ایرانجدیدترین اخبارجهان

کارشناسان حقوق بشر خواستار آزادی احمدرضا جلالی ، زندانی سوئدی – ایرانی شدند

کارشناسان حقوق بشر: احمدرضا جلالی را آزاد کنید

کارشناسان حقوق بشر خواستار آزادی احمدرضا جلالی ، زندانی سوئدی – ایرانی شدند

کارشناسان حقوق بشر سازمان ملل متحد با انتشار بیانیه‌ای از مقامات ایرانی خواستار آزادی فوری احمدرضا جلالی، زندانی سوئدی – ایرانی شدند. کارشناسان حقوق بشر خواستار آزادی احمدرضا جلالی، زندانی سوئدی – ایرانی شدند

کارشناسان حقوق بشر خواستار آزادی احمدرضا جلالی، زندانی سوئدی – ایرانی شدند
کارشناسان حقوق بشر خواستار آزادی احمدرضا جلالی، زندانی سوئدی – ایرانی شدند

به گزارش تهرانتو نیوز ؛ به نقل از صدای آمریکا

این زندانی طی ۱۰۰ روز گذشته در انفرادی بوده و ضمن تهدید به اعدام در شرایط نامساعدی سر کرده است.

بنابر بیانیه روز پنجشنبه کارشناسان سازمان ، احمدرضا جلالی در شرایط اسف باری قرار دارد. او حتی بدلیل تابش شدید نور به سلولش امکان خوابیدن هم ندارد و به دلایل پزشکی نمی تواند غذای کافی بخورد و حتی خوب حرف بزند در نتیجه با کاهش شدید وزن مواجه است و به نوعی با مرگ دست و پنجه نرم می کند.

آذرماه گذشته با مطرح شدن احتمال اعدام جلالی، همسر او گفته بود که این بدلایلی که نمی داند برای مدتی نامعلوم به تعویق افتاده و درعین حال اظهار امیدواری کرده بود که بی گناهی همسرش ثابت شده و او را آزاد کنند.

احمدرضا جلالی زمانی که در سال ۹۵ برای دیدن خانواده اش از سوئد به ایران رفته بود به اتهام جاسوسی برای موساد بازداشت شد.

همسر او پیش از این گفته بود که احمدرضاجلالی چندسال در ایران محقق نمونه شناخته شده بود و حکم اعدام وی با وجود نبود هیچ دلیل محکمه‌پسندی علیه او صادر شده است.

آذرماه گذشته با مطرح شدن احتمال اعدامجلالی، همسر او گفته بود که این بدلایلی که نمی داند برای مدتی نامعلوم به تعویق افتاده و درعین حال اظهار امیدواری کرده بود که بی گناهی همسرش ثابت شده و او را آزاد کنند.

احمدرضا زمانی که در سال ۹۵ برای دیدن خانواده اش از سوئد به ایران رفته بود به اتهام جاسوسی برای موساد بازداشت شد.

همسر او پیش از این گفته بود که احمدرضا چندسال در ایران محقق نمونه شناخته شده بود و حکم اعدام وی با وجود نبود هیچ دلیل محکمه‌پسندی علیه او صادر شده است. سازمان ملل متحد  سازمان ملل متحد

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا