جدیدترین اخبارکریپتوکارنسی

سیف‌مون برای امنیت بالاتر با استفاده از سیمپلکس کیف پول جدیدی راه‌اندازی می‌کند

سیف‌مون برای امنیت بالاتر با استفاده از سیمپلکس کیف پول جدیدی راه‌اندازی می‌کند

سیف‌مون برای امنیت بالاتر با استفاده از سیمپلکس کیف پول جدیدی راه‌اندازی می‌کند

سیف‌مون (SafeMoon) چیست؟

 

سیف‌مون یکی از توکن‌های جامعه‌محور، با دسترسی و مشارکت برابر و همین‌طور یکی از توکن‌های سیستم مالی غیرمتمرکز (DeFi) روی شبکه بلاک چین بایننس (Binance Smart Chain) است.

این شراکت برای میلیون‌ها نفر از سراسر جهان امکان خرید سریع، بی‌وقفه و امن سیف‌مون را فراهم کرده است. حجم معاملات سیف‌مون ظرف ۲۴ ساعت گذشته برابر با ۳۷ میلیون دلار بوده است زیرا معامله گران با پیش‌بینی درراه بودن صعود قیمت برای خرید این سکه صف بسته‌اند.

برای به تصویر کشیدن یک چشم‌انداز کامل باید گفت که قیمت سیف مون از آغاز مارس تابه‌حال ۱.۵۵۰‌% افزایش داشته است.

سیف‌مون برای امنیت بالاتر با استفاده از سیمپلکس کیف پول جدیدی راه‌اندازی می‌کند
سیف‌مون برای امنیت بالاتر با استفاده از سیمپلکس کیف پول جدیدی راه‌اندازی می‌کند

سیف مون را از کجا می‌توانم خریداری کنم؟

 

کوین‌کونگ (Coin Kong)

 

برای خرید SAFEMOON از کوین‌ کونگ (Coin Kong)، کاربران باید ابتدا اکانت ایجاد کنند.

کوین کونگ مشتریان را به برترین کارگزاران حاضر در کشورهای محل استقرار مشتریان وصل می‌کند و به‌طور خودکار کارگزارانی که پایین‌ترین حق کمیسیون معاملاتی در بازار را ارائه می‌کنند فهرست می‌کند.

کوین کونگ تمامی رمز ارزهای اصلی، ازجمله بیت کوین، اتریوم و صدها آلتکوین دیگر و همین‌طور آلتکوین‌های جدیدتر را به مشتریان ارائه می‌کند.

برای معامله‌گرانی که به دنبال گسترش پورتفولیو خود همراه با دسترسی به بهترین سکه‌های دیجیتال بازار هستند، کوین کونگ بهترین گزینه است.

لطفاً توجه داشته باشید: این پلتفرم تنها برای مشتریان خارج از ایالات‌متحده فراهم است.

 

از اینجا نیز میتوانید ثبت نام کنید

 

سیف‌مون از چه لحاظ با داج‌کوین متفاوت است؟

 

هر دو سکه‌های داج کوین و سیف‌مون امسال پس از افزایش نجومی قیمت رمزارزها در صدر اخبار قرار گرفتند. بااین‌حال داج DOGE از موجودی نامحدودی برخوردار است، درحالی‌که استراتژی سوزاندن توکن های SAFEMOON خاصیت ضد تورمی برای آن ایجاد می‌کند. سیف‌مون برای امنیت بالاتر با استفاده از سیمپلکس کیف پول جدیدی راه‌اندازی می‌کند

بسیاری از مردم درباره «سر به ماه کشیدن» داج‌کوین صبحت می‌کنند، اما برای سیف‌مون به ماه رسیدن بخشی از نقشه راه است. شراکت جدید با سیمپلکس به کاربران اجازه می‌دهد که به شیوه بسیار سرراست‌تری در SafeMoon سرمایه‌گذاری کنند و به‌احتمال‌زیاد سرمایه‌گذاران بسیار بیشتری را با خود همراه خواهد ساخت و رسیدن به ماه را یک قدم نزدیک‌تر خواهد کرد.

سیف‌مون در هر معامله سه عملکرد اصلی دارد : رفلکشن یا پاداش‌های استاتیک، کسب توکن LP یا تولید توکن LP و سوزاندن توکن.

هر تراکنش SAFEMOON 10% کارمزد دارد. نیمی از این کارمزد بین تمامی دارندگان SAFEMOON در زمان تراکنش توزیع می‌شود. برابر با ۵.‌۲‌% از این کارمزد برای تبدیل به رمزارز BNB (بایننس‌کوین) فروخته می‌شود و ۵.‌۲‌% باقیمانده با همان BNB جفت می‌شود تا نقدینگی لازم برای مبادله رمزارز در استخرهای نقدینگی را فراهم کند.

پاداش‌های استاتیک کاربران را تشویق می‌کند که سیف‌مون را به مدت طولانی‌تری نگه‌دارند و شاهد رشد باقیمانده حساب خود باشند. علاوه بر این سیف‌مون استراتژی سوزاندن توکن را نیز اجرا می‌کند و تیم سیف مون بیش از ۴۱۶ تریلیارد SAFEMOON را تابه‌حال سوزانده‌اند.

شبکه بلاک چین بایننس      شبکه بلاک چین بایننس    شبکه بلاک چین بایننس

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا