکا از مسدود شدن کلیه دارایی‌های شرکت‌های تحریم‌ شده خبر داد و گفت شهروندان آمریکایی حق معامله با دارایی‌ها و سود آنها را ندارند. به گزارش تهرانتو نیوز ؛ به دلیل فروش قاچاقی محصولات پتروشیمی جمهوری اسلامی در حمایت از سپاه پاسداران، آمریکا تحریم‌های را علیه چند فرد و نهاد وضع کرد.

وبسایت وزارت خزانه‌داری آمریکا از تحریم چند فرد و نهاد که در یک شبکه بین‌المللی قاچاق نفت دست دارند خبر داد؛ این افراد و نهادها در حمایت از نیروهای قدس سپاه پاسداران در فروش ده‌ها میلیون دلار از محصولات پتروشیمی جمهوری اسلامی ایران دست داشتند و آمریکا نیز نام آنها را در فهرست تحریم‌های خود قرار داد. وزارت خزانه‌داری آمریکا مدعی شد که نیروی قدس سپاه پاسداران درآمد حاصل از فروش محصولات پتروشیمی ایران را برای فعالیت‌های خرابکارانه خود استفاده می‌کند. در وبسایت این وزارتخانه به فروش محصولات پتروشیمی ایران به کمک واسطه‌ها تاکید شد و به یک کارگزار عمانی به نام محمود رشید عمور الحبسی (Mahmood Rashid Amur Al Habsi) اشاره کرد.

الحبسی با همکاری سپاه پاسداران و با استفاده از شرکت‌های خود، نفت ایران را به مشتریان خارجی می‌رساند. به گفته وزارت خزانه‌داری آمریکا الحبسی در همکاری با مقامات سپاه پاسداران از جمله رستم قاسمی و با دستکاری سیستم‌های شناسایی خودکار، پرداخت رشوه و جعل مدارک کشتی‌رانی تحریم‌های بین‌المللی را دور می‌زد. وزیر خارجه آمریکا، آنتونی بلینکن در توییتی به تحریم شبکه بین‌المللی قاچاق نفت تحت حمایت سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت به افشاگری‌ و اختلال در فعالیت حامیان نیروهای قدس سپاه پاسداران ادامه می‌دهیم. وزارت خزانه‌داری آمریکا از شرکت‌هایی که در شبکه بین‌المللی قاچاق قراردارند و حامی سپاه پاسداران هستند نام برد و آنها را در لیست تحریم‌های آمریکا قرار داد. شرکت‌های نمر اینترنشنال (در عمان و رومانی)، شرکت تجارت پتروشیمی اوربیت (عمان)، و شرکت مریتایم بریوری (لیبریا) از جمله شرکت‌های ذکرشده هستند. وزارت خزانه‌داری آمریکا از مسدود شدن کلیه دارایی‌های شرکت‌های تحریم‌ شده خبر داد و گفت شهروندان آمریکایی حق معامله با دارایی‌ها و سود آنها را ندارند. تحریم های جدید آمریکا تحریم های جدید آمریکا  تحریم های جدید آمریکا تحریم های جدید آمریکا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا