جدیدترین اخبارجهان

سازمان امنیت تجارت دریایی بریتانیا اعلام کرد کشتی آسفالت پرینسس در امنیت کامل است

کشتی آسفالت پرینسس در امنیت کامل است

سازمان امنیت تجارت دریایی بریتانیا اعلام کرد کشتی آسفالت پرینسس در امنیت کامل است

سازمان امنیت تجارت دریایی بریتانیا اعلام کرد کشتی ام وی آسفالت پرینسس که گفته شده بود در سواحل عمان ربوده شده پیدا شد و در امنیت کامل است.

سازمان امنیت تجارت دریایی بریتانیا اعلام کرد کشتی آسفالت پرینسس در امنیت کامل است
سازمان امنیت تجارت دریایی بریتانیا اعلام کشتی آسفالت پرینسس امنیت کامل است

پیشتر سازمان امنیت تجارت دریایی بریتانیا مدعی دزدیده شدن یک تانکر حمل قیر تحت مدیریت شرکت لوید لیست اینتلیجنس در نزدیکی آب‌های فجیره شده بود. بنا به گفته این شرکت از خدمه خواسته شده بود که به ایران بروند.

در پی این حادثه تحلیلگران انگشت اتهام را به سمت ایران نشانه رفته بودند. اما اکنون سفارت ایران در لندن می‌گوید این حادثه تایید نشده و انتشار این خبر برای گمراه کردن مردم در سراسر جهان برای بهره‌برداری دیپلماتیک در نیویورک است و منصفانه نیست.

سپاه پاسداران نیز در بیانیه‌ای مدعی شد که نیروهای امنیتی، نیروهای مسلح و کلیه شاخه‌های مقاومت اسلامی در حادثه آبهای عمان هیچ نقشی نداشته‌اند.

حادثه اخیر در حالی روی داده که پنج روز پیش کشتی مرسر استریت اسرائیلی با پهپاد مورد حمله قرار گرفت و دو کشته برجای گذاشت.

مقام‌های آمریکایی، بریتانیایی و اسرائیلی، ایران را مسئول این حمله می‌دانند.

سواحل عمان    ام وی آسفالت پرینسس    سواحل عمان  ام وی آسفالت پرینسس        سواحل عمان

پیشتر سازمان امنیت تجارت دریایی بریتانیا مدعی دزدیده شدن یک تانکر حمل قیر تحت مدیریت شرکت لوید لیست اینتلیجنس در نزدیکی آب‌های فجیره شده بود. بنا به گفته این شرکت از خدمه خواسته شده بود که به ایران بروند. در پی این حادثه تحلیلگران انگشت اتهام را به سمت ایران نشانه رفته بودند. اما اکنون سفارت ایران در لندن می‌گوید این حادثه تایید نشده و انتشار این خبر برای گمراه کردن مردم در سراسر جهان برای بهره‌برداری دیپلماتیک در نیویورک است و منصفانه نیست.

سپاه پاسداران نیز در بیانیه‌ای مدعی شد که نیروهای امنیتی، نیروهای مسلح و کلیه شاخه‌های مقاومت اسلامی در حادثه خلیج عمان هیچ نقشی نداشته‌اند. حادثه اخیر در حالی روی داده که پنج روز پیش کشتی مرسر استریت اسرائیلی با پهپاد مورد حمله قرار گرفت و دو کشته برجای گذاشت. مقام‌های آمریکایی، بریتانیایی و اسرائیلی، ایران را مسئول این حمله می‌دانند.

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا