انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

داگ فورد، نخست وزیر انتاریو از مردم خواست که از پرواز به این استان یا به خارج از استان خودداری کنند

فورد : به طور جدی از ساکنین هر استان می خواهیم که در خانه بمانند

داگ فورد، نخست وزیر انتاریو از مردم خواست که از پرواز به این استان یا به خارج از استان خودداری کنند

نزدیک به یک هفته پس از اعلام وضعیت اضطراری و صدور دستور در-خانه-ماندن ، داگ فورد نخست وزیر انتاریو، مردم را تشویق کرد که با توجه به موج سوم کرونا از سفر به این استان یا خروج از آن خودداری کنند. داگ فورد، نخست وزیر انتاریو از مردم خواست که از پرواز به این استان یا به خارج از استان خودداری کن

داگ فورد، نخست وزیر انتاریو از مردم خواست که از پرواز به این استان یا به خارج از استان خودداری کن
داگ فورد، نخست وزیر انتاریو از پرواز به استان یا به خارج خودداری کنید

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

فورد در یک کنفرانس خبری با حضور سایر نخست وزیران کانادا، وضعیت پاندمی انتاریو را «بحرانی» توصیف کرد و گفت، حالا وقت سفرهای بین استانی نیست.

فورد افزود، «ما از تمام ساکنین هر_استان به طور جدی می خواهیم که در خانه بمانند و از پرواز به انتاریو یا به خارج از آن خودداری کنند.»

درخواست فورد پس از آن مطرح شد که، مقامات بهداشت کبک، پیشنهاد کردند که در صورت لزوم کنترل یا محدودیت شدیدتر مرزها برای مقابله با رشد تعداد موارد ابتلا در کانادا اجرا شود.

از مارس ۲۰۲۰ تا به حال مرز بین کانادا و ایالات متحده با هدف کمک به توقف گسترش ویروس کرونا، برای مسافرت های تفریحی و سفرهای غیر ضروری بسته بوده است.

با وجود همه این محدودیت ها، تنها برای امروز، ورود و خروج هزاران مسافر در فرودگاه بین المللی پیرسون تورنتو، برنامه ریزی شده است.

فورد همچنین برای خودش معافیت شخصی سفر صادر کرد تا اگر دولت جو بایدن تعداد دوزهای واکسن کووید۱۹ بیشتری برای کانادا ترخیص کند، شخصا محموله واکسن ها را از ایالات متحده تحویل بگیرید.

فورد گفت، «من سوار وانت خودم می شوم و تا آنجا رانندگی می کنم و مطمئنم که دیگر نخست وزیران هم پشت وانت من سوار خواهند شد و برای دریافت واکسن ها، همراه من به آنجا خواهند آمد.»

آخرین محموله واکسن آسترازنکا که در ایالات متحده تولید شده بود، به وسیله وانت‌بار به کانادا رسانده شد.

 

به گ

زارش تهران نیوز سی تی وی

موج سوم کرونا     موج سوم کرونا       موج سوم کرونا      موج سوم کرونا    موج سوم کرونا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا