جدیدترین اخبارجهان

طبق مشاهدات ایالات متحده، روسیه به دنبال جذب «بیش از ۶۰،۰۰۰ سرباز» است

یک مقام پنتاگون گفت ایالات متحده شواهدی به دست آورده که حاکی از تلاش روسیه برای جذب بیش از ۶۰،۰۰۰ سرباز است

طبق مشاهدات آمریکا، روسیه به دنبال جذب «بیش از ۶۰،۰۰۰ سرباز» است

یک مقام ارشد وزارت دفاع آمریکا گفت که ایالات متحده شواهدی به دست آورده که نشان می دهد روسیه به دنبال جذب «بیش از ۶۰،۰۰۰ سرباز» از میان سرباز وظیفه های جدید و نیروهای ذخیره تجهیزشده برای تقویت نیروهای متجاوز خود است.

طبق مشاهدات آمریکا، روسیه به دنبال جذب «بیش از 60،000 سرباز» است
طبق مشاهدات آمریکا، روسیه به دنبال جذب «بیش از ۶۰،۰۰۰ سرباز» است

این مقام ارشد نظامی هشدار داد که فعلا «باید دید» که روسیه تا چه اندازه در رسیدن به این هدف موفق خواهد بود، این نیروها تا چه حد آموزش خواهند دید یا به کجا اعزام خواهند شد.

این مقام ارشد پنتاگون گفت که وجود نیروهای «تقویتی تازه، کاملاً آموزش‌دیده، کاملاً مسلح» برای تجدید قوای گروه‌های تاکتیکی گردان مستهلک شده روسی توسط ایالات متحده مشاهده نشده است.

این مقام ارشد وزارت دفاع آمریکا روز جمعه در جریان نشستی با خبرنگاران گفت با توجه به توانایی فعلی این نیروهای نظامی، روسیه اکنون «کمتر از ۸۵ درصد از قدرت رزمی آماده خدمت ارزیابی شده خود را» که مسکو در ماه فوریه قبل از تهاجم به اوکراین مستقر کرده بود در اختیار دارد.

مقام ارشد پنتاگون گفت «برآورد می کنیم روسها از کل قدرت نظامی ارزیابی شده ای که داشتند، یعنی قدرت رزمی آماده خدمت ارزیابی شده که قبل از تهاجم در اختیار داشتند و به همین منظور علیه اوکراین مستقر کرده بودند، اکنون بین ۸۰ تا ۸۵ درصد را در اختیار دارند.» که این برآورد طیف گوناگونی از عوامل شامل تعداد تانک ها، جت های جنگنده و موجودی موشک و همچنین نیروهای انسانی را در محاسبات درنظر گرفته است.

مقام ارشد وزارت دفاع آمریکا در مورد تعداد کل نیروهای روسی که تا به امروز در عملیات اوکراین کشته شده اند، عدد خاصی اعلام نکرد.

مقام وزارت دفاع امریکا گفت «تجمیع ارقام به ما می گوید که قوای روسیه کمتر از ۸۵ درصد از توان رزمی آماده خدمت ارزیابی شده خود را که پیش از شروع تهاجم مستقر کرده بودند در اختیار دارند.»

مقام ارشد وزارت دفاع آمریکا گفت که ایالات متحده همچنین معتقد است که ارتش روسیه «مشکلات لجستیکی و پشتیبانی خود» از جمله مشکلاتی که در خارج از اوکراین وجود داشت را حل نکرده است.

مقام وزارت دفاع آمریکا گفت حل نشدن این مشکلات به این معناست که بعید است روس ها بتوانند با سرعت بالایی نیروهای خود در شرق اوکراین را تقویت کنند.

او گفت «با توجه به نوع تلفات و آسیب‌هایی که به آمادگی یگان‌های روس ها وارد شده، به طور کلی گمان نمیکنم که این روند برای آنها روندی سریع باشد.»

طبق مشاهدات آمریکا، روسیه به دنبال جذب «بیش از 60،000 سرباز» است
طبق مشاهدات آمریکا، روسیه به دنبال جذب «بیش از ۶۰،۰۰۰ سرباز» است

ارتش تحدید قوای روسیه در اوکراین  ارتش تحدید قوای روسیه در اوکراین    ارتش تحدید قوای روسیه در اوکراین  حمله روسیه به اوکراین    حمله روسیه به اوکراین  حمله روسیه به اوکراین

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا