جدیدترین اخبارکریپتوکارنسی

قیمت بیت کوین در پی توییت‌ ایموجی قلب شکسته ایلان ماسک پایین آمد

بیت‌کوین نتوانست بالاتر از سطح مقاومت کلیدی ۴۰،۰۰۰$ به ثبات برسد

قیمت بیت کوین در پی توییت‌ ایموجی قلب شکسته ایلان ماسک پایین آمد

قیمت بیت کوین به دنبال توییت‌ ایلان ماسک که به‌عنوان نشانه‌ای از قطع رابطه او با بیت‌کوین تعبیر شد تحت‌فشارهای بازار به زیر سطح قیمت ۳۷،۰۰۰ دلار کاهش یافت. یکی از این نوع توییت‌ها شامل #Bitcoin و یک ایموجی قلب شکسته بود. قیمت بیت کوین در پی توییت‌ ایموجی قلب شکسته ایلان ماسک پایین آمد

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

سایر کریپتوکارنسی ها نیز با کاهش قیمت مواجه شدند.

اتریوم در تلاش است تا زیر سطح حمایت ۲۶۴۵ دلار در ۵۰ EMA (میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه) به ثبات برسد. داج‌کوین به پایین‌تر از سطح حمایت ۰.۳۷۵۰ دلار در ۲۰ EMA (میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه) رسید.

بازار کریپتو با توجه به موقعیت معاملاتی بزرگ تسلا در بیت‌کوین که به‌عنوان گام مهمی در جهت پذیرش گسترده کریپتوکارنسی در نظر گرفته می‌شد همچنان به توییت‌های ایلان ماسک حساس است.

تصمیم اخیر تسلا در مورد توقف پذیرش پرداخت با بیت‌کوین به دلیل نگرانی‌های زیست‌محیطی زیان بزرگی به بیت کوین وارد آورد، درحالی‌که توییت‌های جدید نیز همچنان می‌تواند به فشار موجود اضافه کند. قیمت بیت کوین در پی توییت‌ ایموجی قلب شکسته ایلان ماسک پایین آمد

تحلیل تکنیکال

 

بیت کوین موفق نشد در بالاتر از سطح مقاومت کلیدی که در نزدیکی ۴۰،۰۰۰ دلار در ۲۰ EMA واقع‌شده است به ثبات برسد و به پایین‌تر از سطح ۳۷،۰۰۰ دلار عقب نشست.

قیمت بیت کوین در پی توییت‌های ایموجی قلب شکسته ایلان ماسک پایین آمد
قیمت بیت کوین در پی توییت‌ ایموجی قلب شکسته ایلان ماسک پایین آمد

نزدیک‌ترین سطح حمایت برای بیت کوین در ۳۵،۰۰۰ دلار واقع‌شده است.

انتظار می رود اگر بیت کوین به وضعیت تست این سطح حمایت کلیدی برسد شاهد توجه و تمایل بسیاری از طرف معامله‌گران باشد زیرا هر دو معامله گران گاوی و خرسی تلاش خواهند کرد که در این نقطه مهم روی نمودار، کنترل را به دست بگیرند.

اگر بیت کوین موفق شود که پایین‌تر از سطح حمایت ۳۵،۰۰۰ دلار به ثبات برسد، به سمت سطح حمایت بعدی در ۳۲،۰۰۰ دلار پیش خواهد رفت. شاخص قدرت نسبی در قلمرو میانی قرار دارد و فضای بسیار زیادی برای رسیدن به روند حرکت نزولی در صورت بروز تسریع‌کننده‌های مؤثر وجود دارد. اگر بیت کوین در پایین‌تر از سطح حمایت ۳۲،۰۰۰ دلار به ثبات برسد، به سمت سطح حمایت بعدی در ۳۰،۰۰۰ دلار پیش خواهد رفت.

در سمت بالای نمودار بیت کوین تا جایی پیش خواهد رفت که با مقاومت قوی در سطح کلیدی نزدیک به ۴۰،۰۰۰ دلار روبرو شود.

یک حرکت قیمتی به بالاتر از این سطح نشانه‌ای خواهد بود از اینکه بیت کوین آماده بیرون رفتن از بازه معاملاتی فعلی و به دست آوردن روند حرکت رو به بالاست. در این صورت بیت کوین ممکن است به‌سرعت تا موقعیت تست سطوح مقاومت در ۴۲،۰۰۰ دلار و ۴۴،۰۰۰ دلار پیش برود.

کریپتوکارنسی      کریپتوکارنسی      کریپتوکارنسی

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا