انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

انتاریو گزارش داد : ۲۳۰ نفر مبتلای جدید، ۱۴ نفر دیگر جان باختند

انتاریو گزارش داد : 230 نفر مبتلای جدید، 14 نفر دیگر جان باختند
انتاریو گزارش داد : ۲۳۰ نفر مبتلای جدید، ۱۴ نفر دیگر جان باختند

 

به گزارش تهرانتو نیوز به نقل از کانادا پرس ؛ تعداد مبتلایان جدید کووید ۱۹ در انتاریو با اندکی بیش از ۲۰۰ مبتلای جدید گزارش شده در امروز، روند نزولی دارد.

در گزارش اپیدمیولوژیک منتشر شده استان در روز سه شنبه، ۲۳۰ نفر مبتلای جدید ویروس گزارش شده است که کمتر از ۲۴۳ مبتلا تایید شده در یک روز قبل میباشد.

آخرین اطلاعات منتشر شده استان، کم ترین تعداد مبتلایان جدید انتاریو از پایان ماه مارچ را نشان میدهد.

در حال حاضر ۳۱.۰۹۰ نفر در انتاریو آزمایش کووید ۱۹ مثبت داشته اند که تعداد ۲۴.۸۲۹ نفر از آنها بهبود یافته و ۲.۴۶۴ نفر فوت شده اند.

همچنین اطلاعات امروز نشان میدهد که طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۳۷ نفر از مبتلایان بهبود یافتند. تعداد بهبود یافتگان از تعداد ۱۰۷ نفر مبتلای جدید، پیشی گرفته است.

روز دوشنبه کریستین الیوت وزیر بهداشت گفت : از تعداد مبتلایان اخیر خوشحال هستم، اما متذکر میشوم که مردم نباید بیماری را دست کم بگیرند.

او روز دوشنبه در کویین پارک گفت : امروز روز خیلی خوبی بود. چند هفته پیش تعداد مبتلایان ۴۰۰ و ۵۰۰ نفر بود. این کمترین افزایشی است که تاکنون داشتیم و نمیتوانیم انتظار داشته باشیم که این اتفاق هرروز رخ دهد.

استان بیش از ۴۰۰ نفر مبتلای جدید در هر دو روز شنبه و یکشنبه گزارش داده است اما مقامات گفتند که دلیل افزایش تعداد مبتلایان خطای تأخیر در ارسال گزارش یکی از آزمایشگاه های استان می باشد.

امروز ۱۴ مرگ و میر دیگر گزارش شد که از ۲۴ نفر تایید شده در گزارش قبلی کمتر میباشد. تقریبا ۱۰۴ نفر فوت شده در انتاریو شامل افراد بالای ۶۰ سال و ۱.۷۱۵ نفر از بین افراد ۸۰ سال و بالاتر میباشد.

تعداد نفرات فوت شده در استان از شروع ویروس تا به حال ۷.۹ درصد باقی مانده است. تعداد کل شیوع در خانه سالمندان بدون تغییر ۳۱۲ مورد باقی مانده است.

تعداد بیماران بستری شده در بیمارستان به دلیل ویروس کرونا، روند نزولی دارد.

تعداد بیمارانی که هم اکنون به دلیل کووید ۱۹ در بیمارستان بستری هستند ۶۰۰ نفر میباشند که میزان آن از ۶۴۱ نفر روز قبل کمتر است.

در حال حاضر ۱۱۶ بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند، که ۸۸ نفر آنها از دستگاه برای تنفس استفاده میکنند.

کاهش تعداد مبتلایان و کسانی که در بیمارستان بستری هستند دلکرم کننده است اما لازم به ذکر است که یک بار دیگر تعداد آزمایشات انجام شده طی ۲۴ ساعت کاهش یافته است.

در طول هفته استان در حال پردازش حدود ۲۰۰۰۰ آزمایش روزانه بود، اما فقط ۱۳.۵۰۹ آزمایش طی ۲۴ ساعت انجام شده است.

انتاریو | ویروس کرونا | شیوع ویروس | اخبار کانادا | اخبار تورنتو | روزنامه های تورنتو | تهرانتو | روزنامه های کانادا | Tehranto

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا