انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

زنی پس از ارائه جلسات روان درمانی بدون مجوز در ویتبی بازداشت شد

زن ۳۲ ساله اهل وان انتاریو به جرم کلاهبرداری بازداشت شد

ارائه جلسات روان درمانی بدون مجوز در ویتبی: یک زن ۳۲ ساله، شهروند انتاریو بازداشت شد

یک زن ۳۲ ساله اهل شهر وان در استان انتاریو به چندین فقره جرم مرتبط با کلاهبرداری متهم شده است.

بر اساس گزارش افسران پلیس منطقه دورهام، ادعا شده که او بدون مجوز در شهر ویتبی (در شرق تورنتو) جلسات روان درمانی ارائه کرده است.

بر اساس بیانیه‌ای که بعد از ظهر پنجشنبه توسط سرویس پلیس منطقه دورهام انتاریو منتشر شد، گمان می‌رود متهم بین ۳۱ می تا ۲۱ ژوئن ۲۶ جلسه روان درمانی را با هویت جعلی انجام داده است.

بازرسان پلیس گفتند که مظنون از سوی کالج خدمات اجتماعی و کارکنان خدمات اجتماعی انتاریو برای ارائه جلسات یا مراقبت های بهداشت روانی تایید نشده است.

مأموران پلیس کلینیک او را مشخص نکردند، اما گفتند که متهم که کتایون معصومی راد نام دارد [با چند نام خانوادگی شناخته می‌شود] و ممکن است با نام‌های زیر خدمات ارائه داده باشد:

کتی معصومی راد (Kathy Masoumi Rad)

کتی ام. گیموند (Kathy M. Guimond)

کتی معصومی‌راد گیموند (Kathy Masoumirad Guimond)

کتی مهرانیان (Kathy Mehranian)

کتی ام. راد (Kathy M. Rad)

در این بیانیه آمده است که خانم راد به جرم کلاهبرداری کمتر از ۵۰۰۰ دلار، شخصیت پردازی برای کسب منافع، تظاهر دروغین، جعل، بیان و/یا استفاده از سند جعلی، نقض پیمان صلح (پیس‌باند) و همچنین ارائه نمایندگی دروغین برخلاف قانون مددکاری اجتماعی و خدمات اجتماعی انتاریو متهم شده است.

هنوز اتهامات متهم در دادگاه ثابت نشده است.

بازرسان گفتند اگر شما به او یا کلینیک مربوطه مبلغی داده‌اید لطفا با پلیس تماس بگیرید و آنها را در روند تحقیقات کمک کنید.

کالج خدمات اجتماعی و کارکنان خدمات اجتماعی انتاریو فهرست و پرونده متخصصان تحت نظارت را در اختیار دارد و فهرست کسانی که در نهاد ثبت نام نکرده‌اند را جهت برخورد قانونی ارائه می دهد.

ارائه جلسات روان درمانی بدون مجوز در ویتبی: یک زن ۳۲ ساله، شهروند انتاریو بازداشت شد  کتایون کتی معصومی راد مهرانیان

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا