جدیدترین اخبارکریپتوکارنسی

شیبا اینو در تعقیب هدف گریزپای ۱ دلاری به افزایش قیمت ۱۰ درصدی رسید

شیبا اینو در تعقیب هدف ۱ دلاری به افزایش قیمت ۱۰ درصدی رسید

شیبا اینو در تعقیب هدف گریزپای ۱ دلاری به افزایش قیمت ۱۰ درصدی رسید

شیبا اینو کریپتوکارنسی (رمزارز) مبتنی بر اتریوم که سوار بر موج محبوبیت و اعتبار داج‌کوین است، با افزایش ۱۰ درصدی ارزش خود ظرف ۲۴ ساعت گذشته، این هفته مشغول جبران زیان‌ها بود.

شیبا اینو در تعقیب هدف گریزپای 1 دلاری به افزایش قیمت 10 درصدی رسید
شیبا اینو در تعقیب هدف گریزپای ۱ دلاری قیمت ۱۰ درصدی

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

این واقعیت که SHIB به قیمت کمتر از یک سنت معامله می‌شود نباید شما را فریب دهد. سرمایه بازار SHIB از زمان آغاز به کار آن به بیش از ۳.۴ تریلیارد دلار گسترش یافته و به نظر می‌رسد که روند حرکت قیمت نیز به نفع شیبا اینو SHIB باشد.

 

روی رادار خواننده رَپر

 

سود بهت‌آور شیبا اینو توجه خواننده رپر بریتانیایی دی‌جی جی‌وای (DJ JY) را به خود معطوف کرد طوری که این خواننده درباره کریپتوکارنسی در توییتی نوشت «جهش صعودی آنها را می‌بینید؟» توییت او از ظرفیت دیده شدن توسط بیش از ۴۳،۰۰۰ فالوئر او و فراتر از آن برخوردار است که برخلاف میل برخی از طرفداران بازار صعودی بیت کوین، نشانه دیگری از افزایش محبوبیت سکه‌های مبتنی بر الگوی مجازی (meme coins) در میان جریان متعارف جامعه است.

شیبا اینو در آگوست سال گذشته راه‌اندازی شد و نام آن از نژاد سگ ژاپنی گرفته شده است که به دلیل بکارگیری آن به‌عنوان نماد داج‌کوین در جامعه کریپتوکارنسی محبوبیت پیدا کرده است.

رمزارز SHIB تمایل دارد خود را قاتل داج‌کوین بپندارد، اما به نظر نمی‌رسد که مشکلی با بهره‌برداری از محبوبیت رقیب بزرگ‌تر خود داج کوین داشته باشد. ایلان ماسک شیفته داج کوین شد و پس از حضور اخیر خود در برنامه زنده شنبه‌شب داج کوین را در کانون توجه مردم قرار داد. علاوه بر این بایننس (Binance) به‌عنوان بزرگترین پلتفرم تبادل رمزارز، به‌تازگی پشتیبانی از SHIB را به شبکه خود اضافه کرد که می‌تواند مفید باشد.

 

آیا سود بیشتری در راه است؟

 

جای تعجب نیست که جامعه شیبا اینو با هدف‌گذاری اخیر روی هدف قیمت ۱ دلار ایالات‌متحده در انتظار بازار صعودی باشد. اگرچه تنها سرمایه‌گذاران نیستند که به افزایش قیمت SHIB خوش‌بین هستند. از قرار معلوم تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند حالا که سرمایه‌گذاران کریپتو دوران نقاهت ناشی از زخم‌های فروش زیر قیمت بازار را پشت سر گذاشته‌اند، قیمت شیبا اینو می‌تواند تا دو برابر رشد کند.

در مورد سرمایه‌گذاران صبور نیز باید گفت تحلیل‌گران چشم‌انتظار رسیدن شیبا اینو به سطح قیمت USD 1 دلار هستند، اما زمان دقیق رسیدن به چنین آستانه قیمتی در حد حدس و گمان است. خبر خوش این است که علیرغم پسرفت‌های اخیر در همراهی با فروش یکجا و گسترده در بازار کریپتو، به نظر می‌رسد که قیمت شیبا اینو از کف قیمت اخیر خود به سطح قبلی برگشته باشد.

شیبا اینو در حال ایجاد یک پلتفرم غیرمتمرکز تبادل رمزارز (DEX) برای رقابت با پلتفرم‌های مشابهی مانند یونی‌سواپ (Uniswap) و سوشی‌سواپ (Sushiswap) است. اگر شیبا اینو تنها شاهد ذره‌ای از موفقیت مشابهی باشد که دیگر پلتفرم‌های معاملات بازارهای مالی غیرمتمرکز (DeFi) در حال تجربه کردن آن هستند، سکه SHIB به‌عنوان کریپتوکارنسی بومی DEX از این پلتفرم سود خواهد برد. راه‌اندازی چنین پلتفرمی می‌تواند همان سکوی پرتاب باشد که سکه شیبا اینو را به نقطه عطف گریزپای USD1 دلار می‌رساند.

اتریوم    اتریوم      اتریوم 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا