انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

والمارت افرادی که می خواهند تست فوری رایگان کووید-۱۹ دریافت کنند را مجبور می کند که ۳۵ دلار خرید آنلاین انجام دهند

داگ فورد نسبت به سیاست حداقل خرید والمارت به مبلغ ۳۵ دلار به منظور دریافت تست های فوری رایگان واکنش نشان داد

والمارت افرادی که می خواهند تست فوری رایگان کووید-۱۹ دریافت کنند را مجبور می کند که ۳۵ دلار خرید آنلاین انجام دهند

شهروندان انتاریو که امیدوارند یک بسته تست فوری رایگان کووید-۱۹ از والمارت دریافت کنند [که دریافت آن از این شرکت تنها به صورت آنلاین امکان پذیر است] مجبور خواهند بود که پیش از دریافت کیت حداقل ۳۵ دلار خرید کنند. والمارت افرادی که می خواهند تست فوری رایگان کووید-۱۹ دریافت کنند را مجبور می کند که ۳۵ دلار خرید آنلاین انجام دهند

دولت انتاریو روز چهارشنبه اعلام کرد که هر هفته در حدود ۵.۵ میلیون تست فوری کووید را در فروشگاه های خواربار و داروخانه های سراسر استان فراهم می کند. این خبر در شعبه والمارت در کیچنر اعلام شد.

دست کم ۲،۴۰۶ محل توزیع شامل ۲،۳۸۵ داروخانه و فروشگاه خواربار و همینطور ۲۱ «سازمان مسئول محله های دارای اولویت بالا» برای ۱۷ محله آسیب پذیر در این برنامه مشارکت دارند.

این تست ها از تاریخ ۹ فوریه در فروشگاه های خواربار و مواد غذایی و داروخانه ها از طریق آنلاین یا تحویل در داخل فروشگاه فراهم خواهند بود.

خرده فروشی های مشارکت کننده در این برنامه شامل شعبه های شاپرز دراگ مارت (Shoppers Drug Mart)، لابلاس (Loblaws)، مترو (Metro)، رکسال (Rexall)، سوبیز (Sobey’s)، لانگوز (Longo’s) و والمارت می باشند.

در والمارت تست های فوری کووید-۱۹ تنها از طریق دریافت همراه با سفارشات فراهم است. والمارت افرادی که می خواهند تست فوری رایگان کووید-۱۹ دریافت کنند را مجبور می کند که ۳۵ دلار خرید آنلاین انجام دهند

والمارت افرادی که می خواهند تست فوری رایگان کووید-19 دریافت کنند را مجبور می کند که 35 دلار خرید آنلاین انجام دهند
والمارت تست فوری رایگان کووید-۱۹ را با ۳۵ دلار خرید آنلاین ارائه میدهد

طبق اعلام والمارت مشتریانی که یک سفارش تحویل مواد غذایی ثبت می کنند یک کیت رایگان تست آنتی ژن فوری کووید-۱۹ همراه با سفارش خود دریافت می کنند.

اما شهروندان انتاریو به منظور ثبت یک سفارش و دریافت یک کیت تست رایگان باید حداقل ۳۵ دلار خرج کنند.

سارا سینگ معاون رهبر حزب نیودموکرات در بیانیه ای در روز چهارشنبه گفت «این [تست] ابزاری برای مبارزه علیه کووید-۱۹ است، نه یک جایزه در داخل بسته غلات صبحانه و نه یک آیتم تبلیغاتی برای کمک به امپراتوری های چندین میلیون دلاری فروشگاه های بزرگ به منظور جذب مشتریان بیشتر.» «آنچه ما نیاز داریم دسترسی رایگان به یک ابزار مهم مراقبت از سلامت است، نه [سیاست توزیع] رایگان- به همراه حداقل خرید.»

وزارت بهداشت [پیش از توئیت داگ فورد] در پاسخ به پرسشی در مورد این مسئله به سی تی وی نیوز تورنتو گفت که هر یک از خرده فروشان از این اختیار برخوردارند که تعیین کنند تست ها چگونه توزیع می شوند.

سی تی وی نیوز تورتو از والمارت در مورد مبلغ حداقل خریدی که واجد شرایط دریافت یک کیت تست رایگان است سوال پرسید.

شرکت والمارت در پاسخ گفت «ما مفتخریم که پیشقدم شدیم و سهم خود را برای تضمین دسترسی مردم انتاریو به تست های آنتی ژن فوری انجام می دهیم.» «ما پس از بررسی های دقیق بسته های تست آنتی ژن فوری را از طریق خدمات دریافت آنلاین خود، مشابه با سایر خرده فروش ها توزیع خواهیم کرد. از نظر ما این ایمن ترین و کارآمدترین راه برای توزیع گسترده موجودی محدود [تست ها] برای عموم مردم است.»

سی تی وی نیوز با لانگوز، یکی دیگر از فروشگاه های انتاریو که تست های فوری را تنها از طریق سفارش آنلاین تحویل می دهند تماس گرفت تا ببیند آیا آنها نیز مبلغ حداقل خرید دارند یا خیر، که تایید کردند آنها نیز دارای الزامات حداقل خرید به مبلغ ۵۰ دلار هستند.

شرکت لانگوز گفت الزامات حداقل خرید به مبلغ ۵۰ دلار پیش از اعلام توزیع کیت های تست رایگان برقرار بوده است.

سایر شرکتها در انتاریو مانند رکسال، کیت های تست فوری کووید-۱۹ را در باجه های صندوق پرداخت نقدی طبق استراتژی ارائه خدمات براساس نوبت ورود مشتری تحویل می دهند و تحویل کیت تست نیازمند هیچ گونه خریدی نیست.

پس از اینکه والمارت اعلام کرد که افراد برای دریافت یک کیت تست باید ابتدا یک سفارش به مبلغ حداقل ۳۵ دلار را تکمیل کنند، داگ فورد نخست وزیر انتاریو، گفت که تست های فوری باید رایگان و بدون نیاز به حداقل خرید توزیع شوند.

بعد از ظهر روز چهارشنبه داگ فورد در واکنش به سیاست خرید اجباری یک توییت منتشر کرد. والمارت افرادی که می خواهند تست فوری رایگان کووید-۱۹ دریافت کنند را مجبور می کند که ۳۵ دلار خرید آنلاین انجام دهند

داگ فورد نوشت «رایگان یعنی رایگان.» «ما [تست های فوری] را بدون هیچ هزینه ای فراهم می کنیم و از تمامی طرفین مشارکت کننده در این برنامه انتظار می رود که به این قاعده عمل کنند؛ نباید هیچ نیازی به خرید اجباری یا حداقل خرید وجود داشته باشد.» «اگر آنها این کار را نکنند، ما [تست های فوری] را به خرده فروش ها یا داروخانه هایی خواهیم داد که این کار را انجام بدهند.»

شاپرز دراگ مارت      شاپرز دراگ مارت        شاپرز دراگ مارت        شاپرز دراگ مارت

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا