جهان

یک سوم کارکنان بهداشت و درمان و کلیدی انگلستان آلوده به کرونا هستند

www.phdfurniture.ca
www.phdfurniture.ca

 

یک سوم کارکنان بهداشت و درمان و کلیدی انگلستان آلوده به کرونا هستند
یک سوم کارکنان بهداشت و درمان و کلیدی انگلستان آلوده به کرونا هستند

 

داده های جدید دولت انگلستان نشان می دهد یک سوم کارکنان بهداشت و درمان و کارگران کلیدی انگلستان تست کرونا داده و نتیجه آن مثبت بوده است.

به گزارش تهرانتو نیوز به نقل از سی ان ان؛

بنابر گزارشهای روز دوشنبه ۱۶.۸۸۸ نفر از کارگران اصلی و خانواده هایشان که دارای علائم کرونا بوده یا با فرد علامت داری زندگی می کردند تحت آزمایش قرار گرفتند. تاکنون ابتلای ۵.۷۳۳ نفر از آنها یعنی حدود ۳۴ درصدشان نیز تایید شده است.

آن دسته از کارکنان بهداشت که خود یا خانواده شان دارای علائم بیماری نبودند نیز تحت آزمایش قرار نگرفتند، بنابر این تعداد مذکور الزاما تعداد دقیقی از از تمام کارگران مبتلا نخواهد بود.

این درحالی است که دولت برای انجام تست کرونای کارگران بهداشت و درمان و خانواده هایشان برای تامین تجهیزات ایمنی شخصی مناسب (PPE) تحت فشار است.

“مت هنکاک” وزیر بهداشت انگلستان، پیش از این گفته بود که در نظر دارد تمام کارکنان بخش بهداشت و درمان را صرف از نظر از داشتن یا نداشتن علائم بیماری تحت آزمایش ویروس کرونا قرار دهد.

با این وجود تعداد تست های تشخیصی انگلستان بطور چشمگیری از سایر کشورهای اروپایی پایین تر است.

“هنکاک” در پاسخ به این اتفاقات در تاریخ ۲ آوریل گفت که او  تا پایان ماه جاری تعداد تست های تشخیصی را از ۱۰ به ۱۰۰ هزار مورد در روز افزایش خواهد داد.

با این وجود بنابر گزارش وزارت بهداشت این کشور، روز ۱۲ آوریل این کشور فقط موفق به انجام ۱۴.۵۰۶ تست شده است.

وزیر بهداشت انگلستان همچنین در رابطه با تامین تجهیزات پزشکی گفت که دولت شبانه روز تلاش می کند تا به PPE دست یابد.

 

مرگ ۱۹ کارمند بخش بهداشت و درمان

 

تاکنون حداقل ۱۹ نفر از کارکنان بخش بهداشت و درمان انگلستان در جریان شیوع ویروس کرونا جان باخته اند و تعداد زیادی از انجمنهای کارکنان بخش پزشکی کشور نبود تجهیزات کافی و مناسب PPE مقابله با کووید ۱۹ را عامل آن دانسته اند.

بنابر دستورالعملی که روز دوشنبه از سوی کالج سلطنتی پرستاری انگلستان برای کارکنان مراکز بهداشت و درمان صادر شده، پرستاران و کارکنان این مراکز در صورت نبود وسایل PPE مناسب می توانند از ارائه خدمات به بیماران خودداری کنند.

یک سوم | کارکنان بهداشت و درمان | کلیدی | انگلستان | آلوده به کرونا | روزنامه های تورنتو | تهرانتو | tehranto | روزنامه های کانادا | Tehranto

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا