انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

زنی که توسط یک راهب بودایی در اتوبوسی در تورنتو به آتش کشیده شد جان باخت

پلیس تایید کرد زنی که در اتوبوس تورنتو به آتش کشیده شده بود جان خود را از دست داده است

زنی که توسط یک راهب بودایی در اتوبوسی در تورنتو به آتش کشیده شد جان باخت

پلیس می گوید زنی که ماه گذشته در اتوبوس تورنتو در یک حمله بدون پیش زمینه به آتش کشیده شد، جان خود را از دست داد.

این حادثه ۱۷ جون حوالی ساعت ۱۲:۳۰ ظهر در ایستگاه کیپلینگ نزدیک خیابان کیپلینگ و خیابان دانداس (Dundas) رخ داد. پلیس می گوید یک مرد متهم است که مایع قابل اشتعالی را روی یک مسافر زن ریخت و سپس مواد را مشتعل کرد.

این زن که حدود ۲۰ سال داشت به دلیل سوختگی درجه دو و سه به بیمارستان منتقل شد.

پلیس برای خبرگزاری سی‌پی‌۲۴ (CP24) تایید کرده که این زن جان خود را از دست داده و هم اکنون ادامه تحقیقات را واحد قتل برعهده گرفته است.

مردی ۳۳ ساله به نام تنزین نوربو (Tenzin Norbu)، یک راهب بودایی ساکن تورنتو به اتهام اقدام به قتل و حمله با سلاح در رابطه با این حادثه متهم شده است. در آن زمان، پلیس همچنین گفت که به این پرونده به عنوان یک جرم مشکوک به داشتن انگیزه نفرت رسیدگی می کند، اگرچه جزئیات بیشتری ارائه نشده است.

اتهامات هنوز در دادگاه ثابت نشده است.

پلیس گفته است که این حمله یک حادثه موردی و مجزا بوده و مقتول و مظنون با یکدیگر آشنا نیستند.

پلیس می گوید زنی که ماه گذشته در اتوبوس تورنتو در یک حمله بدون پیش زمینه به آتش کشیده شد، جان خود را از دست داد. این حادثه ۱۷ جون حوالی ساعت ۱۲:۳۰ ظهر در ایستگاه کیپلینگ نزدیک خیابان کیپلینگ و خیابان دانداس (Dundas) رخ داد. پلیس می گوید یک مرد متهم است که مایع قابل اشتعالی را روی یک مسافر زن ریخت و سپس مواد را مشتعل کرد. این زن که حدود ۲۰ سال داشت به دلیل سوختگی درجه دو و سه به بیمارستان منتقل شد. پلیس برای خبرگزاری سی‌پی‌۲۴ (CP24) تایید کرده که این زن جان خود را از دست داده و هم اکنون ادامه تحقیقات را واحد قتل برعهده گرفته است. زنی که توسط یک راهب بودایی در اتوبوسی در تورنتو به آتش کشیده شد جان باخت

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا