جدیدترین اخبارکانادا

با وجود ممنوعیت سفر، هزاران توریست امریکایی سعی در ورود به کانادا دارند

هزاران توریست امریکایی سعی در ورود‌به کانادا دارند

با وجود ممنوعیت سفر، هزاران توریست امریکایی سعی در ورود به کانادا دارند

با وجود ممنوعیت سفر و مسدود بودن مرزهای امریکا و کانادا بدلیل شیوع کووید۱۹، بیش از ۷۵۰۰ توریست – عمدتا امریکایی – سعی در ورود به کانادا برای خرید، سفر گردشگری و سفر به مناطق غیرضروری ممنوع داشته اند.

با وجود ممنوعیت سفر، هزاران توریست امریکایی سعی در ورود به کانادا دارند
با وجود ممنوعیت سفر، هزاران توریست امریکایی سعی در دارند

به گزارش تهرانتو نیوز ؛ به نقل از سی تی وی ؛

بنابر آخرین داده های سازمان خدمات مرزی کانادا طی ۲۲ مارس تا ۱۶ ژوئن، بالغ بر ۷.۶۳۹ تبعه خارجی از ورود به کانادا محروم شده اند.

امریکایی ها با ۸۷ درصد یعنی حدود ۶.۶۱۵ شهروند امریکایی، بیشترین تعداد آنها را به خود اختصاص داده اند که طی این مدت توسط ماموران مرزی کانادا به خانه بازگردانده شده اند.

ماموران مرزی (CBSA) مشخص نکرده اند ۱.۰۲۴ مسافر دیگر از اتباع کدام کشورهای بوده اند که از ورود به کانادا محروم شده اند.

به گفته آژانس مرزی کانادا بیشتر امریکایی هایی که در طول بسته بودن مرزها خواستار ورود به کانادا شدند ۱۴۴۹ نفر بوده اند که با هدف گردشگری قصد ورود به کانادا را داشته اند و توسط ماموران مرزی متوقف شده اند. همچنین در این مدت ۸۲۷ امریکایی با اهداف تفریح و ۴۱۸ نفر نیز با هدف خریدهای غیرضروری عازم کانادا شده بودند.

همچنین ۳.۹۱۸ امریکایی دیگر بدلیل بازدیدهای دیگر توسط ماموران CBSA از سفر به کانادا محروم شده اند.

کارگران خارجی موقت، کارکنان بهداشت در دو سوی مرز و کسانی که بدلایل غیر اختیاری از خانواده درجه یک شان در کانادا دور هستند از این قانون مستثنی هستند.

بیشتر امریکایی ها یعنی بالغ بر ۶۱۱۵ توریست امریکایی از راه زمین، ریل و دریا قصد ورود به کانادا را داشته که از پایانه های مرزی رانده شده اند.

همچنین ۱۰۲۴ مسافر غیر امریکایی که از سوی ماموران رانده شده اند شامل ۲۲۶ توریست گردشگری، ۱۰۰ توریست تفریحی و ۶۲ توریست برای خرید غیرضروری بوده اند. ۶۳۶ نفر دلایل دیگری را برای سفرشان بیان کرده بوده اند که از ورود آنها جلوگیری شده است.

ایالات متحده و کانادا    ایالات متحده و کانادا    ایالات متحده و کانادا    ایالات متحده و کانادا

مسدود بودن مرزها    مسدود بودن مرزها      مسدود بودن مرزها

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا