جدیدترین اخبارکریپتوکارنسی

قیمت شیبا اینو SHIB پس از تحمل دو هفته تثبیت قیمتی، دو برابر می‌شود

قیمت SHIB برای شکستن سطح مقاومتی آماده می‌شود

قیمت شیبا اینو SHIB پس از تحمل دو هفته تثبیت قیمتی، دو برابر می‌شود

پس از اینکه ایلان ماسک مدیرعامل تسلا از تحولات «نویدبخش» درباره استخراج بیت‌کوین خبر داد، قیمت SHIB همراه با سایر رمزارزهای برتر در مسیر بازگشت از کاهش ناگهانی هفته گذشته قرار گرفت.

قیمت شیبا اینو SHIB پس از تحمل دو هفته تثبیت قیمتی، دو برابر می‌شود
قیمت شیبا اینو SHIB پس از تحمل دو هفته تثبیت قیمتی، دو برابر می‌شود

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

قیمت SHIB از اواسط ماه مه در یک کانال نزولی روی نمودار ۴ ساعته معامله می‌شد.

شیبا‌اینو به‌طور پیوسته در حال تشکیل سقف قیمت‌های پایین‌تر و همین‌طور کف قیمت‌های پایین‌تر بوده است که می‌توان این نقاط قیمتی را برای نشان دادن روند نزولی آنها به‌ وسیله یک خط روند موازی به هم وصل کرد.

به‌تازگی قیمت SHIB از پایین‌ترین خط روند خود به سمت بالا برگشت و توانست سطح مقاومت بالایی را لمس کند. علیرغم دو هفته تثبیت کانال‌های قیمتی، شیبا‌ اینو حالا بر بلاتکلیفی غلبه کرده است و پس از دستیابی به ۵۵% ارزش بازار نسبت به پایین‌ترین قیمت خود در حال حرکت به سمت روند گاوی (صعودی) است.

اگر شتاب مثبت نیروی محرک بازار تائید شود، می‌توان یک کانال قیمت مجاور برای تعیین اهداف قیمت احتمالی برای قیمت SHIB ترسیم کرد. شیبا اینو باید به بالاتر از خط روند بالایی کانال قیمت فعلی برسد که با سطح مقاومت تعیین‌شده توسط ۵۰ میانگین متحرک چهار-ساعته منطبق است.

اگر شیبا‌ اینو، این سکه مبتنی بر الگوی مجازی موفق شود سطح مقاومت ۰۰۰۰۱۱۰۰. ۰ دلار را بشکند، ارزش بازار آن دو برابر خواهد شد. درواقع می‌تواند به سطح ۰۰۰۱۸۱۶. ۰ دلار برسد که منطبق با سطح فیبوناچی (Fibonacci) گسترشی ۲.‌۲۷‌% است.

پیش از تصدیق اعتبار نظریه گاوی (صعودی) سرمایه‌گذاران باید منتظر تائید باشند.

از آنجا که سابقه قیمتی چندانی برای دارایی‌هایی مانند رمزارز شیبا اینو وجود ندارد، ضروری است که روند نزولی بالقوه را نیز در نظر داشت.

با توجه به ضعفی که اخیراً در حرکت قیمت SHIB شاهد آن بودیم، این توکن مبتنی بر سگ شیبا اینو به‌ احتمال‌ زیاد سطح حمایت معناداری در خط روند پایینی کانال قیمت خواهد یافت. یک نوسان نزولی از سطح قیمت فعلی می‌تواند به ۶۷% کاهش و رسیدن به یک سطح جدید پایین‌ترین قیمت تاریخی منجر شود.

ایلان ماسک  استخراج بیت‌کوین    ایلان ماسک  استخراج بیت‌کوین  ایلان ماسک  استخراج بیت‌کوین

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا