انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

مردی در ایستگاه اتوبوس تورنتو زنی را به آتش کشید

زنی در ایستگاه ترانزیت تورنتو به آتش کشیده شد؛ مظنون در بازداشت

مردی در ایستگاه اتوبوس تورنتو زنی را به آتش کشید

اوایل بعد از ظهر جمعه یک نفر پس از به آتش کشیدن یک قربانی (زن) در ایستگاه حمل و نقل تورنتو بازداشت شد.

پلیس می گوید که آنها  ابتدا پس از دریافت گزارشی مبنی بر تعرض مردی به یک زن در حدود ساعت ۱۲:۳۰ بعد از ظهر به ایستگاه کیپلینگ (Kipling) نزدیک خیابان کیپلینگ و خیابان دانداس (Dundas) فراخوانده شدند.

به گفته کارآگاهان پلیس مظنون (مرد ) مایعی را روی این زن ریخت و سپس آن را شعله‌ور کرد.

کارکنان تراتزیت تورنتو و همچنین شهروندانی که در همان نزدیکی بودند به قربانی کمک کردند و این زن با آمبولانس اورژانس به بیمارستان منتقل شد. در ارتباط با این حادثه یک مظنون بازداشت شده است.

ریک لیری (Rick Leary) مدیرعامل ترانزیت تورنتو (TTC) بعدازظهر جمعه به خبرگزاری سی‌پی‌۲۴ (CP24) گفت که حمله در یک اتوبوس و نه در سطح مسیر رخ داده است. خدمات حمل و نقل در خط ۲ بین ایستگاه های کیپلینگ و ایزلینگتون (Islington) به دلیل انجام تحقیقات پلیس به حالت تعلیق درآمد.

ریک لیری گفت «می توانم به شما بگویم که این کارمندان ترانزیت تورنتو بودند که بلافاصله در همان محل به این حادثه واکنش نشان دادند و توانستند به پلیس برای دستگیری مظنون کمک کنند.»

در بیانیه‌ای که قبلا منتشر شد، لیری گفت که از حمله ای که در ایستگاه کیپلینگ رخ داد، «دچار شوک شده است.»

لیری گفت «ما برای قربانی آرزوی بهبودی کامل داریم.» «من می دانم که حوادثی مانند این برای مسافران نگران کننده است؛ و من در این نگرانی شریک هستم.»

«ایمنی در همه کارهایی که ما انجام می دهیم از اهمیت بالایی برخورداراست و من متعهد هستم که ترانزیت تورنتو تا حد ممکن ایمن باقی بماند.»

لیری ادامه داد: در حالی که ترانزیت تورنتو هر سال حمل و نقل میلیون ها مسافر را  بدون هیچ حادثه ای تامین می کند، اما این شرکت «نمی تواند و نمی خواهد [امنیت حمل و نقل] را تضمین شده تلقی کند.»

لیری گفت که ماموران ویژه پلیس به منظور بازدارندگی و پاسخگویی به حوادث امنیتی به طور استراتژیک در حال گشت زنی در سیستم ترانزیت هستند و سازمان ترانزیت تورنتو با پلیس تورنتو همکاری می کند تا حضور آنها را افزایش دهد.

مردی در ایستگاه اتوبوس تورنتو زنی را به آتش کشید  آتش زدن انسان  آتش زدن انسان  آتش زدن انسان  جنایت در تورنتو  جنایت در تورنتو  جنایت در تورنتو  حوادث کانادا  حوادث کانادا  حوادث کانادا

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا