انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

زمانبندی اجرای طرح ۱۰ دلار در روز برای مراقبت از کودکان توسط شهرداری های منطقه تورنتو بزرگ اعلام شد

هزینه های مراقبت از کودکان در منطقه تورنتو بزرگ از چه زمانی کاهش می یابد؟ نحوه برنامه ریزی شهرداری‌ها برای اجرای طرح ۱۰ دلار در روز  در ادامه مطلب ارائه شده است

اعلام‌ زمانبندی اجرای طرح ۱۰$ مراقبت از کودکان توسط شهرداری های منطقه تورنتو بزرگ

زمانی که دولت فورد اعلام کرد که برای کاهش هزینه های مراقبت از کودکان به توافقی ۱۳.۲ میلیارد دلاری با اتاوا دست یافته است، تلویحا اشاره کرد که برخی از والدین چک های تخفیف را به تدریج از ماه مه دریافت خواهند کرد.

اما در منطقه بزرگ تورنتو (GTA) تنها یک شهرداری صرفا پذیرش تقاضانامه متصدیان مهدکودک ها و مراکز مراقبت از کودکان را آغاز کرده است و می‌گوید که هنوز هفته‌ها طول می‌کشد تا در موقعیتی قرار بگیرد که بودجه را توزیع کند.

این شرایط به نوبه خود، بسیاری از والدین را به این فکر واداشته است که از چه موقع می تواند شاهد دریافت کمک مالی باشند.

در اینجا خلاصه ای از وضعیت موجود در منطقه تورنتو بزرگ آورده شده است:

تورنتو

سخنگوی شهرداری می‌گوید که یک جلسه در تالار شهرداری برای متصدیان مراکز مراقبت دارای مجوز برای ۲۲ جون برنامه‌ریزی شده است و فرایند مشارکت این مراکز تا «آخر این ماه» در تاریخی که هنوز اعلام نشده آغاز خواهد شد.

شانلی مک‌نامی (Shanley McNamee) که مدیر کل خدمات کودکان تورنتو است، گفت که تأخیر در فعال کردن پورتال ثبت تقاضانامه ها به این دلیل است که این سازمان تمایل دارد که «اطمینان حاصل شود متصدیان دارای مجوز مراقبت از کودک، خواه از قبل با شهرداری ها همکاری داشته‌اند یا خیر از این فرصت برخوردار هستند که قبل از ارائه تقاضانامه خود برای شرکت در برنامه تامین بودجه آموزش اولیه و مراقبت از کودک سراسری کانادا می توانند در جلسات اطلاع رسانی و جلسات تالارهای شهرداری شرکت کنند.»

مک‌نامی می‌گوید که شهرداری قبلاً بودجه لازم برای اجرای برنامه را دریافت کرده است. مک نامی همچنین افزود که ستاد شهرداری گزارش اطلاع رسانی را همراه با اطلاعات بیشتر در ماه جولای به شورای شهر ارائه خواهند کرد.

منطقه یورک

سخنگوی شهرداری منطقه یورک گفت که این منطقه یک وبسایت آنلاین تقاضانامه برای متصدیان مجاز مراقبت از کودک ایجاد کرده است تا بتوانند از طرح سراسری مراقبت از کودکان کانادا که در هفته ۲۰ جون فعال می‌شود، شرکت کنند یا از آن خارج شوند. منطقه یورک همچنین هفته گذشته دو جلسه اطلاع رسانی مجازی برای متصدیان مراکز مراقبت از کودکان برگزار کرد و یک برگه اطلاعات مفصل را در وب سایت خود قرار داده است. سخنگوی شهرداری منطقه یورک گفت که تأخیر در پذیرش تقاضانامه ها به این دلیل است که به کارکنان فرصت داده شود تا دستورالعمل های استانی صادر شده در ماه اپریل را بررسی کنند و فرآیندهایی را برای اجرای این طرح توسعه دهند.

منطقه دورهام

فرایند مشارکت متصدیان مراکز مراقبت کودکان در دورهام از ۶ جون آغاز شد، اما سخنگوی شهرداری دورهام گفت که مرحله تأیید تقاضانامه ها در ماه جولای و پس از امضای رسمی این طرح توسط شورای منطقه ای در پایان این ماه آغاز می شود. سخنگوی شهرداری گفت که جلسات اطلاع رسانی برای همه ارائه دهندگان خدمات مراقبت از کودکان دارای مجوز در منطقه قبلاً در تاریخ ۱۸ مه و مجدداً در ۶ جون برگزار شده است. همچنین آخرین اخبار مربوط به این طرح از طریق خبرنامه یادگیری اولیه که به صورت عمومی منتشر می شود به اطلاع متصدیان مراکز مراقبت از کودکان رسانده می شود.

منطقه پیل

منطقه پیل در حال برنامه ریزی برای برگزاری یک جلسه فنی به منظور توضیح ورود به فرایند مشارکت و خروج از این فرایند برای متصدیان مراکز مراقبت از کودکان در تاریخ ۲۱ جون است. شهرداری منطقه پیل سپس فرایند ثبت درخواست مشارکت را روز بعد در ۲۲ جون فعال می کند. سخنگوی شهرداری منطقه پیل گفت که یک جلسه اطلاعات اولیه نیز در ۱ جون برگزار شد.

منطقه هالتون

سخنگوی شهرداری منطقه هالتون گفت که متصدیان مراکز مراقبت از کودکان احتمالا می توانند تقاضانامه‌های خود را «در هفته های آینده» ارسال کنند، با این حال شهرداری منطقه پیل هشدار داد که بررسی تقاضانامه ها تا «اواخر تابستان/اوایل پاییز» انجام نخواهند شد. سخنگوی شهرداری منطقه پیل گفت که تأخیر در شروع  بررسی تقاضانامه ها به دلیل نیاز به «توسعه سیاست‌ها و رویه‌های حمایتی و نهایی کردن فرآیند ثبت تقاضانامه» است. هر گونه به روز رسانی در مورد اجرای این طرح از جمله زمانی که پورتال تقاضانامه فعال می شود، در وب سایت منطقه هالتون (Halton Region) پست می شود.

اعلام‌ زمانبندی اجرای طرح ۱۰$ مراقبت از کودکان توسط شهرداری های منطقه تورنتو بزرگ اعلام‌ زمانبندی اجرای طرح ۱۰$ مراقبت از کودکان توسط شهرداری های منطقه تورنتو بزرگ  طرح ۱۰ دلاری    طرح ۱۰ دلاری  طرح ۱۰ دلاری  شهرداری تورنتو   شهرداری تورنتو  شهرداری تورنتو

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا