انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

دولت انتاریو سه طرح تخفیف مالیاتی جدید در تنظیم لایحه بودجه ۲۳-۲۰۲۲ برنامه ریزی کرده است

آیا شما واجد شرایط یکی از اعتبارهای مالیاتی جدید انتاریو خواهید بود؟ جزییات در ادامه ارائه شده است

دولت انتاریو سه طرح تخفیف مالیاتی جدید در تنظیم لایحه بودجه ۲۳-۲۰۲۲ برنامه ریزی کرده است

دولت انتاریو طبق لایحه بودجه ۲۳-۲۰۲۲ خود که روز سه شنبه رسما به پارلمان ارائه کرد در حال برنامه ریزی برای اجرای گام های بعدی چندین اعتبار مالیاتی برای شهروندان است.

دولت انتاریو سه طرح تخفیف مالیاتی جدید در تنظیم لایحه بودجه 23-2022 برنامه ریزی کرده است
دولت انتاریو سه طرح تخفیف مالیاتی جدید در تنظیم لایحه بودجه ۲۳-۲۰۲۲ برنامه ریزی کرد

اعتبارات مالیاتی شامل اعتبار گسترش یافته برای افراد کم درآمد تا درآمد متوسط، اعتبار برای سالمندان به منظور ایمن‌تر کردن خانه‌هایشان و یارانه برای هزینه‌های مراقبت از کودکان برای والدین دارای فرزند است.

برای اینکه اختصاص اعتبارهای مالیاتی قطعی شود ابتدا نمایندگان پارلمان باید لایحه بودجه را تصویب کنند.

اولین اعتبار مالیاتی که مربوط به اعتبار مالیاتی افراد و خانواده های کم درآمد است وبه عنوان لیفت (LIFT) نیز شناخته می شود، از سال ۲۰۱۸ برقرار بوده اما این برنامه فقط برای افرادی در دسترس بود که سالانه تا ۳۸،۵۰۰ دلار درآمد داشتند.

بودجه پیشنهادی وعده داده است که این برنامه را گسترش دهد تا مردم استان با درآمد بیش از ۵۰،۰۰۰ دلار در سال یا خانوارهایی که سالانه ۸۲،۵۰۰ دلار درآمد دارند نیز بتوانند به این اعتبار دسترسی داشته باشند.

گسترش این اعتبار مالیاتی به این معنی است که بیش از ۱.۷ میلیون شهروند انتاریو می توانند به طور میانگین واجد شرایط دریافت اعتبار مالیاتی ۳۰۰ دلاری باشند. افراد کم درآمد می توانند حداکثر تا ۸۷۵ دلار تخفیف مالیاتی دریافت کنند.

این اعتبار را می توان هر سال در حین ارائه اظهارنامه مالیاتی شخصی مطالبه کرد.

دومین اعتبار پیشنهادی مالیاتی شامل یک اعتبار مالیاتی مراقبت از سالمندان انتاریو در خانه است که برای کمک به حمایت از سالمندان کم درآمد ۷۰ سال و بالاتر در نظر گرفته شده است.

سالمندان کم درآمد در این رده سنی می توانند تا ۱،۵۰۰ دلار برای تجهیزات و حمایت پزشکی سبک بیمارستانی دریافت کنند. این اعتبار جدید ۲۵ درصد معافیت مالیاتی تا سقف ۶،۰۰۰ دلار برای هزینه های پزشکی مراقبت از سالمندان در خانه ارائه می دهد.

بر اساس شرایط اعتبار جدید، سالمندان می توانند هزینه های مربوط به ویزیت پرستار در منزل، تخت بیمارستان در خانه، ویلچر، خدمه، عصا، اکسیژن، عینک یا سمعک را مطالبه کنند.

این اعتبار قابل بازپرداخت است و افراد با درآمد سالانه تا ۶۵،۰۰۰ دلار می توانند واجد شرایط باشند؛ میزان اعتبار ارائه شده با مقیاس متغیر بر اساس سطح درآمد محاسبه می شود.

سومین اعتبار مالیاتی پیشنهادی با عنوان دسترسی به مراقبت از کودک و تخفیف هزینه (CARE) ارائه شده است. استان انتاریو قبلا گفته بود که این اعتبار به خانواده هایی با درآمد کلی خانوار تا سقف ۱۵۰،۰۰۰ دلار یا کمتر ارائه می شود.

خانواده‌های واجد شرایط ممکن است بتوانند تا ۷۵ درصد از برخی هزینه‌های مراقبت از کودک، از جمله خدمات کمپ های تفریحی و مراکز مراقبت از کودکان را مطالبه کنند.

استان انتاریو پیش از این گفته بود که اعتبارمالیاتی جدید در طرح کمک مالی برای مراقبت از کودکان به طور متوسط مبلغ ۱،۲۵۰ دلار به ازای هر خانواده را برای نزدیک به ۳۰۰،۰۰۰ خانواده فراهم می کند.

این‌اعتبار را نیز می توان هر سال در حین ارائه اظهارنامه مالیاتی شخصی مطالبه کرد.

مالیات برگشتی در انتاریو کانادا  تکس ریترن  مالیات برگشتی در انتاریو کانادا  تکس ریترن   مالیات برگشتی در انتاریو کانادا  تکس ریترن

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا