انتاریوجدیدترین اخبارفرهنگ و هنرکانادا

چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم تورنتو از ۸ تا ۱۸ سپتامبر برگزار می شود

آنچه که لازم است درباره جشنواره بین المللی فیلم تورنتو شامل جزییات خرید بلیط و دیدار با سلبریتی ها بدانید

چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم تورنتو تیف از ۸ تا ۱۸ سپتامبر برگزار می شود

چهل و هفتمین جشنواره بین المللی سالانه فیلم تورنتو (تیف) (TIFF) در سال ۲۰۲۲ دوباره به طور کاملا حضوری همراه با حضور سلبریتی ها و پخش برخی از فیلم هایی که طرفداران مدتها در انتظار آنها بوده اند، برگزار خواهد شد.

چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم تورنتو تیف از 8 تا 18 سپتامبر برگزار می شود
چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم تورنتو تیف از ۸ تا ۱۸ سپتامبر برگزار می شود

جشنواره امسال از ۸ تا ۱۸ سپتامبر در مکان هایی در سراسر شهر شامل تیف بل لایت باکس (TIFF Bell Lightbox)، سالن سینمای اسکوشیابانک تورنتو (Scotiabank Theatre Toronto)، روی تامسون هال (Roy Thomson Hall)، ویزا اسکرینینگ روم (Visa Screening Room) در سالن سینمای پرنس ولز (Princess of Wales Theatre) و در سالن سینمای رویال الکساندرا (Royal Alexandra Theatre) برگزار خواهد شد.

در جشنواره امسال با نوبت پخش نزدیک به ۲۰۰  فیلم بلند برخی از فیلم هایی که شایسته توجه و علاقه عمومی هستند شامل فیلم «فبلمنز (The Fabelmans)» ساخته استیون اسپیلبرگ، فیلم «گلس آنین: یک چاقوکشی اسرارآمیز (Glass Onion: A Knives Out Mystery)» ساخته کلمنت ویرگو با اقتباس از فیلم «برادران»، فیلم «عجیب: داستان زندگی ال یانکوویچ (Weird: The Al Yankovic Story)» با بازی دنیل ردکلیف  فیلم «زنان صحبت می کنند (Women Talking)» ساخته سارا پالی فیلمساز و هنرپیشه کانادایی و همینطور فیلم «آقای پلیس من (My Policeman)» با بازی هری استایلز و بسیاری دیگر از فیلم هاست.

زمانبندی رسمی پخش فیلم های جشنواره فیلم تورنتو (تیف) به صورت آنلاین در اینجا ارائه شده است.

چگونه بلیط تهیه کنید؟

فروش بلیط های تکی و پکیج در تاریخ های ذیل آغاز خواهد شد:

۳۱ آگوست: پیش فروش بلیط های تکی برای دارندگان کارتهای ویزا اینفینت (Visa Infinite)

۱ سپتامبر: فرصت پرداخت برای کسانی که قبلا پکیج های بلیط حضوری را خریداری کرده اند (ساعت ۶ عصر به وقت شرق کانادا) به پایان می رسد

۳ سپتامبر: پیش فروش بلیط های تکی برای اعضای حلقه مشارکت کنندگان (Contributors Circle) (از ساعت ۱۰ صبح به وقت شرق کانادا) و اعضای ۳۶۵ (از ساعت ۱۲ ظهر به وقت شرق کانادا)

۴ سپتامبر: بلیط های تکی برای باشگاه تیف اینسایدر (TIFF Insiders) و دارندگان بلیط های رایگان زیر ۲۵ سال (Under-25 Free Pass Holders)

۵ سپتامبر: فروش بلیط های تکی برای عموم مردم آغاز می شود

۶ سپتامبر: امکان تعویض بلیط های جشنواره در مدیریت اکانت فستیوال (Festival Account Manager) روی سایت Ticketmaster.ca فراهم می شود.

بلیط ها را می توان به صورت آنلاین، به صورت تلفنی از ساعت ۱۰ صبح تا ۷ بعد از ظهر به وقت شرقی در تاریخ های فروش از طریق تماس با شماره ۲۰۳۳-۵۹۹-۴۱۶ یا ۴۸۳۳-۲۵۸-۸۸۸-۱ خریداری کرد؛ یا به صورت حضوری از گیشه استیو اند رشمی گوپتا (Steve & Rashmi Gupta Box Office) در سالن تیف بل لایت باکس در طول برگزاری جشنواره خریداری کرد.

قیمت بلیط های تکی بر اساس زمان پخش، چیدمان صندلی ها و سالن پخش فیلم متفاوت است و جزییات بیشتر در اینجا ارائه شده است.

جشنواره بین المللی فیلم تورنتو می گوید که تعداد بلیط ها به خصوص بلیط های پخش فیلم همراه با مراسم فرش قرمز، بلیط اولین پخش فیلم های جهانی یا آمریکای شمالی و یا بلیط پخش فیلم همراه با جلسه پرسش و پاسخ مخاطبان ممکن است «فوق العاده محدود باشد.»

بلیط های لحظه آخری

اگر بلیط های یکی از پخش های جشنواره کاملا فروخته شده باشد، هواداران فیلم ها هنوز فرصت دارند که سعی کنند تا در روز پخش فیلم یک جای خالی در سالن سینما را از طریق ایستادن در صف بلیط های لحظه آخری به دست آورند.

کسانی که بلیط ندارند می توانند به عنوان «آخرین شانس» برای دیدن یک فیلم در روز پخش آن در صف مخصوص بلیط های لحظه آخری بایستند.

چطور می توانید سلبریتی ها را ببینید؟

جشنواره بین المللی فیلم تورنتو (TIFF) محوطه هایی را به عنوان «محوطه های هواداران» در میدان دیوید پکو (David Pecaut) اختصاص داده است که فرصت تماشای مراسم فرش قرمز برای پخش فیلم ها در سالن های کینگ استریت را فراهم می کند. هواداران می توانند پیش از شروع پخش فیلم برای ورود به این محوطه ها در صف بایستند که امکان دسترسی به محوطه از دو ساعت قبل از زمان شروع فیلم بر اساس اولویت ورود فراهم خواهد شد.

جشنواره بین المللی فیلم تورنتو (تیف) (TIFF) یادآور شد که «محوطه های هواداران» ظرفیت محدودی دارند و ایستادن در صف تضمین کننده دسترسی به محوطه نیست.

 

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا