جدیدترین اخبارجهانکریپتوکارنسی

ایلان ماسک و جک دورسی موافقت کردند در رویدادی که جولای برگزار خواهد شد گفتگو کنند

ماسک و دورسی در ماه جولای گفتگو خواهند کرد

ایلان ماسک و جک دورسی موافقت کردند در رویدادی که جولای برگزار خواهد شد گفتگو کنند

  • ایلان ماسک و جک دورسی توافق کردند که در رویدادی با موضوع کریپتوکارنسی درباره بیت‌کوین با یکدیگر بحث و گفتگو کنند.

  • عنوان این رویداد کلمه بی یا The B Word است و برای برگزاری در ۲۱ جولای زمان‌بندی‌شده است.

  • اظهارنظرهای ماسک اخیراً سرمایه‌گذاران بیت‌کوین را در مسیر پر افت‌وخیزی قرار داده است. ایلان ماسک و جک دورسی موافقت کردند در رویدادی که جولای برگزار خواهد شد گفتگو کنند

ایلان ماسک و جک دورسی موافقت کردند در رویدادی که جولای برگزار خواهد شد گفتگو کنند
ایلان ماسک و جک دورسی موافقت کردند در رویدادی جولای برگزار خواهد شد گفتگو کنند

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

ایلان ماسک و جک دورسی تریلیاردرهای حوزه تکنولوژی موافقت کردند در رویدادی که در جولای برگزار خواهد شد با یکدیگر بحث و گفتگو کنند.

در رشته توییتی عجیب‌ و غریب ماسک به توییتی از دورسی پاسخ داد که رویدادی با عنوان «The B Word» را تبلیغ می‌کرد که هدف آن ترغیب شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران سازمانی به پذیرش بیت‌کوین است.

 

مدیرعامل تسلا در پاسخ به توییت دورسی نوشت «?Bicurious» که ظاهراً به عبارت «B» موردنظر اشاره داشت.

دورسی مدیرعامل توییتر در پاسخ به ماسک نوشت: «!Bizarre (عجیب‌وغریب) بیا من و تو در طول این رویداد گفتگویی باهم داشته باشیم. می‌توانی تمام کنجکاوی‌هایت را آنجا در میان بگذاری …»

ماسک موافقت کرد. ایلان گفت «برای ?Bitcurious بسیار خب، بیا گفتگو کنیم» که دورسی در پاسخ به ماسک نوشت: «قبول! قرار خواهیم گذاشت.»

 

برگزاری این رویداد طبق وبسایت آن برای ۲۱ جولای زمان‌بندی‌شده است، «ارائه تجربه‌ای زنده و مجموعه‌ای از محتوا برای جامعه سرمایه‌گذاران و امکان‌پذیر ساختن گفتگویی آگاهانه‌تر درباره نقشی که بیت‌کوین می‌تواند در خدمت مؤسسات و نهادها در سراسر جهان داشته باشد.»

اظهارنظرهای ایلان ماسک سرمایه‌گذاران بیت‌کوین را در مسیر پر افت‌وخیزی قرار داده است. رئیس نامتعارف و عجیب تسلا در ابتدا از بیت‌کوین حمایت می‌کرد و حتی در ژانویه هشتگ بیت‌کوین #bitcoin را به‌طور موقت به توییتر خود اضافه کرده بود.

پس‌ از آن تسلا در فوریه اعلام کرد که ۱.۵ تریلیارد دلار بیت‌کوین خریداری کرده است و پذیرش بیت‌کوین به‌عنوان شیوه پرداخت را آغاز خواهد کرد.

در همین زمان ماسک توییت‌های متعددی در حمایت از داج کوین پست کرد که به رالی خیره‌کننده {اما زودگذر} برای این کریپتوکارنسی مبتنی بر جوک اینترنتی منجر شد.

در همین اواخر به نظر می‌رسید که ماسک دوباره به دیدگاه قبلی خود در مورد بیت‌کوین برگشته باشد. ماسک در ماه گذشته گفت تسلا پذیرش بیت‌کوین به‌عنوان شیوه پرداخت برای خرید خودرو را متوقف خواهد کرد و دراین‌باره به نگرانی‌های زیست‌محیطی پیرامون مقادیر «سرسام‌آور» انرژی لازم برای استخراج این ارز دیجیتال استناد کرد.

علاوه بر این او یک ایموجی در توییتر پست کرد که به‌طور ضمنی نشان می‌داد که دیگر علاقه‌ای به بیت‌کوین ندارد.

اما اوایل این ماه ماسک گفت هنگامی‌که تائید شود که دست‌کم نیمی از استخراج بیت‌کوین با استفاده از انرژی پاک تأمین می‌شود تسلا این کریپتوکارنسی را به‌عنوان شیوه پرداخت خواهد پذیرفت.

بیت‌کوین روز سه‌شنبه به پایین‌تر از سطح کلیدی ۳۰،۰۰۰$ افت کرد و به‌طور گذرا کل افزایش قیمت سال ۲۰۲۱ را پاک کرد. بیت‌کوین از آن زمان تابه‌حال دوباره به بیش از ۳۳،۰۰۰$ افزایش‌یافته اما همچنان در حدود ۵۰% نسبت به بالاترین قیمت تقریباً ۶۵،۰۰۰ دلاری ماه اپریل خود افت داشته است.

 

ایلان ماسک و جک دورسی موافقت کردند در رویدادی که جولای برگزار خواهد شد گفتگو کنند
ایلان ماسک و جک دورسی موافقت کردند در رویدادی که جولای برگزار خواهد شد گفتگو کنند

 

 

تکنولوژی      تکنولوژی        تکنولوژی 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا