آلبرتاجدیدترین اخبارکانادا

وست جت ۲۰ درصد از پروازهای مارس را به دلیل تداوم محدودیت های مسافرتی و الزامات تست گیری لغو کرد

وست جت به دلیل مشکلات ناشی از محدودیت ها و الزامات بهداشت عمومی ۲۰ درصد از پروازهای ماه مارس را لغو کرد

وست جت ۲۰ درصد از پروازهای مارس را به دلیل تداوم محدودیت های مسافرتی و الزامات تست گیری لغو کرد

وست جت یک بار دیگر تعداد قابل ملاحظه ای از پروازهای زمانبندی شده خود را حذف کرد در حالی که همچنان به مقابله با موانعی که به دلیل کووید-۱۹ پیش روی سفرهای هوایی قرار دارند، ادامه می دهد.

وست جت 20 درصد از پروازهای مارس را به دلیل تداوم محدودیت های مسافرتی و الزامات تست گیری لغو کرد
وستجت پروازهای مارس را لغو کرد

شرکت هواپیمایی وست جت، مستقر در کلگری رو دوشنبه گفت که پروازها در ماه مارس تعدیل شده اند.

وست‌جت در یک بیانیه مطبوعاتی از اینکه سفرهای هوایی بیش از هر فعالیت مصرفی دیگری در کانادا تست گیری انجام می دهد اما بیش از همه تحت محدودیت قرار دارند، ابراز نارضایتی کرد.

هری تیلور رئیس موقت و مدیرعامل وست جت گفت «قرار بود توصیه های اجتناب از مسافرت، محدودیت ها و الزامات تست گیری موقتی باشند، با این حال صنعت هواپیمایی اکنون به بن بست رسیده است و به شدت بازیابی اقتصادی ایرلاین ما و این بخش اقتصادی را تحت تاثیر قرار می دهد.»

هری تیلور در ادامه گفت «کانادا تنها کشور باقیمانده در میان کشورهای عضو جی ۷ است که هنوز الزامات اجباری تست گیری پی سی آر (PCR) پیش از سوار شدن و هنگام رسیدن به مقصد را حفظ کرده است.» «کشورهای سراسر جهان اهمیت مسافرت و گردشگری در بازیابی اقتصادی را به رسمیت می شناسند و شاهد هستیم که این کشورها در حال اتخاذ اقداماتی برای بازگشایی ایمن مرزهای خود و ایجاد اصلاحات معقول در دستورالعمل های کلی سفر و الزامات تست گیری خود هستند.» «موجب ناامیدی است که کانادا در رویکرد خود راکد باقی مانده و همچنان شرایط مسافرت برای کانادایی ها و گردشگران ورودی را غیر قابل دسترس و شدیدا سختگیرانه نگه داشته است.

ایرلاین وست جت مدافع بازگشت به روال تست گیری قبلی است که صرفا در هنگام رسیدن به فرودگاه انجام می شد و همچنین خواستار حذف قرنطینه و جداسازی در هنگام بازگشت به کانادا برای مسافرانی است که منتظر دریافت نتیجه تست خود هستند.

وست جت می گوید تغییرات برنامه سفر مسافرانی که تحت تاثیر کاهش پروازهای زمانبندی شده قرار گرفته اند از طریق ایمیل به آنها اطلاع رسانی خواهد شد.

ایرلاین وست جت قبلا ۲۰ درصد از پروازهای فوریه و ۱۵ درصد از پروازهای ژانویه خود را لغو کرده بود.

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا