انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

شبکه بهداشت دانشگاه در حال بررسی مرخصی اجباری و قطع همکاری با کارمندان غیرواکسینه است

مدیرعامل شبکه بهداشت دانشگاه : افراد یا در برنامه واکسیناسیون شرکت کنند یا به مرخصی اجباری فکر کنند

شبکه بهداشت دانشگاه در حال بررسی مرخصی اجباری و قطع همکاری با کارمندان غیرواکسینه است

طبق اقدامات جدیدی که نظام سلامت برای متقاعد ساختن کارکنان در حال مقاومت در مقابل واکسیناسیون در دست بررسی دارد ممکن است کارکنان غیرواکسینه شبکه دانشگاهی بهداشت مجبور به گذراندن مرخصی اجباری در طول دوران موج چهارم کووید-۱۹ باشند. شبکه بهداشت دانشگاه در حال بررسی مرخصی اجباری و قطع همکاری با کارمندان غیرواکسینه است

شبکه بهداشت دانشگاه در حال بررسی مرخصی اجباری و قطع همکاری با کارمندان غیرواکسینه است
شبکه بهداشت دانشگاه مرخصی اجباری و قطع همکاری با کارمندان غیرواکسینه

تغییر در استراتژی‌های شبکه بهداشت دانشگاه پس‌ازآن مطرح شد که نخست‌وزیر انتاریو داگ فورد دستورالعمل سلامت جدیدی تصویب کرد که هزاران نفر از کارکنان در بخش مراقبت‌ها و آموزش‌های بهداشتی را تحت تأثیر قرار می‌دهد و ارائه گواهی واکسیناسیون، یا دلیل پزشکی برای غیرواکسینه باقی ماند یا تست گیری اجباری کووید-۱۹ باهدف ریشه‌کنی ویروس کرونا را الزامی می‌کند.

دکتر کییرن مور (Kieran Moore) مسئول ارشد پزشکی انتاریو گفت که مقررات جدید {که قرار است از ۷ سپتامبر رسماً اجرا شود} یک معیار پایه است و اختیار لازم برای انجام اقدامات بیشتر به‌منظور بالا بردن آمار تزریق واکسن برای بیمارستان‌ها و کارفرمایان بخش دولتی را فراهم می‌کند.

کوین اسمیت (Kevin Smith) مدیرعامل شبکه بهداشت می‌گوید تقریباً ۹۵۰ نفر از کارکنان {هشت درصد از نیروی کار شبکه بهداشت} هنوز غیرواکسینه هستند و ممکن است در هفته‌های آینده با انتخاب سختی مواجه شوند.

اسمیت گفت «ما باید پافشاری کنیم تا افراد یا واقعاً در برنامه واکسیناسیون شرکت کنند یا به مرخصی اجباری فکر کنند.»

شبکه دانشگاهی سلامت ازجمله اولین کارفرمایان در انتاریو است که تست گیری منظم کووید-۱۹ پیش از ورود به محل کار را برای کارکنان غیرواکسینه الزامی کرده است؛ سیاستی که از زمان اجرایی شدن در اوایل آگوست نرخ واکسیناسیون را به‌سرعت بالا برده است.

اسمیت گفت که نرخ تزریق واکسن از ۸۵ درصد در اواخر جولای به نرخ فعلی ۹۲ درصد کارکنان واکسینه در مقابل کووید-۱۹ رسیده است. مابقی ۹۵۰ نفر از کارکنان غیرواکسینه نیز وارد یک «طرح تست سواب بینی» (swabbing program) شدند که شامل تست گیری منظم ظرف حداکثر ۴۸ ساعت پیش از آغاز شیفت کاری است.

درعین‌حال که به گفته اسمیت اولین مرحله طرح تزریق واکسن یا تست سواب کووید یک «موفقیت چشمگیر» بوده است بااین‌حال با گروه کوچکی از کارکنان غیرواکسینه مواجه شدند که از انجام تست گیری منظم خودداری کردند؛ که به گفتگوهای قاطعانه‌ای از سوی مسئولان بیمارستان منجر شد.

اسمیت گفت «تعداد کمی از افراد بودند که می‌گفتند نمی‌خواهیم تست کووید بدهیم؛ به آنها اعلام کردیم که واقعاً حضور در محل کار بدون ارائه تست امکان‌پذیر نیست.» بیمارستان از حد گفتگو قاطعانه فراتر رفت و کارکنانی را که در مقابل مقررات بیمارستان مقاومت می‌کردند به‌عنوان یک مهلت حل اختلاف به مرخصی اجباری فرستاد.

اسمیت گفت «ما گفتگوهای بسیار صریح و بی‌تعارفی با [آنها] داشتیم و گفتیم … این دو هفته مرخصی در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بررسی کنید که آیا واقعاً موضع شما این است که نمی‌خواهید از سیاست‌های بیمارستان پیروی کنید. خوشبختانه ما در حال حاضر از نرخ ۱۰۰ درصدی انطباق با مقررات برخورداریم.»

موفقیت این رویکرد غیر منعطف در ترکیب با دستورالعمل‌های جدید استانی که اخیراً تصویب شد شبکه بهداشت دانشگاه را متقاعد ساخت تا نگاه دیگری به استانداردهای حداقلی برای کارکنان داشته باشند ازجمله درخواست از کارکنان غیرواکسینه برای کار کردن از خانه یا رفتن به مرخصی اجباری.

درحالی‌که اسمیت گفت شبکه دانشگاهی سلامت «ترجیح می‌دهید در هر شرایطی که ممکن باشد از قطع همکاری خودداری کند» بااین‌وجود ممکن است در صورت به نتیجه نرسیدن سایر تلاش‌ها برای متقاعد ساختن کارکنان در مورد مزایای واکسن چاره‌ای جز قطع همکاری با آنها وجود نداشته باشد.

اسمیت گفت «نیازهای بیماران در اولویت است؛ که گاهی اوقات ما را ناچار به گرفتن تصمیمات دشواری می‌کند که همیشه به نفع بیماران است.» «این محیط‌ها باید برای خانواده بیماران و کارمندان در معرض ریسک ما امن‌ترین محیط ممکن باشند.» شبکه بهداشت دانشگاه در حال بررسی مرخصی اجباری و قطع همکاری با کارمندان غیرواکسینه است

شبکه بهداشت دانشگاه در حال بررسی مرخصی اجباری و قطع همکاری با کارمندان غیرواکسینه است
شبکه بهداشت دانشگاه در حال بررسی مرخصی اجباری و قطع همکاری با کارمندان غیرواکسینه است

طبق اقدامات جدیدی که نظام سلامت برای متقاعد ساختن کارکنان در حال مقاومت در مقابل واکسیناسیون در دست بررسی دارد ممکن است کارکنان غیرواکسینه شبکه دانشگاهی بهداشت مجبور به گذراندن مرخصی اجباری در طول دوران موج چهارم کووید-۱۹ باشند. تغییر در استراتژی‌های شبکه بهداشت دانشگاه پس‌ازآن مطرح شد که نخست‌وزیر انتاریو داگ فورد دستورالعمل سلامت جدیدی تصویب کرد که هزاران نفر از کارکنان در بخش مراقبت‌ها و آموزش‌های بهداشتی را تحت تأثیر قرار می‌دهد و ارائه گواهی واکسیناسیون، یا دلیل پزشکی برای غیرواکسینه باقی ماند یا تست گیری اجباری کووید-۱۹ باهدف ریشه‌کنی ویروس کرونا را الزامی می‌کند. دکتر کییرن مور (Kieran Moore) مسئول ارشد پزشکی انتاریو گفت که مقررات جدید {که قرار است از ۷ سپتامبر رسماً اجرا شود} یک معیار پایه است و اختیار لازم برای انجام اقدامات بیشتر به‌منظور بالا بردن آمار تزریق واکسن برای بیمارستان‌ها و کارفرمایان بخش دولتی را فراهم می‌کند.

کوین اسمیت (Kevin Smith) مدیرعامل شبکه بهداشت می‌گوید تقریباً ۹۵۰ نفر از کارکنان {هشت درصد از نیروی کار شبکه بهداشت} هنوز غیرواکسینه هستند و ممکن است در هفته‌های آینده با انتخاب سختی مواجه شوند. اسمیت گفت «ما باید پافشاری کنیم تا افراد یا واقعاً در برنامه واکسیناسیون شرکت کنند یا به مرخصی اجباری فکر کنند.» شبکه دانشگاهی سلامت ازجمله اولین کارفرمایان در انتاریو است که تست گیری منظم کووید-۱۹ پیش از ورود به محل کار را برای کارکنان غیرواکسینه الزامی کرده است؛ سیاستی که از زمان اجرایی شدن در اوایل آگوست نرخ واکسیناسیون را به‌سرعت بالا برده است. اسمیت گفت که نرخ تزریق واکسن از ۸۵ درصد در اواخر جولای به نرخ فعلی ۹۲ درصد کارکنان واکسینه در مقابل کووید-۱۹ رسیده است. مابقی ۹۵۰ نفر از کارکنان غیرواکسینه نیز وارد یک «طرح تست سواب بینی» (swabbing program) شدند که شامل تست گیری منظم ظرف حداکثر ۴۸ ساعت پیش از آغاز شیفت کاری است.

درعین‌حال که به گفته اسمیت اولین مرحله طرح تزریق واکسن یا تست سواب کووید یک «موفقیت چشمگیر» بوده است بااین‌حال با گروه کوچکی از کارکنان غیرواکسینه مواجه شدند که از انجام تست گیری منظم خودداری کردند؛ که به گفتگوهای قاطعانه‌ای از سوی مسئولان بیمارستان منجر شد. اسمیت گفت «تعداد کمی از افراد بودند که می‌گفتند نمی‌خواهیم تست کووید بدهیم؛ به آنها اعلام کردیم که واقعاً حضور در محل کار بدون ارائه تست امکان‌پذیر نیست.» بیمارستان از حد گفتگو قاطعانه فراتر رفت و کارکنانی را که در مقابل مقررات بیمارستان مقاومت می‌کردند به‌عنوان یک مهلت حل اختلاف به مرخصی اجباری فرستاد. اسمیت گفت «ما گفتگوهای بسیار صریح و بی‌تعارفی با [آنها] داشتیم و گفتیم … این دو هفته مرخصی در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بررسی کنید که آیا واقعاً موضع شما این است که نمی‌خواهید از سیاست‌های بیمارستان پیروی کنید. خوشبختانه ما در حال حاضر از نرخ ۱۰۰ درصدی انطباق با مقررات برخورداریم.»

اخبار تورنتو اخبار تورنتو اخبار تورنتو اخبار تورنتو اخبار تورنتو اخبار تورنتو اخبار تورنتو اخبار تورنتو موفقیت این رویکرد غیر منعطف در ترکیب با دستورالعمل‌های جدید استانی که اخیراً تصویب شد شبکه بهداشت دانشگاه را متقاعد ساخت تا نگاه دیگری به استانداردهای حداقلی برای کارکنان داشته باشند ازجمله درخواست از کارکنان غیرواکسینه برای کار کردن از خانه یا رفتن به مرخصی اجباری. درحالی‌که اسمیت گفت شبکه دانشگاهی سلامت «ترجیح می‌دهید در هر شرایطی که ممکن باشد از قطع همکاری خودداری کند» بااین‌وجود ممکن است در صورت به نتیجه نرسیدن سایر تلاش‌ها برای متقاعد ساختن کارکنان در مورد مزایای واکسن چاره‌ای جز قطع همکاری با آنها وجود نداشته باشد. اسمیت گفت «نیازهای بیماران در اولویت است؛ که گاهی اوقات ما را ناچار به گرفتن تصمیمات دشواری می‌کند که همیشه به نفع بیماران است.» «این محیط‌ها باید برای خانواده بیماران و کارمندان در معرض ریسک ما امن‌ترین محیط ممکن باشند.» شبکه بهداشت دانشگاه در حال بررسی مرخصی اجباری و قطع همکاری با کارمندان غیرواکسینه است موج چهارم کووید-۱۹ موج چهارم کووید-۱۹ موج چهارم کووید-۱۹ موج چهارم کووید-۱۹

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا