جدیدترین اخبارکریپتوکارنسی

بیت‌کوین پس از گفتگوی ایلان ماسک با ماینرها در آستانه بستن قیمت روی ۴۰،۰۰۰ دلار قرار گرفت

بیت‌کوین پس از اعلام خبر گفتگوی ایلان ماسک با ماینرها در مورد مصرف انرژی در آستانه بستن قیمت روی ۴۰،۰۰۰ دلار قرار گرفت

بیت‌کوین پس از گفتگوی ایلان ماسک با ماینرها در آستانه بستن قیمت روی ۴۰،۰۰۰ دلار قرار گرفت

یک بار دیگر پس از توییت ایلان ماسک مدیرعامل تسلا در اشاره به گفتگوهای فعال با ماینرهای بیت‌کوین درباره پایایی زیست‌محیطی سکه‌های دیجیتالی، قیمت بیت کوین در مسیر نزدیک شدن به ۴۰،۰۰۰ دلار قرار گرفت. بیت‌کوین پس از گفتگوی ایلان ماسک با ماینرها در آستانه بستن قیمت روی ۴۰،۰۰۰ دلار قرار گرفت

بیت‌کوین پس از گفتگوی ایلان ماسک با ماینرها در آستانه بستن قیمت روی 40،000 دلار قرار گرفت
بیت‌کوین پس از گفتگوی ایلان ماسک با ماینرها در آستانه بستن قیمت روی ۴۰،۰۰۰ دلار 

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

پرطرفدارترین رمزارز جهان روز سه‌شنبه را با قیمت بیش از ۳۹،۰۰۰ دلار آغاز و به ۳۷،۰۰۰ دلار عقب‌نشینی کرد.

طبق اطلاعات CoinDesk بیت‌کوین در ساعت ۹:۲۵ صبح به‌وقت شرق آمریکا حول قیمت ۰۰. ۳۷.۴۲۹ دلار معامله شد که نشان‌دهنده سرمایه بازار ۷۰۰ تریلیارد دلار بود.

قیمت اتریوم ظرف ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۷% به ۷۹. ۲.۵۳۲ دلار رسید و در همین حین داج‌کوین نیز شاهد افزایش ۴ درصدی قیمت خود به ۳۴ سنت به ازای هر سکه بود.

ایلان ماسک روز دوشنبه در توییتر گفت: «با ماینرهای جامعه بیت کوین آمریکای شمالی گفتگو کردم. آنها متعهد شدند که مصرف انرژی تجدیدپذیر فعلی و برنامه‌ریزی‌شده را منتشر کنند و از ماینرهای سراسر جهان نیز بخواهند که اقدام مشابهی انجام دهند. بالقوه نویدبخش است.» بیت‌کوین پس از گفتگوی ایلان ماسک با ماینرها در آستانه بستن قیمت روی ۴۰،۰۰۰ دلار قرار گرفت

بیت کوین در ابتدا ۴% افزایش قیمت پیدا کرد و چند ساعت بعد تا پیش از پایین آمدن سود به ۸۱. ۳۹.۸۲۴ دلار رسید.

مایکل سی‌لور (Michael Saylor) مدیرعامل مایکرواستراتژی در ادامه توییت ماسک گفت، که جلسه‌ای بین مدیرعامل تسلا و برخی از ماینرهای بیت‌کوین ترتیب داده است که به تشکیل شورای استخراج بیت کوین (Bitcoin Mining Council) منجر شده است، که پایایی زیست‌محیطی را تقویت می‌کند.

استخراج بیت کوین مستلزم مقادیر متنابهی از انرژی است؛ درنتیجه طبق اطلاعات Digiconomist بیت کوین ازلحاظ ردپای کربن قابل‌مقایسه با مصرف انرژی نیوزلند است که هرساله بالغ‌بر ۳۶.۹۵ مگاتن دی‌اکسید کربن تولید می‌کند.

ماسک یکی از بزرگترین حامیان رمزارزها بوده است و در طول سال گذشته چندین بار موجب برانگیختن رالی‌های افزایش قیمت سکه‌های دیجیتال ازجمله بیت‌کوین، شده است. توییت‌ها و اظهارنظرهای ماسک در مورد رمزارزها اغلب به صعود یا سقوط قیمت‌ها منجر می‌شود.

تسلا در اظهارنامه مالی خود به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا از خرید ۱.۵ تریلیارد دلار بیت‌کوین و پذیرش آن به‌عنوان شیوه پرداخت خبر داد. شرکت تسلا چند وقت بعد گفت که در طول چهارماه نخست سال سود خالصی معادل ۱۰۱ میلیون دلار از فروش بیت کوین به ثبت رسانده و به افزایش سود خالص شرکت به بالاترین سطح رکورد چهارماه اول سال کمک کرده است.

بااین‌حال، اوایل این ماه به نظر می‌رسید که روابط ایلان ماسک با سکه‌های دیجیتال تغییر کرده است.

ایلان ماسک در ۱۲ ماه مه در توییتی نوشت که شرکت تسلا «تعلیق خرید خودرو» با استفاده از بیت کوین را به دلیل نگرانی در مورد «شتاب روزافزون مصرف سوخت‌های فسیلی» برای استخراج بیت‌کوین به اجرا درآورده است.

روند افزایش قیمت بیت کوین در این هفته پس‌ از آن آغاز شد که آشفتگی‌های بازار رمزارز در هفته گذشته قیمت بیت کوین را تا یکشنبه به کمتر از ۳۲.۰۰۰ دلار کاهش داده بود.

فروش یکجا و ارزان هفته گذشته نیز در واکنش به اقدام مقامات چین و ایالات‌متحده برای تشدید نظارت‌ها و انطباق رمزارزها با قوانین مالیاتی رقم خورد.

مقامات چین روز جمعه خواستار تشدید مقررات نظارتی مربوط به استخراج و معاملات رمزارز شدند و خزانه‌داری ایالات‌متحده نیز روز پنج‌شنبه اعلام کرده بود که خواستار انطباق سخت‌گیرانه‌تر رمزارز با قوانین سازمان خدمات درآمد داخلی IRS خواهد شد.

داج کوین  داج کوین  داج کوین  داج کوین

بورس و اوراق بهادار آمریکا   اتریوم  بورس و اوراق بهادار آمریکا   اتریوم    بورس و اوراق بهادار آمریکا    اتریوم

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا