انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

شهرداری وان مراکز تناسب اندام، استخرهای شنا و برخی از کتابخانه ها را در پی کمبود نیروی انسانی در نتیجه کووید-۱۹ تعطیل کرد

تمامی استخرهای شنا و مراکز تناسب اندام شهرداری وان و برخی از کتابخانه ها بدلیل کمبود نیروی انسانی ناشی از کووید-۱۹ تعطیل شدند

شهرداری وان مراکز تناسب اندام، استخر شنا و برخی از کتابخانه ها را در پی کمبود نیروی انسانی در نتیجه کووید-۱۹ تعطیل کرد

شهرداری وان (Vaughan) به دلیل کمبود نیروی انسانی ناشی از پاندمی تمامی مراکز تناسب اندام، استخر شنا و برخی از کتابخانه های خود را به طور موقت تعطیل می کند.

شهرداری وان مراکز تناسب اندام، استخر شنا و برخی از کتابخانه ها را در پی کمبود نیروی انسانی در نتیجه کووید-19 تعطیل کرد
شهرداری وان مراکز تناسب اندام، استخر شنا و کتابخانه ها را در پی کمبود نیروی انسانی در نتیجه کووید-۱۹ تعطیل کرد

شهرداری وان این خبر را در یک بیانیه مطبوعاتی که صبح سه شنبه منتشر شد اعلام کرد.

در این بیانیه اعلام شده است که تمامی مراکز تناسب اندام و استخرهای شنای شهرداری از روز سه شنبه بسته خواهد شد و برنامه های تفریحی فضای داخلی مراکز اجتماعات محلی نیز لغو خواهند شد.

شهرداری می گوید که «در مورد برنامه های تفریحی زمستانی حضوری در حال حاضر تصمیم گیری نشده است و به داده های مربوط به اومیکرون و منابع انسانی بستگی خواهد داشت.»

در همین اثنا کتابخانه های عمومی وان نیز شعبه های محلی خود را از روز پنجشنبه تعطیل خواهند کرد؛ با این وجود سه کتابخانه مرجع شامل بترست کلارک (Bathurst Clark)، سیویک سنتر (Civic Centre) و پیر برتون (Pierre Berton) فعلا باز خواهند ماند.

ثبت آنلاین درخواست و مراجعه برای دریافت [پشت درب] (Curbside pickup) نیز همچنان از ساعت ۱ تا ۵ بعد از ظهر هر روز در شعبه های تعطیل شده ارائه خواهد شد.

تعطیل شدن گروهی از تسهیلات شهرداری در شرایطی انجام می شود که انتظار می رود افزایش شدید در موارد ابتلا به کووید-۱۹ {با توجه به تعداد بالای افرادی که ناچار خواهند بود پس از یک تست مثبت یا قرار گرفتن در معرض موارد تایید شده بیماری خود را قرنطینه کنند} موجب بروز چالش هایی برای کارفرمایان شود.

شهرداری وان در بیانیه مطبوعاتی گفت که «به دلیل کووید-۱۹ با کمبود کارکنان مواجه شده» و یادآور شده است که خدمات ضروری «بدون اختلال» ادامه خواهند داشت.

بیانیه مطبوعاتی متذکر شده است که «تمامی تصمیمات در مورد بستن یا باز کردن تسهیلات و امکانات بر اساس داده های آماری مربوط به وان اتخاذ خواهد شد و مبتنی بر دستورالعمل های صادر شده توسط بهداشت عمومی منطقه یورک و دولت استانی خواهد بود، ضمن آن که ایمنی عمومی در اولویت اول قرار خواهد داشت.»

هنوز مشخص نیست که این تسهیلات چه موقع بازگشایی خواهند شد.

شهرداری وان می گوید که پرداخت های حق عضویت هر شخصی که عضو مراکز تناسب اندام و استخرهای شنا است در طول مدت تعطیلی به طور خودکار به حالت تعلیق درخواهد آمد.

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا