جدیدترین اخبارکریپتوکارنسی

جک دورسی می‌گوید که اسکوئر شاید یک کیف پول سخت‌افزاری بیت کوین بسازد

اسکوئر شاید یک کیف پول سخت‌افزاری بیت کوین بسازد

جک دورسی می‌گوید که اسکوئر شاید یک کیف پول سخت‌افزاری بیت کوین بسازد

جک دورسی (Jack Dorsey) مدیرعامل شرکت اسکوئر اینک (Square Inc) گفت که شرکت پرداخت الکترونیک او در نظر دارد یک کیف پول سخت‌افزاری بیت کوین {دستگاهی که ارز دیجیتال را بدون اتصال به اینترنت نگه می‌دارد} بسازد. جک دورسی اسکوئر شاید یک کیف پول سخت‌افزاری بیت کوین بسازد 

جک دورسی می‌گوید که اسکوئر شاید یک کیف پول سخت‌افزاری بیت کوین بسازد
جک دورسی می‌گوید که اسکوئر شاید یک کیف پول سخت‌افزاری بیت کوین بسازد

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

سرمایه‌گذاران کریپتوکارنسی از کیف پول‌های سخت‌افزاری به‌عنوان یک لایه محافظتی اضافی برای نگهداری سکه‌های دیجیتال خود در دستگاه‌های مبتنی بر وب استفاده می‌کنند.

کیف پول‌ها امکان نگهداری سکه‌های دیجیتال شامل کلیدهای عمومی و خصوصی را برای کاربران کریپتو فراهم می‌کنند که تشکیل‌دهنده آدرس بلاک چین هستند. هکرها تبحر و زبردستی خاصی در شیوه‌های بسیار پیچیده سرقت کریپتو به دست آورده‌اند که از جمله این شیوه‌ها به کنترل درآوردن تلفن همراه افراد برای دسترسی به کلیدهای خصوصی موردنیاز برای انتقال بیت کوین، اتر و سایر دارایی‌های دیجیتال است.

دورسی که مدیرعامل شرکت توییتر و یکی از طرفداران آشکار بیت کوین نیز هست روز جمعه در یک توییت از برنامه‌های ایجاد این کیف پول خبر داد.

دورسی نوشت «اگر به این طرح عمل کنیم، چنین کیف پولی را از نرم‌افزار گرفته تا سخت‌افزار آن به‌طور کاملاً علنی و در همکاری با جامعه طراحی می‌کنم.»«ما می‌خواهیم این ایده و فکر را با به اشتراک‌گذاری برخی از اصول راهنمای خود به شیوه درستی آغاز کنیم.»

ارزش سهام شرکت اسکوئر که در سان‌فرانسیسکو مستقر است پس‌ از این توییت ۳.۲% افزایش یافت و اخیراً نیز با افزایش بیش از ۱% به قیمت ۲۱۴.۳۷ دلار معامله شد.

بیت کوین، اتر و بسیاری دیگر از کریپتوکارنسی ها امسال پیش از سقوط نیمی از ارزش خود به بالاترین رکورد قیمت صعود کرده بودند.

بانک‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات مالی بیش‌ از پیش پذیرای معاملات با رمزارز هستند و شاهد تقاضای چشمگیر مشتریان برای دسترسی به بازار رمزارز بوده‌اند.

شرکت تسلا، شرکت میکرو استراتژی و همین‌طور اسکوئر ازجمله شرکت‌هایی هستند که بیت کوین را به‌عنوان دارایی در ترازنامه خود ثبت می‌کنند.

افزایش غیرمنتظره خرید بیت کوین در طول یک سال گذشته همزمان با اضافه شدن گروهی بیشتر از مشتریان به کریپتوکارنسی، منفعت بزرگی برای اسکوئر به همراه داشته است. اسکوئر هنگامی که کاربران از طریق کَش‌اَپ Cash App کریپتوکارنسی خریدوفروش می‌کنند کارمزد تراکنش می‌گیرد، اما سودی که شرکت از هر تراکنش به دست می‌آورد در مقایسه با درآمد کلی ایجادشده از آن اندک است.

افزودن کیف پول سخت‌افزاری به سرویس‌های موجود شرکت می‌تواند باعث وفادارتر شدن مشتریان به شرکت اسکوئر شود. حتی باوجود امنیت بیشتر همچنان ممکن است که کیف‌های سخت‌افزاری باهدف افشای پین کد گشاینده قفل دستگاه هک شوند؛ اما برای رخ دادن چنین موقعیتی لازم است که کیف پول سخت‌افزاری در تصاحب هکر باشد.

 

ارز دیجیتال      ارز دیجیتال      ارز دیجیتال

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا