جدیدترین اخبارکریپتوکارنسی

قیمت ریپل در آستانه وقوع «صلیب مرگ» است و سطح حمایت قیمت بعدی آن در ۰.۵۱ دلار قرار دارد

سطح حمایت قیمت بعدی ریپل ۰.۵۱ دلار در آستانه صلیب مرگ است

قیمت ریپل در آستانه وقوع «صلیب مرگ» است و سطح حمایت قیمت بعدی آن در ۰.۵۱ دلار قرار دارد

صلیب مرگ سیگنالی است که تحلیلگران به‌عنوان اندیکاتور بازار خرسی در نظر می‌گیرند.

 به نظر می‌رسد نمودار قیمت ریپل (۰.۶۲%) قرار است پس از پنج ماه اولین «صلیب مرگ» را تشکیل دهد که ازنظر تحلیل گران این سیگنال یک اندیکاتور بازار خرسی محسوب می‌شود.

قیمت ریپل در آستانه وقوع صلیب مرگ است و سطح حمایت قیمت بعدی آن در 0.51 دلار قرار دارد
سطح حمایت قیمت‌بعدی ریپل در ۰.۵۱ دلار قرار دارد

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

انتظار می‌رود که میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه قیمت ریپل طی یک یا دو روز آینده به پایین‌تر از میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه برسد و به‌اصطلاح وضعیت صلیب مرگ خرسی را قطعی کند.

قبلاً این رویداد در اوایل فوریه ۲۰۲۱، مارس ۲۰۲۰، آگوست ۲۰۱۹، اپریل ۲۰۱۸، ژانویه ۲۰۱۷ و می ۲۰۱۶ مشاهده شد که در هر مورد نشان‌دهنده کف قیمت‌های بزرگ یا موقت بود.

سابقه ملال‌انگیز صلیب مرگ به‌عنوان یک اندیکاتور معتبر، هیچ دور از انتظار نیست چراکه مطالعات میانگین متحرک نیز مبتنی بر داده‌های واپس‌نگرانه است.

به‌عبارت‌دیگر صلیب‌های مرگ حاصل طولانی شدن موج‌های فروش یکجا و زیر قیمت است و از قدرت پیش‌بینی محدودی برخوردارند. در بیشتر مواقع بازار هنگام وقوع صلیب‌های مرگ از قبل دچار اشباع فروش شده است.

موارد قبلی صلیب‌مرگ خرسی (که در بالا اشاره شد) معمولاً با اشباع فروش یا قرار داشتن شاخص قدرت نسبی در پایین‌تر از ۳۰ همراه بوده‌اند. این بار نیز شاخص قدرت نسبی به سمت بازار خرسی متمایل است. درنتیجه این احتمال را نمی‌توان نفی کرد که وقوع صلیب مرگ می‌تواند فروش ناشی از مشاهده نمودار قیمت توسط معامله گران را با شدت بیشتری جذب کند.

نزدیک‌ترین سطح حمایت قیمت روی ۰.۵۱ دلار قرار دارد که برابر با کف قیمت ۲۲ ماه جون است و سطح حمایت پایین‌تر نیز ۰.۴۳ دلار است که برابر است با سطح اصلاح فیبوناچی ۶۱.۸% بازارهای‌ گاوی پی‌درپی از دسامبر تا اپریل. اوج قیمت ۲۹ ماه جون در ۰.۷۳$ نیز سطح قیمتی است که معامله گران بازار گاوی در تلاش برای شکستن آن هستند.

آخرین اخبار کریپتو    آخرین قیمت ریپل     آخرین اخبار کریپتو    آخرین قیمت ریپل      آخرین اخبار کریپتو  آخرین قیمت ریپل       آخرین اخبار کریپتو

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا