جدیدترین اخبارکریپتوکارنسی

۳ دلیل اصلی برتری عملکرد پالی‌گان (ماتیچ) نسب به بیت‌کوین و سایر رمزارزهای اصلی‌ در این هفته

سه دلیل اصلی برتری عملکردی پالی‌گان (ماتیچ) نسب به بیت‌کوین و سایر رمزارزهای اصلی در این هفته

۳ دلیل اصلی برتری عملکرد پالی‌گان (ماتیچ) نسب به بیت‌کوین و سایر رمزارزهای اصلی‌در این هفته

ماتیچ (MATIC) رمزارز بومی پالی‌گان به سه دلیل در طول هفته گذشته بیش از ۳۵% افزایش یافت.

به گزارش تهرانتو نیوز به نقل از کوین‌تلگراف ؛

پلی‌گان (ماتیچ) روی دور موفقیت است. در طول هفت روز گذشته بیش از ۳۵% افزایش قیمت داشته است و به‌جز یونی‌سواپ (Uniswap) نسبت به تمام رمزارزهای اصلی دیگر عملکرد بهتری داشته است.

چندین دلیل عمده پشت روند صعودی قدرتمند ماتیچ نهفته است، ازجمله رشد هیجانات نسبت به پالی‌گان، اعلام طرح BigQuery گوگل و سرمایه‌گذاری مارک کیوبن (Mark Cuban). ۳ دلیل اصلی برتری عملکرد پالی‌گان (ماتیچ) نسب به بیت‌کوین 

3 دلیل اصلی برتری عملکرد پالی‌گان (ماتیچ) نسب به بیت‌کوین و سایر رمزارزهای اصلی‌در این هفته
۳ دلیل اصلی برتری عملکرد پالی‌گان (ماتیچ) نسب به بیت‌کوین

رشد احساسات و هیجان در مورد پالی‌گان

 

اولین بار ماتیچ (MATIC) در ۹ فوریه از برنامه‌های خود برای بازتعریف نشان تجاری پالی گان (Polygon) خبر داد. در آن زمان تیم ماتیچ پروژه‌های نویدبخش متاورس (ابر واقعیت ‌مجازی) و پلاسما چین ماتیچ یکپارچه را راه‌اندازی کردند.

از طریق پیاده‌سازی پلاسماچین (Plasma Chains) پالی‌گان توانست شبکه بلاک چین لایه اول دارای راه‌حل‌های مقیاس‌پذیر توکار را برای پروژه‌ها فراهم کند.

تیم پالی‌گان در فوریه گفت:

«ما ماتیچ پلاسما چین، که یک اتریوم لایه دو آماده تولید، و یک پیاده‌سازی مبتنی بر گزاره پلاسما است را پیاده‌سازی و عرضه کردیم؛ ما زنجیره گواه اثبات سهام ماتیچ (Matic PoS Chain) را که یک زنجیره جانبی اتریوم با امنیت گواه اثبات سهام (PoS) سازگار با ماشین مجازی اتریوم (EVM) و بدون نیاز به مجوز است و بر امنیت قوی اتریوم برای تأییدکننده اعتبار سهام و نقاط بررسی تکیه دارد را پیاده‌سازی و عرضه کردیم؛ بیش از ۸۰ اپلیکیشن شگفت‌انگیز ازجمله پلی‌مارکت (Polymarket)، آویگوچی (Aavegotchi)، نئون دیستریکت (Neon District)، اسکای‌ویور (Skyweaver)، کامت (Cometh)، ایزی‌فای (EasyFi) ارائه کردیم و هرروز اپلیکیشن‌های بیشتری اضافه می‌کنیم.» ازآن‌پس پالی‎ گان به یکی از پروژه‌های اصلی بلاک چین لایه اول به‌خصوص برای پروژه‌های متاورس تبدیل شد که تعداد کاربران آن سر به فلک کشید.

علاوه بر این به نظر می‌رسد رشد روزافزون ارزش‌های ذاتی (fundamental) نیز هیجان و احساس کلی بازار را برای پروژه بلاک چین تقویت می‌کند.

3 دلیل اصلی برتری عملکرد پالی‌گان (ماتیچ) نسب به بیت‌کوین و سایر رمزارزهای اصلی‌در این هفته
۳ دلیل اصلی برتری عملکرد پالی‌گان (ماتیچ) نسب به بیت‌کوین و سایر رمزارزهای

داده‌های الگوریتم  VORTECS™ از پلتفرم Cointelegraph Markets Pro از اوایل هفته گذشته پیش از افزایش قیمت‌های اخیر به دورنمای مثبت ماتیچ پی برده بود و روند حرکت گاوی ماتیچ (MATIC) را تشخیص داد.

پلتفرم وورتکس اسکور (VORTECS™ Score)، که در انحصار کوین‌تلگرام قرار دارد، یک مقایسه الگوریتمی از شرایط تاریخی و فعلی بازار بر اساس ترکیبی از نقاط و مقاطع داده‌ای شامل احساس بازار، حجم معاملات، حرکات قیمتی اخیر و فعالیت‌های توییتری است.

3 دلیل اصلی برتری عملکرد پالی‌گان (ماتیچ) نسب به بیت‌کوین و سایر رمزارزهای اصلی‌در این هفته
۳ دلیل اصلی برتری عملکرد پالی‌گان (ماتیچ) نسب به بیت‌کوین 

همان‌طور که در نمودار بالا دیده می‌شود، وضعیت VORTECS™ Score در صبح ۲۴ ماه مه سبز شد و رو به صعود گذاشت تا در ۲۷ ماه مه همزمان با به اوج رسیدن امتیاز وورتکس روی رقم ۹۴،  قیمت نیز با ۳۰.‌۲ دلار به بالاترین نقطه اخیر خود رسید.

 

اعلام طرح Google BigQuery (پلتفرم تحلیل مقیاس‌پذیر)

 

علاوه بر چندین توسعه برجسته اخیر، ازجمله پل راه‌اندازی شده رن‌-‌پلی‌گان (Ren-Polygon) برای دارایی‌های هفت رمزارز برتر، همین‌طور ماژول SDK برای ایجاد زنجیره‌های سازگار با اتریوم، پلی‌گان در ۲۹ ماه مه از تکمیل بارگذاری و ادغام دارایی‌های پلی‌گان در پلتفرم BigQuery فضای ابری گوگل خبر داد.

این ادغام از این لحاظ اهمیت دارد که دسترسی و موقعیت‌یابی پلی‌گان را بهبود می‌بخشد؛ و امکان دسترسی راحت به پلی‌گان را برای کاربران BigQuery فراهم می‌کند.

تیم پلی‌گان گفت:

«ما عمیقاً خوشحالیم که اعلام کنیم ادغام و بارگذاری مجموعه داده‌های پالی‌گان در فضای ابری پلتفرم بیگ‌کوئری @GoogleCloudTech #BigQuery را به پایان رسانده‌ایم! تکمیل این پروژه به این معناست که می‌توانید روی مجموعه داده‌های پالی‌گان کوئری اجرا کنید، تحلیل اجرا کنید و با استفاده از پلتفرم بیگ‌کوئری گوگل اطلاعات استخراج کنید. بلاک چین‌ها ازجمله غنی‌ترین منابع داده‌های قابل تائید اعتبار هستند، و این گام بزرگی در جهت بهبود دسترسی دِوِلوپرها به مجموعه داده‌های پالی‌گان و کمک به تحلیلگران برای بهره‌برداری از ارزش‌های عظیم نهفته خود است.»

پالی‌گان در پیشنهاد ۱ ترابایتی بیگ کوئری (BigQuery) نیز گنجانده شده است، به این معنا که اغلب کاربران BigQuery قادر خواهند بود تا برای دسترسی به مجموعه داده‌های گوناگون مرتبط با بلاک چین کوئری‌های خود را روی شبکه بلاک چین پالی‌گان اجرا کنند.

 

کیوبن از پالی‌گان پشتیبانی می‌کند

 

علاوه بر دلایل اشاره‌شده، سرمایه‌گذار تریلیارد مارک کیوبن در ۲۵ ماه مه از سرمایه‌گذاری خود در پالی‌گان خبر داد.

مارک کیوبن توضیح داد که داشتن بازده بالای تراکنش‌ها در هر ثانیه (TPS) برای پایین آوردن هزینه مصرف برای کاربران بسیار مهم است.

در ادامه، کیوبن تأکید کرد که اثر شبکه‌ای بسیار حیاتی است و در حال حاضر بسیاری از پروژه‌های پالی‌گان از بلاک چین استفاده می‌کنند. کیوبن یادآور شد: ماتیچ

«بهره‌مندی از (تراکنش در هر ثانیه) TPS بیشتر و هزینه های گس (gas fees) پایین‌تر کافی نیست. باید یک اثر شبکه‌ای مستقیم و رشد قابل‌توجه کاربر وجود داشته باشد. هردو عامل برای اغلب بلاک چین‌های لایه اول و لایه دوم چالش‌برانگیز است زیرا [به] استثناء چند مورد، بازاریابی در جهان رمزارز فوق‌العاده بد و سطح پایین است. [پالی‌گان] سریع است، عملکرد خوبی دارد، و از همه مهمتر، کاربران دائمی آن به‌طور چشمگیری در حال رشد است.»

تحلیلگران نیز می‌گویند که سرمایه‌گذاران فعلی رمزارزهای DeFi به‌طورکلی روزبه‌روز نسبت به پالی‌گان و پروژه‌های مبتنی بر بلاک چین خوش‌بین‌تر می‌شوند.

براد لاوری (Brad Laurie)، تحلیلگر رمزارز اظهار داشت:

«حق با او [مارک کیوبن] است. تحول بزرگی در جهت حمایت از پالی گان @0xPolygon از جانب تمام جناح‌ها، اینفلوئنسرها، گروه‌ها و بازیکنان قدرتمند وجود داشته است. جای هیچ شکی نیست که طرفداران ETH-#DeFi مشتاق معاملات آینده ماتیچ ($MATIC) هستند. بسیاری از آنها مشغول خواندن فایل‌های ارائه به سرمایه‌گذار (pitch-decks) هستند تا برای فعالیت‌های فشرده پیش رو آماده باشند.

 

مارک کیوبن      مارک کیوبن      مارک کیوبن

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا