ایرانجدیدترین اخبار

آزاده نامداری مجری سابق صدا و سیمای ایران درگذشت

پیکر بی جان «آزاده نامداری» یکی از مجریان سابق صدا و سیما در منطقه سعادت آباد در غرب تهران کشف شد

آزاده نامداری مجری سابق صدا و سیمای ایران درگذشت

آزاده نامداری ، مجری سابق صدا و سیمای ایران امروز در منزل شخصی اش جان سپرد. آزادهنامداری مجری سابق صدا و سیمای ایران درگذشت

به گزارش تهرانتو نیوز ؛ به نقل از رسانه ها

خبر درگذشت نامداری درپی کشف جسد بی جان او در سعادت آباد منتشر شده و هنوز جزئیات بیشتری در این رابطه گفته نشده است. آزادهنامداری مجری سابق صدا و سیمای ایران درگذشت

آزاده نامداری مجری سابق صدا و سیمای ایران درگذشت
آزادهنامداری مجری سابق صدا و سیمای ایران درگذشت

آزاده نامداری که زاده ۹ آذر ۱۳۶۳ در سنقر کرمانشاه است کار خود را با همکاری با شبکه زاگرس (کرمانشاه) آغاز کرد و سپس با کمک اقبال واحدی به تهران آمد و در برنامه «خط مستقیم» شبکه تهران به تهیه کنندگی سعید غفاری و رضا داستانی به اجرا در تلویزیون ادامه داد.

نامداری در سال ۱۳۸۴ به عنوان مجری بخش تازه‌ها در برنامه سیمای خانواده شروع به فعالیت کردکه تا ۴ سال ادامه داشت که در بهمن ۱۳۸۸ به اجرای خود در تازه‌ها پایان داد. در ادامه مجری برنامه غیرمنتظره شد که در تاریخ ۲۹ خرداد ۱۳۸۹ آغاز و در تاریخ ۲۸ مهر ۱۳۸۹ به پایان رسید. سری دوم این برنامه از ۱ آبان ۱۳۸۹ آغاز شد و در آخرین پنجشنبه سال به کار خود پایان داد.

در اردیبهشت ۱۳۹۲، فرزاد حسنی و آزاده_نامداری با حضورشان در کنسرت فرزاد فرزین ازدواج خود را رسانه‌ای کرده و در ۶ تیر ۱۳۹۲ به عقد هم درآمدند و سید حسن خمینی عاقد آن‌ها بود. اما بعد از حدود یک سال در خرداد ۱۳۹۳ این دو از هم جدا شدند و در تاریخ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ خبر طلاق رسماً توسط آزاده نامداری رسانه‌ای گشت. آزاده نامداری علت این جدائی را با انتشار عکسی از خودش با چشم کبود در اینستاگرام، خشونت فرزاد حسنی اعلام کرد.

وی در سال ۱۳۹۴، با سجاد عبادی پسر رحیم عبادی ازدواج کرد.

در اوایل مرداد ۱۳۹۶ فیلم و عکس‌هایی از آزاده_نامداری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که او را بدون پوشش سر در یک مکان عمومی (پارک) در شهری در سوئیس در حالی که شیشه آب جو در دست داشت نشان می‌داد. انتشار این تصاویر بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت و پس از آن نامداری رسما از فعالیت رسانه ای کناره گیری کرد.

آزاده نامداری درگذشت        آزاده نامداری درگذشت

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا