ایرانجدیدترین اخبار

محمد ابوالحسنی ، خالق طنز دیرین دیرین در اثر کرونا درگذشت

محمد ابوالحسنی درپی ابتلا به کووید۱۹ درگذشت

محمد ابوالحسنی ، خالق طنز دیرین دیرین در اثر کرونا درگذشت

محمد ابوالحسنی ، تهیه‌کننده و خالق انیمیشن «دیرین دیرین» که به بیماری کرونا مبتلا شده بود، روز شنبه ۷ فروردین به کام مرگ فرو رفت و درگذشت. محمد ابوالحسنی ، خالق طنز دیریندیرین در اثر کرونا درگذشت

محمد ابوالحسنی ، خالق طنز دیرین دیرین در اثر کرونا درگذشت
محمدابوالحسنی ، خالق طنز دیریندیرین در اثر کرونا درگذشت

به گزارش تهرانتو نیوز ؛ به نقل از رسانه ها

سعید الهی، مجری تلویزیون با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام خود این خبر را تایید کرد. سعید الهی، مجری تلویزیون با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام خود این خبر را تایید کرد.

سعید الهی، مجری تلویزیون با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام خود این خبر را تایید کرد.
سعید الهی، مجری تلویزیون اینستاگرام خود این خبر را تایید

محمد ابوالحسنی روز پنجم فروردین درپی ابتلا به کووید۱۹ درحالی که ۳۰ درصد از ریه اش درگیر عفونت شده بود به بیمارستان مراجعه کرده و بستری شده بود اما با وجود تلاش کادر درمانی دوام نیاورد و تسلیم مرگ شد.

علی درخشی، کارگردان مجموعه «دیرین_دیرین» بدنبال بستری شدن ابوالحسنی با انتشار خبری در فضای مجازی از این موضوع خبر داده بود.

انجمن های صنفی مختلف از جمله جامعه صنفی تهیه‌کنندگان سینما درپی درگذشت این تهیه‌کننده با انتشار پیام های تسلیت نسبت به این ضایعه ابراز ناراحتی کردند.

دیرین دیرین نام یک مجموعه پویانمایی ایرانی در ژانر طنز است که با کارگردانی و تصویرگری علی درخشی است که به مشکلات اجتماعی و اقتصادی و زیست‌محیطی می‌پردازد؛ اولین قسمت این مجموعه مسافرت‌های نوروزی بود.

 این مجموعه نخستین بار در نوروز ۹۴ منتشر شد.

همچنین مجموعه فیلم‌های بلند ۲۰ دقیقه‌ای آن از سال ۹۹ روی پلیکیشن فیلیمو قرار گرفت. این انیمیشن به مطالب و چالش‌های جدید جامعه ایرانی می‌پردازد و سعی می‌کند با پوشاندن لباس طنز به آن، مخاطب را سرگرم کند.

 این مجموعه نخستین بار در نوروز ۹۴ منتشر شد.

همچنین مجموعه فیلم‌های بلند ۲۰ دقیقه‌ای آن از سال ۹۹ روی پلیکیشن فیلیمو قرار گرفت. این انیمیشن به مطالب و چالش‌های جدید جامعه ایرانی می‌پردازد و سعی می‌کند با پوشاندن لباس طنز به آن، مخاطب را سرگرم کند. سعید الهی سعید الهی سعید الهی

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا