آلبرتاجدیدترین اخبارکانادا

وست جت در پی افزایش ۳۵ درصدی موارد ابتلا فعال به کووید-۱۹ برخی از پروازهای خود در ژانویه را لغو می کند

وست جت اعلام کرد ۱۵ درصد از پروازهای خود در ژانویه را به دلیل کمبود نیروی انسانی ناشی از کووید-۱۹ لغو خواهد کرد

وست جت در پی افزایش ۳۵ درصدی موارد ابتلا فعال به کووید-۱۹ برخی از پروازهای خود در ژانویه را لغو می کند

شرکت هواپیمایی وست جت ایرلاین می گوید که ناچار است برای مقابله با کمبود کارکنان به دلیل گسترش ورایانت اومیکرون تا پایان ژانویه ۱۵ درصد از پروازهای خود را لغو کند.

وست جت در پی افزایش 35 درصدی موارد ابتلا فعال به کووید-19 برخی از پروازهای خود در ژانویه را لغو می کند
وست جت در پی افزایش ابتلا به کووید-۱۹ برخی از پروازهای خود در ژانویه را لغو می کند

این شرکت هواپیمایی که در کلگری مستقر است می گوید که در روزهای اخیر شاهد ۳۵ درصد افزایش در موارد ابتلا فعال به این بیماری در میان کارکنان خود بوده و در حال حاضر ۱۸۱ نفر از کارکنان وست جت به کووید-۱۹ مبتلا هستند.

وست‌جت می گوید که شاهد افزایش قابل ملاحظه تأخیر و لغو پروازها ظرف ۷۲ ساعت گذشته بوده است.

وست جت اعلام کرد که از این پس نمی تواند به طور قابل پیش بینی نیروی انسانی پروازهای برنامه ریزی شده خود را تأمین کند.

خبر لغو پروازهای وست‌جت در حالی اعلام می شود که طبق اطلاعات وبسایت ردیابی پروازهای فلایت اویر (FlightAware) روز چهارشنبه بیش از ۸۵۰ پرواز در ایالات متحده لغو شد. روز سه شنبه نزدیک به ۱،۳۰۰ پرواز بین المللی ورودی، خروجی یا داخلی ایالات متحده لغو شد و روز دوشنبه نیز ۱،۵۰۰ پرواز لغو شده بود.

وست جت می گوید مهمانانی که پروازهای آنها لغو شده یا زمان‌بندی آن توسط ایرلاین تغییر کرده است واجد شرایط استرداد وجه بلیط خواهند بود. ایرلاین وست جت به مهمانانی که پرواز آنها تحت تأثیر این تصمیم قرار گرفته است اطلاع رسانی خواهد کرد.

خبر لغو پروازهای وستجت در حالی اعلام می شود که طبق اطلاعات وبسایت ردیابی پروازهای فلایت اویر (FlightAware) روز چهارشنبه بیش از ۸۵۰ پرواز در ایالات متحده لغو شد. روز سه شنبه نزدیک به ۱،۳۰۰ پرواز بین المللی ورودی، خروجی یا داخلی ایالات متحده لغو شد و روز دوشنبه نیز ۱،۵۰۰ پرواز لغو شده بود. وستجت می گوید مهمانانی که پروازهای آنها لغو شده یا زمان‌بندی آن توسط ایرلاین تغییر کرده است واجد شرایط استرداد وجه بلیط خواهند بود. ایرلاین وستجت به مهمانانی که پرواز آنها تحت تأثیر این تصمیم قرار گرفته است اطلاع رسانی خواهد کرد.

لغو پروازهای هواپیمایی  پروازهای کانادا  لغو پروازهای هواپیمایی  پروازهای کانادا   لغو پروازهای هواپیمایی  پروازهای کانادا   لغو پروازهای هواپیمایی

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا