جدیدترین اخبارجهانکریپتوکارنسی

وزارت خارجه ایالات‌متحده تا ۱۰ میلیون دلار کریپتو به هکرهای کلاه سفید پاداش می‌دهد

راه‌اندازی پلتفرم پیشنهاد جایزه ۱۰ میلیون دلاری کریپتو به هکرهای کلاه‌سفید در مقابل ارائه اطلاعات

وزارت خارجه ایالات‌متحده تا ۱۰ میلیون دلار کریپتو به هکرهای کلاه سفید پاداش می‌دهد

ایالات‌متحده برای تشویق هکرهای کلاه‌سفید به افشای عوامل تحت حمایت حکومتی و تروریست‌های بالقوه در دارک وب، دارایی‌های دیجیتال پاداش می‌دهد.

وزارت خارجه ایالات‌متحده تا 10 میلیون دلار کریپتو به هکرهای کلاه‌سفید پاداش می‌دهد
وزارت خارجه ایالات‌متحده تا ۱۰ میلیون دلار کریپتو به هکرهای کلاه سفید پاداش می‌دهد

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

دولت ایالات‌متحده برای اطلاعات مرتبط با عملیات هکرهای تحت حمایت حکومت‌های متخاصم یا مظنون به تروریست بودن جوایز کریپتوکارنسی پاداش می‌دهد. هکرهای کلاه سفید

پلتفرم جدید «جوایز عدالت» وزارت امور خارجه ایالات‌متحده امکان ثبت گزارش‌های محرمانه و اطلاعات ناشناس توسط مخبرها در مقابل دریافت دارایی‌های دیجیتال به‌عنوان پاداش را فراهم می‌کند.

به گزارش CNN پلتفرم جدید ایالات‌متحده در رویداد بلک هت یو‌اس‌ای (Black Hat USA) { که از ۳۱ ماه جولای تا ۵ آگوست در لاس‌وگاس برگزار شد}معرفی و تبلیغ شد؛ در این پلتفرم کاربران می‌توانند گزارش‌های محرمانه را از طریق یک شبکه Wi-Fi محافظت نشده (بدون رمز) به نام #Rewardsnotransoms [پاداش، نه باج] ثبت کنند. شبکه وای‌فای این پلتفرم تعمداً به‌صورت باز و بدون رمز تنظیم شده است تا مشارکت‌کنندگان را به ورود به شبکه (log in) و دسترسی به وب‌سایت RFJ ترغیب کند.

جوایزی به مبلغ حداکثر ۱۰ میلیون دلار در مقابل اطلاعات مرتبط با مظنونین تروریستی مختلف، افراط‌گرایان و هکرهای تحت حمایت حکومتی در نظر گرفته‌شده است. مخبرها می‌توانند انتخاب کنند که پاداش خود را به‌صورت دارایی‌های کریپتو دریافت کنند. هکرهای کلاه سفید

مخبرها اطلاعات حساسی را از طریق یک درگاه امن در دارک وب {لایه‌ای از اینترنت که خارج از دسترسی عمومی شرکت‌های تجاری و موتورهای جستجو قرار دارد} ارائه می‌کنند. هکرهای کلاه سفید

ویلیام اوانینا (William Evanina) رئیس سابق مرکز ملی امنیت و ضد جاسوسی ایالات‌متحده این طرح ابتکاری را علنی‌ترین اقدام دولت ایالات‌متحده دانست که تابه‌حال در زمینه ورود به دارایی‌های دیجیتال انجام شده است.

اوایل سال جاری دولت بایدن هکرهای استخدام شده توسط روسیه و چین را به نفوذ در چندین سازمان و وزارتخانه دولت ایالات‌متحده متهم کرد. مقامات ایالات‌متحده در حدود ۲.۳ میلیون دلار کریپتوکارنسی استفاده‌شده برای پرداخت باج در پی حمله سایبری به سیستم کلنیال پایپ‌لاین را پس گرفتند.

برنامه RFJ امیدوار است با درخواست اطلاعات از هکرهای دارای مهارت‌ها و تخصص‌های مرتبط از وقوع این نوع حملات جلوگیری کند.

باوجوداینکه پلتفرم RFJ تا همین لحظه نیز گزارش‌های محرمانه‌ای دریافت کرده است اما یکی از مقامات وزارت امور خارجه تأکید کرد که عملیات سایبری اجرای قانون یک «فرایند سریع و فوری» نیست.

مقامات وزارت خارجه اظهار داشتند «ما گزارش‌های محرمانه‌ای دریافت می‌کنیم. ما گزارش‌های محرمانه را ارزیابی می‌کنیم. ما این گزارش‌های محرمانه را با همکارانی از چندین سازمان در میان می‌گذاریم. آنها سپس باید از این اطلاعات استفاده کنند و [با گزارش دهندگان] تماس برقرار کنند و تحقیقات خود را شروع کنند.»

یکی دیگر از مقامات پیش‌بینی کرد که این برنامه شامل پیش‌زمینه‌ای برای طرح‌های مشابه پلیس سایبری در آینده خواهد بود و اظهار داشت: «من فکر می‌کنم که پیشنهاد جایزه کریپتوکارنسی اقدامی است که ما در آینده برای انواع پاداش‌ها نیز استفاده خواهیم کرد. چنین پاداش‌هایی می‌تواند سایر منابع اطلاعاتی را تشویق کند که اطلاعات خود را با ما در میان بگذارند که در غیر این صورت ممکن بود نخواهد که با ما تماس بگیرند.» هکرهای کلاه سفید

راه‌اندازی پلتفرم پیشنهاد جایزه ۱۰ میلیون دلاری کریپتو به هکرهای کلاه‌سفید در مقابل ارائه اطلاعات ایالات‌متحده برای تشویق هکرهای کلاه‌سفید به افشای عوامل تحت حمایت حکومتی و تروریست‌های بالقوه در دارک وب، دارایی‌های دیجیتال پاداش می‌دهد. به گزارش تهرانتو نیوز ؛ دولت ایالات‌متحده برای اطلاعات مرتبط با عملیات هکرهای تحت حمایت حکومت‌های متخاصم یا مظنون به تروریست بودن جوایز کریپتوکارنسی پاداش می‌دهد. پلتفرم جدید «جوایز عدالت» وزارت امور خارجه ایالات‌متحده امکان ثبت گزارش‌های محرمانه و اطلاعات ناشناس توسط مخبرها در مقابل دریافت دارایی‌های دیجیتال به‌عنوان پاداش را فراهم می‌کند.

به گزارش CNN پلتفرم جدید ایالات‌متحده در رویداد بلک هت یو‌اس‌ای (Black Hat USA) { که از ۳۱ ماه جولای تا ۵ آگوست در لاس‌وگاس برگزار شد}معرفی و تبلیغ شد؛ در این پلتفرم کاربران می‌توانند گزارش‌های محرمانه را از طریق یک شبکه Wi-Fi محافظت نشده (بدون رمز) به نام #Rewardsnotransoms [پاداش، نه باج] ثبت کنند. شبکه وای‌فای این پلتفرم تعمداً به‌صورت باز و بدون رمز تنظیم شده است تا مشارکت‌کنندگان را به ورود به شبکه (log in) و دسترسی به وب‌سایت RFJ ترغیب کند. جوایزی به مبلغ حداکثر ۱۰ میلیون دلار در مقابل اطلاعات مرتبط با مظنونین تروریستی مختلف، افراط‌گرایان و هکرهای تحت حمایت حکومتی در نظر گرفته‌شده است. مخبرها می‌توانند انتخاب کنند که پاداش خود را به‌صورت دارایی‌های کریپتو دریافت کنند.

مخبرها اطلاعات حساسی را از طریق یک درگاه امن در دارک وب {لایه‌ای از اینترنت که خارج از دسترسی عمومی شرکت‌های تجاری و موتورهای جستجو قرار دارد} ارائه می‌کنند. ویلیام اوانینا (William Evanina) رئیس سابق مرکز ملی امنیت و ضد جاسوسی ایالات‌متحده این طرح ابتکاری را علنی‌ترین اقدام دولت ایالات‌متحده دانست که تابه‌حال در زمینه ورود به دارایی‌های دیجیتال انجام شده است. اوایل سال جاری دولت بایدن هکرهای استخدام شده توسط روسیه و چین را به نفوذ در چندین سازمان و وزارتخانه دولت ایالات‌متحده متهم کرد. مقامات ایالات‌متحده در حدود ۲.۳ میلیون دلار کریپتوکارنسی استفاده‌شده برای پرداخت باج در پی حمله سایبری به سیستم کلنیال پایپ‌لاین را پس گرفتند.

برنامه RFJ امیدوار است با درخواست اطلاعات از هکرهای دارای مهارت‌ها و تخصص‌های مرتبط از وقوع این نوع حملات جلوگیری کند. باوجوداینکه پلتفرم RFJ تا همین لحظه نیز گزارش‌های محرمانه‌ای دریافت کرده است اما یکی از مقامات وزارت امور خارجه تأکید کرد که عملیات سایبری اجرای قانون یک «فرایند سریع و فوری» نیست. مقامات وزارت خارجه اظهار داشتند «ما گزارش‌های محرمانه‌ای دریافت می‌کنیم. ما گزارش‌های محرمانه را ارزیابی می‌کنیم. ما این گزارش‌های محرمانه را با همکارانی از چندین سازمان در میان می‌گذاریم. آنها سپس باید از این اطلاعات استفاده کنند و [با گزارش دهندگان] تماس برقرار کنند و تحقیقات خود را شروع کنند.» یکی دیگر از مقامات پیش‌بینی کرد که این برنامه شامل پیش‌زمینه‌ای برای طرح‌های مشابه پلیس سایبری در آینده خواهد بود و اظهار داشت: «من فکر می‌کنم که پیشنهاد جایزه کریپتوکارنسی اقدامی است که ما در آینده برای انواع پاداش‌ها نیز استفاده خواهیم کرد. چنین پاداش‌هایی می‌تواند سایر منابع اطلاعاتی را تشویق کند که اطلاعات خود را با ما در میان بگذارند در غیر این صورت ممکن بود نخواهد که با ما تماس بگیرند.» هکرهای تحت حمایت حکومت‌های متخاصم   هکرهای تحت حمایت حکومت‌های متخاصم

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا