جدیدترین اخبارکانادا

وزیر آموزش و پرورش انتاریو امروز در مورد سرنوشت سال تحصیلی اطلاعیه خواهد داد

وزیر آموزش و پرورش انتاریو امروز در مورد سرنوشت سال تحصیلی اطلاعیه خواهد داد
وزیر آموزش و پرورش انتاریو امروز در مورد سرنوشت سال تحصیلی اطلاعیه خواهد داد

 

به گزارش تهرانتو نیوز به نقل از کانادا پرس؛ انتظار میرود که امروز وزیر آموزش و پرورش انتاریو در مورد سرنوشت بقیه سال تحصیلی اطلاعیه دهد.

نخست وزیر داگ فورد پیش از این تایید کرد که استیون لچه وزیر آموزش و پرورش امروز در مورد آینده مراکز مراقبت از کودک و مهدکودک ها در انتاریو و آموزش حضوری در مدارس سراسر استان برای اولیا و مربیان شفاف سازی خواهد کرد.

مدارس از ۱۳ مارچ تعطیل شده اند، فقط چند روز قبل از آنکه فورد وضعیت اضطراری به دلیل ویروس همه گیر کرونا را اعلام کرد.

در ابتدا قرار بود مدارس پس از تعطیلات مارچ فقط به مدت ۲ هفته تعطیل باشند، اما در جهت کاهش گسترش ویروس کرونا، تعطیلات مدارس چندین بار تمدید شد.

مقامات بهداشت عمومی قبلا گفته اند که قبل از تصمیم گیری در مورد بازگشت دانش آموزان به مدرسه، منتظر اطلاعات بیشتر در مورد شیوع بیماری تنفسی در کودکان هستیم.

نخست وزیران برخی از استانها مانند آلبرتا، نیوبرانزویک گفتند که دانش آموزان برای بقیه سال تحصیلی به کلاس بازنخواهند گشت، در حالی که دیگر استانها تصمیم به شروع مجدد آموزش در کلاس را گرفته اند.

اوایل این ماه کلاسها برای برخی از دانش آموزان در کبک از سر گرفته خواهد شد و بریتیش کلمبیا تایید کرده است که مدارس به تدریج از اول ماه جون به صورت نیمه وقت بازگشایی می شوند.

پیش بینی میشود کنفرانس خبری امروز در کویین پارک برگزار شود.

وزیر آموزش و پرورش | انتاریو |سرنوشت | سال تحصیلی | اطلاعیه | تورنتو | کانادا | روزنامه های تورنتو | تهرانتو | tehranto | روزنامه های کانادا | Tehranto | Canada | toronto

مشاهده بیشتر

‫۲ دیدگاه ها

  1. با سلام خدمت شما
    من آزاده ، مادر امیر مرادی که در حادثه شلیک به هواپیمایی از دستش دادیم . پسری ۲۱ ساله و عاشق زندگی . تنها فرزند خانواده با دنیایی ارزو که برای او داشتیم برای همیشه در عرض سه دقیقه پسرم را از ما گرفتن ? بعد از روزگار سختی که داشتیم و با دعوت دانشگاهش و خوشحالیش در انجا و طی صحبتهایی که با دوستانش داشتیم با همسرم تصمیم گرفتیم که برای زنده نگه داشتن نام عزیزم برای او fund باز کنیم که این فاند فقط با کمک خانواده و مردم مهربانم راه اندازی میشد به امید گرفتن دست چندین دانشجوی نیارمند در هر سال و به اسم امیرم . به این منظور دانشگاه صفحه ای برای امیرم باز کرده با لینک مستقیم دونیشن به دانشگاه و در فیس بوک هم پسر عمه امیر fundraising درست کرده فقط به همین منظور . درخواست من از شما این است که اگر امکان دارد این متن و لینکها را در صفحه خود در فیس بوک شر کنید شاید مردم مهربانی با همراهی کردن در این راه ما را یاری کنن . من همه اطلاعات را در خدمت شما میگذارم . پیشاپیش از شما سپاسگذارم
    با سلام خدمت همراهان بزرگوار
    با رفتن تنها فرزندمان، معنای زندگی هیچ و پوچ شد و ادامه زندگی به اجبار می‌گذرد.
    امیرمان ۲۱ ساله و دانشجوی سال سوم رشته ساینس، Queen’s University شهر Kingston کانادا بود. در تابستان گذشته امتحان MCAT را گذارنده بود و برای تقویت رزومه خود جهت ورود به رشته پزشکی قرار بود بعد از ترم جاری و بصورت داوطلبانه، ۲ روز در مطب پزشک‌ متخصص اطفال و ۲ روز در بیمارستان Sick Kids بعنوان Job Shadow مشغول شود،
    ولی امان از چرخ و بازی روزگار ! ! !?
    در راه بازگشت به کلاس درس و دانشگاهش از تهران با Ukraine International Airlines پرواز شماره PS752 بود. متاسفانه بعد ۳ دقیقه پرواز با شلیک چند موشک نظامی هواپیما منهدم گردید و امیر بهمراه تمامی سرنشینان پرواز آسمانی شدند.
    در ملاقات با مسئولین دانشگاه و بعد با دوستانش در کینگستون، بشدت علاقه‌مند جاذبه و حضور امیر در دانشگاه شدیم.
    با همکاری دانشگاه کوئینز بورسیه دائمی و ماندگار بنام “امیر مُرادی” مُهیا شد. این بورسیه مادام‌العمر هر سال تحت مدیریت مسئولین دانشگاه به دانشجویانی از این دانشگاه تعلق خواهد گرفت. این بورسیه همیشگی بوده و تمامی ساپورت آن با اهدا از طرف خانواده، دوستان و سایر خیرین است.
    در صورت امکان با بذل محبت و عنایت ما را در به انجام رساندن این مهم یاری نمایید. لطفاً به آدرس وب زیر سر برنید و مهم است با سایرین به اشتراک بگذارید و در صورت تمایل هدیه‌ای به این امر خیر و ماندگار اختصاص دهید.

    *The Amir Moradi Memorial Bursary Fund*

    لینک مرتبط با فیسبوک:
    https://www.facebook.com/donate/897877044044867/?fundraiser_source=external_url

    لینک مستقیم به دانشگاه کوئینز:

    https://www.givetoqueens.ca/moradi

    با سپاس فراوان از همراهان عزیز و بزرگوار

    1. عرض سلام، وقت بخیر و پوزش از اینکه جواب شما را با تأخیر می دهیم.
      ما هم در غم شما و دیگر عزیزان شریک هستیم. ? روح آن عزیزان در آرامش و از خدا برای شما صبر آرزومندیم.
      در این خصوص و هر کاری که امکان انجام آن را در رسانه «تهرانتو نیوز» داشته باشیم، کوتاهی نمی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا