جدیدترین اخبارکانادا

برای خانواده قربانیان آرزوی صبر و شکیبایی داریم. تورنتو سوگوار قربانیان تیراندازی نوااسکوشیاست

www.phdfurniture.ca
www.phdfurniture.ca

 

به گزارش تهرانتو نیوز به نقل از سی تی وی؛

مردم در سراسر منطقه تورنتو بزرگ، متاثر از فاجعه تیراندازی آخر هفته که حداقل ۱۹ نفر کشته شده است، ضمن حمایت از ساکنان نوااسکوشیا، تسلیت خود را به همراه آرزوی صبر و شکیبایی به خانواده های قربانیان ابراز نمودند.

 

حادثه در “پورتاپیک” نوا اسکوشیا بدترین کشتار جمعی در تاریخ کانادا خوانده شده است.

 

مقامات اعلام کردند که فرد مسلح مظنون، حدود ۹۰ کیلومتری “پورتاپیک” در یک پمپ بنزین ردیابی و به ضرب گلوله کشته شد.

“داگ فورد” نخست وزیر انتاریو روز دوشنبه در همین رابطه بیانیه ای را مبنی بر اینکه این استان نیز همراه با سایر استان های کانادا برای “در کنار مردم نوااسکوشیا بودن” می پیوندد، منتشر کرد.

 

 

نخست وزیر در رسانه های اجتماعی گفت: قلب من برای خانواده قربانیان حادثه پیش آمده و غیرقابل توجیه نوااسکوشیا و در میان آنها خانواده افسر پلیس “هایدی استیونسون” که در حال انجام وظیفه بود، از جا کنده شده است. ما آرزو می کنیم عزیزانشان در این زمان دشوار صبر و شکیبایی داشته باشند.

صبح دوشنبه “جان توری” شهردار تورنتو نیز ضمن عرض تسلیت به نخست وزیر پیوست و این فاجعه را “غیرقابل تصور” خواند.

 

 

“توری” گفت که با پیش آمدن این فاجعه در نوااسکوشیا، وی در آخر هفته با خانواده قربانیان حادثه حمله ون در خیابان “یانگ” تلفنی صحبت کرد تا به آنها گوید تورنتو به دلیل شیوع ویروس کرونا نمی تواند به درستی از این فاجعه یاد کند.

حادثه حمله ون در ۲۳ آوریل ۲۰۱۸ باعث کشته شدن ده نفر از عابرین پیاده در تورنتو و زخمی شدن ۱۶ نفر دیگر شد.

وی گفت : شما نمی دانید چه چیزی می تواند منجر به این نوع حوادث شود اما زخمها برای خانواده قربانیان بعد از دو سال هنوز باقی مانده است. در حال حاضر خانواده ها در نوا اسکوشیا داغدار هستند و قلب من به نمایندگی از همه مردم تورنتو همراه آنها و آکنده از درد است.

روز یکشنبه اعضای نیروهای مختلف پلیس در تورنتو در توییتر به خانواده قربانیان و خانواده “هایدی استیونسون” از پلیسRCMP  که در حین واکنش به این حادثه کشته شد، تسلیت گفتند.

 

به یاد همه قربانیان و خانواده های آنها، پرچم کانادا در شهرهای مختلف “منطقه تورنتو بزرگ” از جمله مناطق”وان” و “مارکهام”  نیمه افراشته شد.

 

خانواده قربانیان | آرزوی صبر و شکیبایی | تورنتو | سوگوار قربانیان | تیراندازی | نوااسکوشیا | روزنامه های تورنتو | تهرانتو | tehranto | روزنامه های کانادا | Tehranto

برای خانواده قربانیان آرزوی صبر و شکیبایی داریم. تورنتو سوگوار قربانیان تیراندازی نوااسکوشیاست
برای خانواده قربانیان آرزوی صبر و شکیبایی داریم. تورنتو سوگوار قربانیان تیراندازی نوااسکوشیاست
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا