ایرانجدیدترین اخبارجهان

یک مقام اسرائیلی گفت اگر امریکا به برجام بازگردد اسرائیل بایدن را همراهی نخواهد کرد

اسرائیل معتقد است ایران و آمریکا به نوعی غیر رسمی در صدد تماس و مذاکره هستند

یک مقام اسرائیلی گفت اگر امریکا به برجام بازگردد اسرائیل بایدن را همراهی نخواهد کرد

گیلعاد اردان ، سفیر جدید اسرائیل در واشنگتن گفت که اگر ایالات متحده به برجام بازگردد، اسرائیل با استراتژی بایدن همراهی نخواهد کرد.

یک مقام اسرائیلی گفت اگر امریکا به برجام بازگردد اسرائیل بایدن را همراهی نخواهد کرد

به گزارش تهرانتو نیوز؛ به نقل از رادیو اسرائیل

در همین رابطه روز پنجشنبه ۱۸ فوریه همایشی غیرعلنی در رابطه با راهکارهای تقابل آمریکا و اسرائیل با مسائل اتمی و موشکی ایران برگزار خواهد شد.

گیلعاد اردان گفت بهترین رویکرد در برابر برنامه های اتمی ایران ادامه تحریم هاست.

سفیر جدید اسرائیل در واشنگتن گفت، اسرائیل از همان اول نیز با برجام مخالف بود و بر این ارزیابی پافشاری میکرد.

سفیر اسرائیل با بیان اینکه اگر اوباما فشار بیشتری را بر دولت ایران می آورد می توانست به توافقی که فعالیت های اتمی ایران برای مدتی طولانی متوقف کند دست یابد گفت، در آن سالها نه تنها نخست وزیر اسرائیل بلکه کارشناسان حوزه ایران بارها تاکید کرده بودند که ایران در نتیجه تحریم های اقتصادی در آستانه ورشکستگی بود و اگر دولت پرزیدنت اوباما به فشار سنگین به دولت ایران ادامه می داد، می توانست به توافقی دست یابد که خطر اتمی دولت حاکم بر ایران را برای یک مدت بسیار طولانی منتفی سازد.

اسرائیل معتقد است ایران و آمریکا به نوعی در راستای بررسی آغاز مذاکراتشان بطوری غیر رسمی در صدد تماس هستند.

این در حالیست که  آنتونی بلینکن وزیر خارجه ایالات متحده در آخرین سخنان خود حاضر نشد درباره تماس های احتمالی با دولت ایران توضیحی بدهد.

گیلعاد اردان ، سفیر جدید اسرائیل در واشنگتن گفت که اگر ایالات متحده به برجام بازگردد، اسرائیل با استراتژی جو بایدن همراهی نخواهد کرد.

بازگشت ایالات متحده به برجام    بازگشت ایالات متحده به برجام  بازگشت ایالات متحده به برجامگیلعاد اردان ، سفیر جدید اسرائیل در واشنگتن گفت که اگر ایالات متحده به برجام بازگردد، اسرائیل با استراتژی جو بایدن همراهی نخواهد کرد.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا