انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

دانش‌آموزان غیرواکسینه‌ انتاریو با هیچ نوع مقررات متفاوتی در محیط داخل کلاس‌ها مواجه نخواهد بود

طبق تایید استان انتاریو دانش‌آموزان غیرواکسینه‌ با هیچ نوع مقررات متفاوتی در محیط داخل کلاس‌ها مواجه نخواهد بود

دانش‌آموزان غیرواکسینه‌ انتاریو با هیچ نوع مقررات متفاوتی در محیط داخل کلاس‌ها مواجه نخواهد بود

دولت انتاریو اعلام کرد که در سپتامبر امسال کودکان واکسینه‌نشده با هیچ نوع مقررات متفاوت از همکلاسی‌های واکسینه خود مواجه نخواهد شد.

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

استیون لچه (Stephen Lecce) وزیر آموزش و دکتر کییرن مور (Kieran Moore) مسئول ارشد پزشکی سازمان بهداشت استان روز چهارشنبه برای اولین بار پس از رونمایی از برنامه بازگشت به مدرسه، همراه با یکدیگر به پرسش‌ها پاسخ دادند.

لچه و مور با وجود تاکید بر این نکته که واکسن بهترین شانس استان برای اجتناب از موج چهارم است، گفتند که واکسن‌های کووید-۱۹ برای دانش‌آموزان و کارکنان واجد شرایط در مدارس اجباری نخواهد بود. دانش‌آموزان غیرواکسینه‌ انتاریو با هیچ نوع مقررات متفاوتی در محیط داخل کلاس‌ها مواجه نخواهد بود

دانش‌آموزان غیرواکسینه‌ انتاریو با هیچ نوع مقررات متفاوتی در محیط داخل کلاس‌ها مواجه نخواهد بود
دانش‌آموزان غیرواکسینه‌ انتاریو با هیچ نوع مقررات متفاوتی در محیط داخل کلاس‌ها مواجه

دکتر مور روز چهارشنبه گفت «من انتظار ندارم که رویکرد متفاوتی خواه در مورد واکسینه بودن یا واکسینه نبودن یک کودک در هر گونه فعالیت‌های داخل محیط مدرسه وجود داشته باشد.»

دکتر مور گفت که علاوه بر این به کارکنان مدرسه نیز وضعیت واکسیناسیون هیچ یک از دانش آموزان اعلام نخواهد شد. «ما اطلاعی از وضعیت ایمن‌سازی آنها نخواهیم داشت و قاعدتا در مورد کودکانی که به هیچ صورتی واکسن دریافت نکرده‌اند نباید هیچ گونه مانع یا انگ‌زنی مطرح باشد.»

دکتر مور در این جلسه اعلام کرد دولت هنوز در حال کار روی نهایی‌سازی برنامه مدیریت شیوع کووید-۱۹ خود است قبلا به طور ضمنی اشاره کرده بود که ممکن است دانش‌آموزان واکسینه‌نشده‌ای که در معرض ابتلا به بیماری قرار می‌گیرند با مدت قرنطینه طولانی‌تری مواجه باشند.

مشخص نیست که آیا قرنطینه طولانی‌تر هنوز بخشی از برنامه خواهد بود. دولت انتاریو گفت که برنامه «در دست تهیه» است. دانش‌آموزان غیرواکسینه‌ انتاریو با هیچ نوع مقررات متفاوتی در محیط داخل کلاس‌ها مواجه نخواهد بود

لچه روز چهارشنبه گفت که دولت واکسن را اجباری نمی‌کند زیرا می‌خواهند «به انتخاب‌های افراد احترام بگذارد.»
با این حال، لچه اضافه کرد که هر کاری که در جهت تایید و توصیه واکسیناسیون از دست او برآید برای تشویق مردم به تزریق واکسن انجام خواهد داد.

لچه و مور علاوه بر این از اختصاص یک بودجه ۲۵ میلیون دلاری خبر دادند که به گفته آنها صرف بهبود کیفیت هوای داخل مدرسه هنگام بازگشت دانش‌آموزان به کلاس ها خواهد شد.

در فضاهای آموزشی فاقد تهویه مکانیکی شامل کلاس‌های مهدکودک که پوشیدن ماسک در آنها اجباری نیست یونیت‌های فیلتر HEPA نصب خواهد شد.

لچه همچنین روز چهارشنبه از یک به‌روزرسانی در دستورالعمل بازگشت به مدرسه خبر داد که طبق آن ورزش‌های دارای تماس بین فردی بالا از این پس در فضاهای داخلی مجاز خواهند بود.

دستورالعمل منتشر‌شده در روز سه‌شنبه چنین امکانی فراهم نمی‌کرد.

دکتر مور روز چهارشنبه گفت که انتظار دارد موارد ابتلا به کووید-۱۹ در اواخر ماه سپتامبر تا اکتبر افزایش پیدا کند و خواستار واکسیناسیون همه مردم برای اجتناب از جهش بزرگتر در تعداد موارد ابتلا به این بیماری شد.

دکتر مورد گفت «آمار ابتلای ما به‌آهستگی در حال بالا رفتن است.» «راه‌حل، ایمن‌سازی است.»

اخبار انتاریو    اخبار کانادا    اخبار انتاریو    اخبار کانادا  اخبار انتاریو    اخبار کانادا    اخبار انتاریو    اخبار کانادا    اخبار انتاریو  اخبار تورنتو

اخبار تورنتو        اخبار تورنتو    اخبار تورنتو    اخبار تورنتو

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا