جدیدترین اخبارجهان

نشت اطلاعات : داده های ۱.۳ میلیون کاربر اپلیکیشن کلاب‌هاوس فاش شد

اطلاعات و داده های ۱.۳میلیون کاربر کلاب هاوس فاش شد

نشت اطلاعات : داده های ۱.۳ میلیون کاربر اپلیکیشن کلاب‌هاوس فاش شد

با استقبال روز افزون از اپلیکیشن جدید کلاب هاوس، هکرها هم دست به کار شدند و اطلاعات ۱.۳ میلیون کاربر این پلتفرم را فاش کردند.

پس از اینکه معلوم شد اطلاعات یک میلیارد نفر از کاربران فیسبوک و لینکدین فاش شده اکنون اطلاعات کاربران کلاب هاوس لو رفت و در معرض فروش آنلاین قرار گرفت.

اطلاعات لو رفته در این پلتفرم عبارتند از : نام، نام کاربری، شناسه کاربری، عکس، نام کاربری در توییتر، نام کاربری در اینستاگرام، تعداد دنبال کنندگان و تاریخ ایجاد حساب. نشت اطلاعات : داده های ۱.۳ میلیون کاربر اپلیکیشن کلاب‌هاوس فاش شد

نشت اطلاعات : داده های ۱.۳ میلیون کاربر اپلیکیشن کلاب‌هاوس فاش شد
نشت اطلاعات : داده های ۱.۳ میلیون کاربر اپلیکیشن کلاب هاوس فاش شد

واکنش کلاب هاوس

 

کلاب هاوس در واکنش به این رویداد گفته که نقص ایمنی از سیستم آنها نبوده و این اطلاعات از قبل در اختیار عموم بوده است.

 

این رخنه اطلاعات چه تاثیراتی دارد؟

 

این رخنه اطلاعاتی باعث میشود کاربران هدف فیشینگ هدفمند، باج‌خواهی، سرقت هویت یا انواع دیگر حملات مهندسی اجتماعی قرار بگیرند و به دام هکرها بیافتند.

شبکه اجتماعی کلاب‌هاوس با کمتر از یک سال سابقه یک شبکه جدید اجتماعی مبتنی بر صدا و اتاق‌های بحث و تبادل نظر است که ایرانی‌های در آن حضور فعال دارند.

گزارش لو رفتن اطلاعات کلاب‌هاوس پس از آن منتشر شد که سه‌شنبه گذشته نیز خبری مبنی بر لو رفتن و فروش اطلاعات شخصی ۵۰۰ میلیون کاربر لینکدین گزارش شده است؛ شبکه اجتماعی لینکدین مخصوص شاغلین و متخصصان است و در سال‌های اخیر به یکی از مهمترین عرصه‌های تماس‌های حرفه‌ای و کاریابی مبدل شده است.

شبکه اجتماعی کلاب‌هاوس با کمتر از یک سال سابقه یک شبکه جدید اجتماعی مبتنی بر صدا و اتاق‌های بحث و تبادل نظر است که ایرانی‌های در آن حضور فعال دارند.  ایرانی ها کلاب‌هاوس ایرانی ها کلاب‌هاوس ایرانی ها کلاب‌هاوس

گزارش لو رفتن اطلاعات کلابهاوس پس از آن منتشر شد که سه‌شنبه گذشته نیز خبری مبنی بر لو رفتن و فروش اطلاعات شخصی ۵۰۰ میلیون کاربر لینکدین گزارش شده است؛ شبکه اجتماعی لینکدین مخصوص شاغلین و متخصصان است و در سال‌های اخیر به یکی از مهمترین عرصه‌های تماس‌های حرفه‌ای و کاریابی مبدل شده است.

 

به گزارش تهرانتو نیوز

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا