انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

بر اثر طغیان آب رودخانه کردیت عمق آب در برخی نقاط سیل زده در محله برمپتون به ۶ فوت رسید

در پی طغیان کردیت ریور و سرریز شدن آب به کرانه رود که محله برمپتون را در آب غرق کرد، عمق آب در برخی نقاط به ۶ فوت رسید

بر اثر طغیان رودخانه کردیت ریور عمق آب در برخی نقاط سیل زده در محله برمپتون به ۶ فوت رسید

مسئولان می گویند هنوز خیلی زود است که بتوان گفت ساکنین محله برمپتون که به دلیل سیل روز پنجشنبه جابجا شدند چه هنگام می توانند به خانه های خود بازگردند.

پس از اینکه بعد از ظهر پنجشنبه یخ های شکسته یک گرفتگی در مسیر تغییر جهت کردیت ریور ایجاد کردند و منجر به سرازیر شدن آب به محله های اطراف شدند، در حدود ۱۰۰ خانه در نزدیکی چرچ‌ویل رود (Churchville Road) و استیلز اونیو غربی (Steeles Avenue West) مجبور به تخلیه شدند.

بیل بویس رئیس آتش نشانی برمپتون روز جمعه به خبرنگاران گفت که در یک مقطع زمانی عمق آب احاطه کننده خانه ها در برخی نقاط به شش فوت می رسید و قایق های نجات ناچار بودند که برای همراهی ساکنین به مناطق امن به درب خانه ها مراجعه کنند. در طول شب آب به تدریج فروکش کرد اما هنوز شمار متعددی از خانه های این منطقه را احاطه کرده است. بر اثر طغیان رودخانه کردیت ریور عمق آب در برخی نقاط سیل زده در محله برمپتون به ۶ فوت رسید

بر اثر طغیان رودخانه کردیت ریور عمق آب در برخی نقاط سیل زده در محله برمپتون به 6 فوت رسید
بر اثر طغیان رودخانه کردیت ریور عمق آب در محله برمپتون به ۶ فوت رسید

بیل بویس گفت که در حال حاضر هیچ زمانبندی برای بازگشت شهروندان به خانه وجود ندارد، با این حال نیروهای آتش نشانی امروز با استفاده از دوربین های پهپادی تلاش خواهد کرد که برآوردی از «بزرگی و گستردگی سیلاب» و «تعیین گام های بعدی» به دست آوردند. بر اثر طغیان رودخانه کردیت ریور عمق آب در برخی نقاط سیل زده در محله برمپتون به ۶ فوت رسید

بر اثر طغیان رودخانه کردیت ریور عمق آب در برخی نقاط سیل زده در محله برمپتون به 6 فوت رسید
بر اثر طغیان رودخانه کردیت ریور عمق آب در برخی نقاط سیل زده به ۶ فوت رسید

رئیس آتش نشانی منطقه گفت «در برخی از مناطق جریان آب واقعا سریع بود و برخی مناطق کم ارتفاع با مقدار قابل ملاحظه ای یخ و آب و انباشت نخاله ها دچار آبگرفتگی شده بودند. چنین اتفاقی در این منطقه چندان رایج نیست.» «ما واقعا بسیار خوشحالیم که تمامی ساکنین حالشان خوب است. بدیهی است در مورد خانه های آنها نگران هستیم اما با تیم امور عام المنفعه خود، تمامی ذینفعان و خدمات رفاهی خود در اینجا همکاری خواهیم کرد تا اطمینان پیدا کنیم که مردم سرانجام می توانند به سلامت به خانه های خود بازگردند.»

شهرداری برمپتون برای شش منطقه در محله چرچ‌ویل شامل «مارتینز بولوار»، «چرچ استریت»، «ویکتوریا استریت»، «ادلاید استریت» و بخش های منتخبی از «چرچ‌ویل روُد» و «کردیت ویو روُد» دستور تخلیه اجباری صادر کرد.

تا صبح جمعه نیروهای آتش نشانی هنوز امکان دسترسی به بسیاری از خانه های سیل زده را نداشتند، با این حال سخنگوی شهرداری گفت که نیروهای آتش نشانی امیدوارند پس از بازگشایی جاده ها در اواخر امروز «درک بهتری» از شرایط به دست بیاورند.

در همین اثنا مسئولان گفتند که واقعا شکرگزارند که تمام کسانی که در این محله زندگی می کردند توانستند به سلامت از منطقه خارج شوند.

مایکل پالسکی (Michael Palleschi) نماینده شورای منطقه ای صبح جمعه به خبرنگاران گفت «من هرگز قطعات یخ به این بزرگی که با چنین سرعتی در آب حرکت کنند و آب واقعا بالا بیاید را ندیده بودم، واقعا چنین شرایطی را تا به حال در زندگی خود ندیده بودم.» «من نگران بودم اما هنگامی که به اینجا آمدم و اقدامات آتش نشانی و پلیس را مشاهده کردم که از قبل به درب محل سکونت مردم رفته بودند، مردم را با نردبان و کامیون بیرون می آوردند [و همینطور چمدان ها و حیوانات خانگی آنها را بیرون می‌آوردند] کمی آرام شدم، واقعا کار تحسین برانگیزی بود.» بر اثر طغیان رودخانه کردیت ریور عمق آب در برخی نقاط سیل زده در محله برمپتون به ۶ فوت رسید

سیل در برمپتون انتاریو کانادا سیل در برمپتون انتاریو کانادا    سیل در برمپتون انتاریو کانادا    سیل در برمپتون انتاریو کانادا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا