ایرانجدیدترین اخبارجهان

دادستان کل اوکراین از ایران خواستار ارائه اطلاعات ۱۰ متهم سرنگونی هواپیمای اوکراینی شد

دادستان اوکراین خواستار اطلاعات ۱۰ متهم سرنگونی پرواز PS752 شد

دادستان کل اوکراین از ایران خواستار ارائه اطلاعات ۱۰ متهم سرنگونی هواپیمای اوکراینی شد

دادستان کل اوکراین از ایران خواستار ارائه اطلاعات ۱۰ متهم سرنگونی هواپیمای بین المللی اوکراین ایر در ژانویه ۲۰۲۰ شد. دادستان کل اوکراین از ایران خواستار  ۱۰ متهم سرنگونی هواپیمای اوکراینی شد

دادستان کل اوکراین از ایران خواستار ارائه اطلاعات 10 متهم سرنگونی هواپیمای اوکراینی شد
دادستان کل اوکراین ایران خواستار ارائه اطلاعات ۱۰ متهم سرنگونی هواپیمای اوکراینی

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

گوندوز مامدوف، با بیان این مطلب گفت، اوکراین یکبار دیگر نیز از طریق رسانه ها به اطلاعاتی دست پیدا کرد ولی در چارچوب همکاری های رسمی این اطلاعات پنهان ماند.

دادستان کل اوکراین و مسئول اوکراینی این پرونده معتقد است که مقامات ایرانی عمدا اطلاعات واقعی را در رابطه با این فاجعه پنهان می کنند.

 به گفته مامدوف، اوکراین ابزار قانونی اجرای عدالت را در این رابطه دارد و قطعا در زمان مقتضی از آن استفاده خواهد کرد.

دادستان کل اوکراین در همین رابطه قرار است با ناصر سراج، دادستان نظامی جدید تهران که جدیدا جانشین غلام عباس ترکی شده نیز تماس بگیرد.

این مقام اوکراینی تاکید کرد که بر اساس عرف بین المللی کشورهای دخیل در یک حادثه مشترک موظف به ارائه اطلاعات خود به کشورهای دگیر هستند و نباید پنهان کاری کنند. 

گفتنی است ترکی، دادستان سابق نظامی تهران در جلسه تودیع خود بدون ذکر نام از متهم شدن ۱۰ نفر در ارتباط با سرنگونی هواپیمای اوکراینی در حوالی تهران خبر داد.

پیش از این نیز سازمان هواپیمایی کشوری ایران با انتشار گزارش نهایی خود دلیل این حادثه را خطای انسانی عنوان کرده بود ولی وزرای امور خارجه اوکراین و کانادا با انتشار بیانیه هایی جداگانه این گزارش را رد کرده و خواستار اطلاعات صحیح و شفاف از سوی ایران شدند.

 

https://twitter.com/MamedovGyunduz/status/1382346733888344065?s=20

پجنایت جمهوری اسلامی  جنایت جمهوری اسلامی  جنایت جمهوری اسلامی     یش از این نیز سازمان هواپیمایی کشوری ایران با انتشار گزارش نهایی خود دلیل این حادثه را خطای انسانی عنوان کرده بود ولی وزرای امور خارجه اوکراین و کانادا با انتشار بیانیه هایی جداگانه این گزارش را رد کرده و خواستار اطلاعات صحیح و شفاف از سوی ایران شدند. دادستان سابق نظامی تهران دادستان سابق نظامی تهران دادستان سابق نظامی تهران گوندوز مامدوف گوندوز مامدوف  گوندوز مامدوف

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا