ایرانجدیدترین اخبارفرهنگ و هنر

زهره فکور صبور درگذشت

زهره فکور صبور درگذشت

زهره فکور صبور متولد اول فروردین ۱۳۵۷ در تهران بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در ۴۳ سالگی درگذشت.

زهره فکور صبور درگذشت
زهره فکور صبور درگذشت

 هنوز علت دقیق مرگ او مشخص نیست اما برخی منابع علت فوت او را مصرف بیش از حد قرص با هدف خودکشی عنوان کرده‌اند.

بنا بر گزارش‌ها [منابع کاملا آگاه] زهره فکور صبور ساعت ۸ شب به بیمارستان منتقل شده اما پزشکان موفق به نجات وی نشده‌اند.

زهره فکور_صبور فرزند آخر خانواده از پدری کرمانشاهی و مادر سمنانی بود. او فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و در سال ۱۳۷۷ با بازی در سریال روزگار جوانی به شهرت رسید و سپس در فیلم‌های تلویزیونی و سینمایی نقش‌آفرینی کرد.

از جمله نقش‌آفرینی‌های این هنرمند می‌توان به مجموعه‌های تلویزیونی مختلفی از جمله دلنوازان، مسافری از هند، روزگار جوانی، دردسرهای عظیم، پایتخت ۳ و کامیون اشاره کرد. او این روزها مشغول ایفای نقش در سریال تلویزیونی «بی‌همگان» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی مهران مهام بود.

 آخرین حضور وی در تلویزیون با دنگ و فنگ روزگار در سال‌های ۱۳۹۸ به کارگردانی جواد مزدآبادی بود.

 هنوز علت دقیق مرگ او مشخص نیست اما برخی منابع علت فوت او را مصرف بیش از حد قرص با هدف خودکشی عنوان کرده‌اند. بنا بر گزارش‌ها [منابع کاملا آگاه] زهره فکورصبور ساعت ۸ شب به بیمارستان منتقل شده اما پزشکان موفق به نجات وی نشده‌اند. زهره فکورصبور فرزند آخر خانواده از پدری کرمانشاهی و مادر سمنانی بود. او فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و در سال ۱۳۷۷ با بازی در سریال روزگار جوانی به شهرت رسید و سپس در فیلم‌های تلویزیونی و سینمایی نقش‌آفرینی کرد. از جمله نقش‌آفرینی‌های این هنرمند می‌توان به مجموعه‌های تلویزیونی مختلفی از جمله دلنوازان، مسافری از هند، روزگار جوانی، دردسرهای عظیم، پایتخت ۳ و کامیون اشاره کرد. و این روزها مشغول ایفای نقش در سریال تلویزیونی «بی‌همگان» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی مهران مهام بود.  آخرین حضور وی در تلویزیون با دنگ و فنگ روزگار در سال‌های ۱۳۹۸ به کارگردانی جواد مزدآبادی بود. مرگ بازیگر سینما    مرگ بازیگر سینما  مرگ بازیگر سینما مرگ هنرپیشه سینما مرگ هنرپیشه سینما مرگ هنرپیشه سینما بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا