جدیدترین اخبارجهان

دادستان بلغارستان از کشف ۴۸۷ کیلوگرم هروئین از یک محموله ایرانی خبر داد

دادستان بلغارستان از کشف ۴۸۷ کیلوگرم هروئین از یک محموله ایرانی خبر داد

دادستان بلغارستان از کشف ۴۸۷ کیلوگرم هروئین از یک محموله ایرانی خبر داد

به گفته دادستانی بلغارستان روز سه‌شنبه ماموران گمرک این کشور یک محموله ایرانی بالغ بر ۴۸۷ کیلوگرم هروئین کشف و ضبط کردند.

دادستان بلغارستان از کشف 487 کیلوگرم هروئین از یک محموله ایرانی خبر داد
دادستان بلغارستان از کشف ۴۸۷ کیلوگرم هروئین محموله ایرانی خبر داد

به گزارش تهرانتو نیوز به نقل از ای.بی.سی نیوز ؛

ولادیمیر شاوداروف با اعلام این خبر گفت این هروئین ها در داخل محموله غلطک ‌های آسفالت جاسازی شده بودند که توسط ماموران گمرک کشف و ضبط شدند.

گمرک بندر وارنا که در ساحل دریای سیاه قرار دارد ارزش مالی این محموله هروئین را بالغ بر ۲۲ میلیون دلار برآورد کرد و مقصد نهایی آن را اروپای غربی خواند.

در همین رابطه مالک شرکت بلغاری دریافت‌کننده این محموله و یکی از مسئولان گمرک بندر وارنا نیز بازداشت شدند و در صورت محکومیت با ۲۰ سال زندانی روبرو خواهند بود.

پیش از این نیز یکبار در تیر ماه ۱۳۹۷ یک محموله ۲۸۸ کیلوگرمی هروئین و در مهر همان سال یک محموله ۷۱۲ کیلوگرمی_هروئین از مبدا ایرانی در گمرک بلغارستان کشف و ضبط شد.

با افزایش قاچاق مواد مخدر توسط کامیون دارانی که از خاورمیانه به بلغارستان وارد میشوند گمرک این کشور بازرسی های بیشتری قرار داده و در این رابطه جدیت زیادی به خرج میدهد.

در داخل ایران نیز وضعیت توزیع مواد مخدر بغرنج است بطوریکه رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ایران از ابتدای سال ۹۹ تاکنون ۹۵۰ تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط کرده که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل ۲۵ درصد افزایش داشته است.

دادستان بلغارستان در داخل ایران نیز وضعیت توزیع مواد مخدر بغرنج است بطوریکه رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ایران از ابتدای سال ۹۹ تاکنون ۹۵۰ تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط کرده که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل ۲۵ درصد افزایش داشته است. غلطک ‌های آسفالت    غلطک ‌های آسفالت دادستان بلغارستان از کشف ۴۸۷ کیلوگرم هروئین از یک محموله ایرانی خبر داد

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا