جدیدترین اخبارجهان

ارتش اسرائیل می‌گوید به ۲۰۰ هدف حماس در غزه حمله کرده است

ارتش اسرائیل اعلام کرد ۳ سرباز اسرائیلی در عملیات نظامی غزه کشته شدند

ارتش اسرائیل می‌گوید به ۲۰۰ هدف حماس در غزه حمله کرده است

یک روز پس از آن که ارتش اسرائیل اعلام کرد که عملیات زمینی خود را به کل غزه گسترش می دهد، نیروهای دفاعی اسرائیل در به‌روزرسانی روز دوشنبه اعلام کردند که حملات هوایی اسرائیل به حدود ۲۰۰ هدف حماس در غزه انجام گرفته است.

ارتش اسرائیل می گوید به 200 هدف حماس در غزه حمله کرده است
ارتش اسرائیل می گوید به ۲۰۰ هدف حماس در غزه حمله کرده است

این اهداف شامل مدرسه‌ای در شهر بیت حانون در شمال شرقی بود که ارتش اسرائیل مدعی شد که حاوی زیرساخت های تروریستی از جمله چاه های تونل مملو از سلاح و مواد منفجره است.

ارتش گفت که سایر حملات هوایی به یک خودروی حامل سلاح و یک انبار اسلحه اصابت کرد.

نیروی دریایی اسرائیل همچنین طی شبانه روز تعدادی از اهداف را هدف قرار داد و به تقویت نیروهای زمینی کمک کرد.

نیروهای دفاعی اسرائیل روز یکشنبه اعلام کردند که در پی فروپاشی آتش بس با حماس در روز جمعه، عملیات زمینی خود را به تمام غزه گسترش می دهند.

دریاسالار دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش اسرائیل در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت ارتش در حال از سرگیری و گسترش عملیات زمینی علیه پایگاه های حماس در سراسر نوار غزه است.

به گفته نیروهای دفاعی اسرائیل، سه سرباز دیگر اسرائیلی در نبرد علیه حماس در غزه کشته شده اند و تعداد تلفات ارتش اسرائیل در داخل محدوده فلسطین از زمان آغاز عملیات نظامی در ماه اکتبر به ۶۹ نفر رسیده است.

ارتش اسرائیل می گوید به 200 هدف حماس در غزه حمله کرده است
ارتش اسرائیل می گوید به ۲۰۰ هدف حماس در غزه حمله کرده است

مقامات محلی می گویند حمله اسرائیل به اردوگاه پناهجویان در نزدیکی بیت المقدس یک کشته و ۱۷ زخمی بر جای گذاشت.

وزارت بهداشت فلسطین روز دوشنبه اعلام کرد که یک مرد در حمله نظامیان اسرائیلی به اردوگاه آوارگان قلندیا در شمال بیت المقدس کشته شده است.

به گفته جمعیت هلال احمر فلسطین، هفده نفر دیگر نیز در جریان این حمله زخمی شدند. ۱۱ نفر از مجروحان با گلوله جنگی مجروح شدند.

بر اساس آمار وزارت بهداشت فلسطین در رام الله که آمار خود را از وزارت بهداشت غزه تحت کنترل حماس می گیرد، حملات اسرائیل به غزه از ۷ اکتبر تاکنون منجر به کشته شدن حدود ۱۵۲۰۰ فلسطینی شده است.

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا