جدیدترین اخبارجهان

درپی تداوم نارآرامی ها، وضعیت لس آنجلس اضطراری اعلام شد

درپی تداوم نارآرامی ها، وضعیت لس آنجلس اضطراری اعلام شد

وضعیت لس آنجلس درپی تداوم نارآرامی ها اضطراری اعلام شد

گوین نیوسام فرماندار کالیفرنیا با انتشار بیانیه ای، وضعیت لس آنجلس را اضطراری اعلام کرد.

به گزارش تهرانتو نیوز به نقل از سی ان ان، به درخواست لس آنجلس تعدادی از اعضای گارد ملی برای کمک به متفرق نمودن معترضین به این شهر اعزام شدند.

چندین شهر در سراسر کالیفرنیا به دلیل اعتراضات و تخریب مغازه ها و اماکن عمومی حکومت نظامی اعلام شده است. گارد ملی در سانفرانسیسکو نیز آماده سرکوب معترضین هستند.

شب گذشته برای پنجمین شب متوالی معترضین به قتل جورج فلوید در شهرهای مختلف امریکا اقدام به تظاهرات و اعتراض کردند.

گوین نیوسام فرماندار کالیفرنیا با انتشار بیانیه ای، وضعیت لس آنجلس را اضطراری اعلام کرد. به گزارش تهرانتو نیوز به نقل از سی ان ان، به درخواست لس‌آنجلس تعدادی از اعضای گارد ملی برای کمک به متفرق نمودن معترضین به این شهر اعزام شدند. چندین شهر در سراسر کالیفرنیا به دلیل اعتراضات و تخریب مغازه ها و اماکن عمومی حکومت نظامی اعلام شده است. گارد ملی در سانفرانسیسکو نیز آماده سرکوب معترضین هستند. شب گذشته برای پنجمین شب متوالی معترضین به قتل جورج فلوید در شهرهای مختلف امریکا اقدام به تظاهرات و اعتراض کردند. گوین نیوسام فرماندار کالیفرنیا با انتشار بیانیه ای، وضعیت لس آنجلس را اضطراری اعلام کرد. به گزارش تهرانتو نیوز به نقل از سی ان ان، به درخواست لس‌آنجلس تعدادی از اعضای گارد ملی برای کمک به متفرق نمودن معترضین به این شهر اعزام شدند. چندین شهر در سراسر کالیفرنیا به دلیل اعتراضات و تخریب مغازه ها و اماکن عمومی حکومت نظامی اعلام شده است. گارد ملی در سانفرانسیسکو نیز آماده سرکوب معترضین هستند. شب گذشته برای پنجمین شب متوالی معترضین به قتل جورج فلوید در شهرهای مختلف امریکا اقدام به تظاهرات و اعتراض کردند.

مشاهده بیشتر

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا