جدیدترین اخبارکاناداکِبِک

نماینده لیبرال پارلمان در هنگام ویدئو کنفرانس مجلس عوام با وضعیت کاملا عریان دیده شد

نماینده لیبرال پارلمان لخت مادرزاد جلوی دوربین مجلس

نماینده لیبرال پارلمان در هنگام ویدئو کنفرانس مجلس عوام با وضعیت کاملا عریان دیده شد

یکی از نمایندگان لیبرال پارلمان در جلسه مجازی مجلس عوام لخت مادرزاد دیده شد. نماینده لیبرال پارلمان در هنگام ویدئو کنفرانس مجلس عوام با وضعیت کاملا عریان دیده شد

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

ویلیام آموس (William Amos)، که از سال ۲۰۱۵، نماینده کبک از بخش پونتیاک بوده است، روز چهارشنبه به طور کاملا عریان روی مانیتور دیگر اعضای پارلمان ظاهر شد.

اسکرین شات به دست آمده توسط مطبوعات کانادایی (The Canadian Press) او را در حالی که پشت یک میز و بین پرچم کبک و کانادا ایستاده بود، نشان می داد، در حالی که ناحیه خصوصی او پشت وسیله ای که ظاهرا  گوشی تلفن همراه است، پنهان بود.

ویلیام آموس در بیانیه ای که روز چهارشنبه از طریق ایمیل ارسال شده بود گفت، «این یک اشتباه تأسف آور بود.»

«هنگامی که پس از برگشتن از پیاده روی در حال پوشیدن لباس کارم بودم، تماس ویدئویی من به طور تصادفی فعال شد. از همکاران خود در مجلس عوام برای بوجود آوردن این اختلال غیرعمدی خالصانه عذرخواهی می کنم. واضح است که این یک اشتباه غیر عمدی بود و دیگر اتفاق نخواهد افتاد.»

کلاود دِبِلفُویل (Claude DeBellefeuille)، نماینده پارلمان از حزب بلوک کبکوا پس از پایان زمان پرسش ها از لحاظ نظم جلسه به این اتفاق اشاره کرد و پیشنهاد کرد آداب پارلمانی یادآوری شود.

او به فرانسوی گفت، «شاید لازم باشد به تمامی اعضاء، به خصوص افراد مذکر یادآوری کنم که پوشیدن کت و کراوات اجباری است، اما همینطور پوشیدن پیراهن، شورت پاچه دار، یا شلوار».

«ما شاهد بودیم که این عضو پارلمان در وضعیت جسمانی عالی قرار دارد، اما به نظر من باید به اعضا پارلمان یادآوری کرد که مراقب باشند و کاملا دوربین را کنترل کنند».

آنتونی روتا (Anthony Rota)، سخنگوی پارلمان، در ادامه از دبلفویل برای «مشاهدات دقیق» او تشکر کرد و توضیح داد اگر چه خودش چیزی مشاهده نکرده، اما از کارشناسان فنی پرس و جو کرده و آنها تأیید کردند که چیزی مشاهده کرده‌اند.

او به اعضاء پارلمان یادآوری کرد که همیشه در نزدیکی دوربین و میکروفن هوشیار باشند.

تصویر ویلیام آموس، دبیر پارلمانی وزیر صنایع فرانسوا فیلیپ شامپین تنها برای اعضاء پارلمان و کارمندان روی فید داخلی ویدئو کنفرانس قابل مشاهده بود. تصویر آموس به دلیل اینکه در طول بازه زمانی پرسش ها صحبت نمی‌کرد، روی فید عمومی ویدئو ظاهر نشد.

مارک هلند (Mark Holland)، ویپ حزب لیبرال، گفت آموس «حسابی خجالت‌زده» بود.

هلند گفت که توضیحات هم حزبی او برایش راضی کننده بوده است.

او در مصاحبه ای گفت، «فکر نمی کنم به هیچ وجه سوء نیتی در کار بوده، مسلما این شرایط از سر بدشانسی بوده است.»

هلند اضافه کرد، «به نظر من این وضعیت بخشی از شرایط دنیایی است که  در حال حاضر در آن زندگی می‌کنیم، وضعیتی که مرز بین خانه و محل کار ما مبهم است و تلاش برای مدیریت آن چالش برانگیز است.»

«این هشداری برای همه است. واقعا مجبورید که همیشه فرض کنید که دوربین روشن است و هر موقع هر جایی از نزدیکی این دوربین رد می شوید، مراقب باشید که لباس مناسب به تن داشته باشید.»

از او پرسیده شد که آیا از این لحاظ هشداری برای تمام اعضای حزب لیبرال پارلمان صادر خواهد کرد، هلند پاسخ داد: «اوه، حسابی.» نماینده لیبرال پارلمان در هنگام ویدئو کنفرانس مجلس عوام با وضعیت کاملا عریان دیده شد

نماینده لیبرال پارلمان در هنگام ویدئو کنفرانس مجلس عوام با وضعیت کاملا عریان دیده شد
نماینده لیبرال پارلمان هنگام ویدئو کنفرانس مجلس عوام با وضعیت کاملا عریان دیده شد

کلاود دبلفویل

کلاود دبلفویل کلاود دبلفویل به گزارش تهران نیوز سی تی وی

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا