جدیدترین اخبارجهانکریپتوکارنسی

هیجان معاملات روزانه آلتکوین : بازگشت ۱۰۰ درصدی قیمت پالی‌گان و میکر درعرض چند ساعت

بازگشت ۱۰۰ درصدی قیمت Polygon و Maker در عرض چند ساعت

هیجان معاملات روزانه آلتکوین : بازگشت ۱۰۰درصدی قیمت پالی‌گان و میکر درعرض چند ساعت

روز دوشنبه در حالی که چندین آلتکوین (رمزارز غیر بیت کوین) پس از سقوط بازار در طول هفته گذشته و پیش از آن شاهد بازگشت قوی قیمت بودند، تصویر کاملی از نوسان فضای رمزارز به نمایش درآمد. هیجان معاملات روزانه آلتکوین : بازگشت ۱۰۰درصدی قیمت پالی‌گان و میکر درعرض چند ساعت

هیجان معاملات روزانه آلتکوین : بازگشت 100درصدی قیمت پالی‌گان و میکر درعرض چند ساعت
هیجان معاملات روزانه آلتکوین : بازگشت ۱۰۰درصدی قیمت پالی‌گان و میکر

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

دو آلتکوین، به‌طور خاص پالی‌گان (ماتیک سابق) (MATIC) و  میکر Maker (MKR) با رشد ۱۰۰ درصدی در طول برگشت قوی بازار در عرض ۱۲ ساعت منتهی به صبح دوشنبه شاهد دو برابر شدن قیمت بودند.

پالی‌گان با صعود از قیمت‌گذاری ۰.۷۵ دلار در اواخر بعدازظهر یکشنبه -با ۱۰۱% افزایش در عرض کمتر از یک روز- به اوج قیمت ۱.۵۱ دلاری در اوایل صبح دوشنبه رسید.

روند سریع بازگشت قیمت پالی گان Polygon در فاصله کوتاهی پس از زیان ۷۲ درصدی آن اتفاق افتاد که در عرض کمتر از یک هفته از قیمت‌گذاری ۲.۶۸ دلار به ۰.۷۴ دلار در روز سه‌شنبه پیش رسیده بود.

روز دوشنبه الگوی مشابهی نیز در مورد Maker، یعنی توکن حاکمیتی[۱] پروتکل MakerDAO، مشاهده شد. قیمت این سکه رمزنگاری‌شده با ۱۰۱ درصد رشد از ۱.۸۳۵ دلار در روز یکشنبه به ۳،۶۹۴ دلار در صبح دوشنبه افزایش یافت. 

[۱]  – توکن‌ حاکمیتی (Governance Token) ارزهای دیجیتالی هستند که به دارندگان خود اجازه می‌دهند در آینده قوانین و پروتکل‌های مشترکی را با هم وضع کنند.

در الگویی مشابه با پالی‌گان، پامپ (افزایش مصنوعی) معجزه‌آسای میکر Maker نیز پس‌ازآن انجام شد که این سکه نسبت به بالاترین قیمت تاریخی آن در اوایل ماه مه با ۷۱% زیان مواجه شد و تنها در هفته گذشته شاهد ۶۳% کاهش قیمت بود.

چنان‌که به نظر می‌رسد شدت بازگشت قیمت هر سکه در روز جاری با شدت سقوط اخیر بازار آنها مرتبط و متناسب بوده است. به‌این‌ترتیب، بازار آلتکوین مناسب‌ترین محل برای معامله‌گران روزانه در روز دوشنبه بود، طوری که بسیاری از آنها عملاً می‌توانستند در فاصله شام و صبحانه روز بعد پول خود را دو برابر کنند.

بیت‌کوین (BTC) و اتر (ETH) کمتر شاهد بازگشت قیمت چشمگیر بودند، به‌طوری که دو رمزارز اشاره‌شده به ترتیب ۱۷% و ۳۲% افزایش قیمت داشتند. هر دو سکه در طول پامپ (افزایش مصنوعی) اخیر بازار نوسان کمتری تجربه کردند و زیان‌های متعاقب آنها نیز از شدت کمتری برخوردار بود، بر این اساس BTC و ETH به ترتیب هرکدام شاهد زیان ۵۱% و ۶۰% نسبت به بالاترین قیمت‌های اخیر خود بودند.

بسیاری از معامله گران از چنین نوسان قیمتی خوشحال بودند، با این حال این واقعیت ناخوشایند همچنان باقی است که معامله‌گری روزانه یک شغل تمام‌وقت است و طبق برخی از برآوردها، کمتر از ۱% از معامله گران روزانه واقعاً سود می‌کنند.

توکن‌ حاکمیتی    رمزارز میکر   توکن‌ حاکمیتی  رمزارز میکر   توکن‌ حاکمیتی  رمزارز میکر

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا