جدیدترین اخبارکریپتوکارنسی

کوین‌بیس داج‌کوین هدیه می‌دهد : چطور ۱.۲ میلیون دلار برنده شویم؟

کوین‌بیس داج‌کوین هدیه می‌دهد: چطور ۱.۲ میلیون دلار برنده شویم: طرفداران #DogeArmy از توییت‌های کریپتو ایلان ماسک حمایت می‌کنند

کوین‌بیس داج‌کوین هدیه می‌دهد : چطور ۱.۲ میلیون دلار برنده شویم؟

قیمت داج‌کوین دوباره افزایش یافته و ظرف هفت روز گذشته ۲۴ درصد از سایر کریپتوکارنسی‌های بزرگ مانند بیت‌کوین و اتر پیش افتاده است.

کوین‌بیس داج‌کوین هدیه می‌دهد : چطور 1.2 میلیون دلار برنده شویم؟
کوین‌بیس داج‌کوین هدیه می‌دهد : چطور ۱.۲ میلیون دلار برنده شویم؟

به گزارش تهرانتو نیوز ؛ به نقل از یاهو فایننس ؛ (Yahoo! Finance)

این کریپتوکارنسی مبتنی بر الگوی مجازی که در سال ۲۰۱۳ به‌عنوان جوک آغاز شد و نام خود را از الگوی مجازی سگ نژاد شیبا اینو گرفته، در طول یک سال و اندی که گذشت به لطف قدرت اینترنت کشش بازار زیادی به دست آورد. عاشقان الگوهای مجاز، طرفداران ایلان ماسک، معامله گران مستقل کریپتوکارنسی و حتی شخصیت‌های برجسته مشهور به‌تدریج سوار قطار داج‌کوین شده‌اند.

کاربران توییتر و طرفداران بازار کریپتوکارنسی کمابیش بانفوذ و اثرگذاری مدیرعامل تسلا بر توکن‌های مبتنی بر الگوی مجازی آشنا هستند.

داج‌کوین آنچنان توجه و مقبولیتی کسب کرده است که بزرگترین پلتفرم آنلاین صرافی کریپتوکارنسی یعنی کوین‌بیس DOGE را به فهرست تحت پشتیبانی در پلتفرم حرفه‌ای خود Pro platform اضافه کرده است.

پلتفرم حرفه‌ای کوین‌بیس (Coinbase Pro platform) به معنای واقعی کلمه نسخه «حرفه‌ای» پلتفرم شرکت و مخصوص معامله گران سرد و گرم چشیده و باتجربه‌تر است. کوین‌بیس داج‌کوین هدیه می‌دهد : چطور ۱.۲ میلیون دلار برنده شویم؟

اعطای جوایز داج‌کوین در کوین‌بیس

 

کوین‌بیس در مورد کریپتوکارنسی تازه فهرست شده خود کاملاً دست و دلباز و خشنود است و با تمام توان به آن می‌پردازد. آن‌طور که کوین‌بیس توییت کرد «باهدف بزرگداشت»، به کاربران خود که در خرید یا فروش ۱۰۰ دلار DOGE روی پلتفرم شرکت می‌کنند، مبلغ ۱.۲ میلیون دلار DOGE را جایزه می‌دهد.

اعطای جوایز تا ۱۰ ام ماه جون ادامه دارد و به یک ورود به قرعه‌کشی برای هر شخص محدود است. کوین‌بیس داج‌کوین هدیه می‌دهد : چطور ۱.۲ میلیون دلار برنده شویم؟

طبق اعلام وب‌سایت Coinbase مبلغ ۱.۲ میلیون دلار به سه قسمت تقسیم خواهد شد. یک برنده مبلغ ۳۰۰،۰۰۰ دلار DOGE و ۱۰ نفر هرکدام مبلغ ۳۰،۰۰۰ دلار سکه داج‌کوین و ۶،۰۰۰ برنده دیگر هرکدام مبلغ ۱۰۰ دلار داج‌کوین برنده خواهند شد.

اگر تابه‌حال اکانتی ایجاد نکرده‌اید تنها کاری که لازم است انجام دهید ثبت‌نام (sign in) در وب‌سایت کوین‌بیس است. پس از اینکه ثبت‌نام کردید و وارد قرعه‌کشی شدید، یک ایمیل تائید دریافت خواهید کرد که اعلام می‌کند با موفقیت ثبت‌نام کرده‌اید. این ایمیل ظرف ۲۴ ساعت به صندوق ورود ایمیل‌های شما ارسال می‌شود.

در گام بعدی صرفاً کافی است که بین ۳ تا ۱۰ ماه جون یک معامله خرید یا فروش ۱۰۰$ یا بیشتر DOGE روی پلتفرم انجام دهید. کوین‌بیس می‌گوید می‌توانید کل ۱۰۰$ را یکجا، یا هر بار مقدار اندکی را معامله کنید.

پس از اینکه وارد پلتفرم شدید و معامله را انجام دادید، رسماً وارد قرعه‌کشی شده‌اید. حوالی ۱۷ ام ماه جون برای برندگان ایمیل ارسال خواهد شد.

وب‌سایت NJ خاطرنشان کرد که قرعه‌کشی فقط برای ساکنین ایالات‌متحده به‌غیراز هاوایی و قلمروهای ایالات‌متحده در دسترس است. علاوه بر این به خاطر داشته باشید که DOGE صرفاً روی نسخه حرفه‌ای کوین‌بیس پشتیبانی می‌شود. پلتفرم عادی در حال حاضر امکان معاملات DOGE را فراهم نمی‌کند.

کسانی که پیش از اضافه شدن داج‌کوین به کوین‌بیس این کریپتوکارنسی را در اختیار داشته‌اند نیز می‌توانند دارایی داج‌کوین خود را به پلتفرم اضافه کنند.

 

ارتش داج (#DogeArmy) قصد دارد DOGE را به ۱$ برساند

 

حامیان داج‌کوین در حال متحدشدن پشت توییت‌های مداوم مدیرعامل تسلا در مورد سکه مبتنی بر الگوی مجازی و به‌طورکلی این الگوی مجازی هستند.

ماسک پیش‌ازاین نیز آشکارا پشتیبانی خود از DOGE را نشان داده است تا جایی که حتی با توسعه‌دهندگان داج‌کوین در مورد بهبود سیستم‌های آنها گفتگو کرده است و آن را به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر خوش آتیه در نظر می‌گیرد. ماسک حتی از طرفداران در توییتر پرسیده بود که آیا تسلا باید این توکن مبتنی بر الگوی مجازی یعنی داج‌کوین را به‌عنوان شیوه پرداخت بپذیرد. بیش از ۴ میلیون کاربر رأی مثبت دادند. کوین‌بیس داج‌کوین هدیه می‌دهد : چطور ۱.۲ میلیون دلار برنده شویم؟

این بار حامیان DOGE در توییتر در مورد رساندن DOGE به اوج ماه صحبت می‌کنند و رساندن قیمت این کریپتوکارنسی به سطح ۱$ را هدف قرار داده‌اند. گروهی که عنوان ارتش داج #DogeArmy را برای خود انتخاب کرده‌اند، به مدیرعامل تسلا امید بسته‌اند که با پشتیبانی از تلاش آنها برای رساندن داج کوین به دومین صعود قیمت خود تا اوج ماه آنها را به جلو پیش ببرد. کوین‌بیس داج‌کوین هدیه می‌دهد : چطور ۱.۲ میلیون دلار برنده شویم؟

ایلان ماسک    #DogeArmy   ایلان ماسک  #DogeArmy      ایلان ماسک  #DogeArmy

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا