ایرانجدیدترین اخبار

ولنتاین ۱۴۰۱ در ایران بر مزار جان باختگان برگزار شد

خانواده‌های دادخواه بر مزار جان‌باختگان

روز عشاق امسال در ایران بر مزار جان باختگان برگزار شد

ولنتاین ۱۴۰۱ در قبرستان‌های ایران؛ خانواده‌های دادخواه بر مزار جان‌باختگان

خانواده‌های جان‌باختگان حوادث اخیر ایران امسال همزمان با ولنتاین، روز عشاق بر مزار عزیزانشان گرد هم آمدند.

ولنتاین یا روز عشاق بهانه‌ای شد تا یاد و خاطره قربانیان و شهدای راه آزادی میهن که به دلیل نقض حقوق بشر توسط جمهوری اسلامی اجازه زندگی از آنها گرفته شد، گرامی داشته شود.

این درحالی است که هر سال گزارش هایی مبنی بر ایجاد محدودیت در برگزاری ولنتاین در جمهوری اسلامی دیده می‌شود و امسال این مناسبت با انتشار تصاویری از خانواده کشته‌شدگان اعتراضات اخیر ایران بر مزار عزیزانشان دست به‌دست شد.

مادر کاروان قادرشکری، در روز ولنتاین با حضور بر مزار فرزندش گفت: امروز روز عشق است. آمده‌ام این روز را با پسر خودم جشن بگیرم، شهید نمی‌میرد، کاوران من قهرمان است، شهید کردستان است.

همسر علیرضا خوشکار بیاتی نیز در این روز با رفتن به مزار همسرش که در جریان اعتراضات در بلوار مرزداران تهران هدف شلیک مستقیم گلوله ماموران جمهوری اسلامی قرار گرفت، یاد و خاطر او را گرامی داشت.

امیر نامزد حنانه کیا، از کشته‌های اعتراضات در مازندران نیز با رفتن بر مزار او تصویری خاطر انگیزی در اولین روز ولنتاین بدون او منتشر کرد و نوشت: حس غریبی‌ بود.

مرضیه، خواهر ابوالفضل آدینه‌زاده، با انتشار تصویری مشترک از خانواده‌ها بر مزار روزبه خادمیان نوشت: خدا رو شکر امروز سعادت این‌رو داشتیم که از نزدیک خانواده جاویدنام روزبه خادمیان رو زیارت کنیم و تجدید میثاقی با قهرمانان ایرانمون داشته باشیم. دست در دست هم ما خانواده های داغدار، پر قدرت دادخواهی میکنیم و متحد می‌مونیم.

بازماندگان هواپیمای اوکراینی از عزیزانشان نوشتند

حامد اسماعیلیون نیز در این روز با بیان یک خاطر از همسر و دخترش نوشت: روز عشق آخرین (ریرا) با هیجان از پله‌ها پایین آمد و به پریسا گفت: ببین مامان! بابا برای من هم گل خریده. گل ها را نگه داشت تا خشک شدند. شاید هنوز جایی در اتاقش باشد. نمی‌دانم.

جواد سلیمانی همسر الناز نبیی نیز در این روز نوشت: متاسفانه قدر دوست داشتن و دوست داشته شدن را وقتی خوب می‌فهمی که یک خیلی خوب رو از دست داده باشی. الناز جان ولنتاین مبارک. رفیق نیمه راه.

ولنتاین ۱۴۰۱ در قبرستان‌های ایران؛ خانواده‌های دادخواه بر مزار جان‌باختگان  کاروان قادرشکری  حنانه کیا  علیرضا خوشکار بیاتی  ابوالفضل آدینه‌زاده

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا