انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

رکورد ابتلا به کووید-۱۹ با ثبت بیش از ۴۰۰۰ هزار مورد جدید در انتاریو شکسته شد

رکورد ابتلا به کووید-۱۹ در انتاریو شکسته شد

رکورد ابتلا به کووید-۱۹ با ثبت بیش از ۴۰۰۰ هزار مورد جدید در انتاریو شکسته شد

مقامات بهداشت استان انتاریو از بیش از ۴،۴۰۰ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ خبر دادند، که از زمان آغاز پاندمی تا کنون بالاترین رقم گزارش شده در طول یک روز بوده است. رکورد ابتلا به کووید-۱۹ با ثبت بیش از ۴۰۰۰ هزار مورد جدید در انتاریو شکسته شد

به گزارش تهرانتو نیوز ؛ به نقل از سی تی وی

در روز یکشنبه ۴،۴۵۶ مورد تازه ابتلا به ویروس جدید کرونا در این استان گزارش شد، که بالاترین رکورد قبلی یعنی ۴،۲۲۷ ابتلای جدید در روز جمعه را پشت سر گذاشت.

تعداد کل موارد گزارش شده در روز یکشنبه نسبت به رقم ۳،۸۱۳ نفری روز قبل افزایش قابل توجهی داشته است.

در حال حاضر میانگین تعداد موارد ثبت شده این استان در بازه زمانی هفت روزه ۳،۵۷۳ مورد است که نسبت به رقم ۲،۶۳۷ مورد در هفته گذشته رشد چشمگیری داشته است.

نرخ مثبت بودن تست های استان نیز در روز یکشنبه شاهد افزایش بود.

با مشخص شدن نتایج ۵۶،۳۷۸ تست ظرف ۲۴ ساعت گذشته، وزارت بهداشت انتاریو اعلام کرد که نرخ تست مثبت کووید-۱۹ از ۶.۵ درصد در روز شنبه به ۷.۷ درصد در روز یکشنبه رسیده است.

مقامات وزارت بهداشت انتاریو اعلام کردند که ۲۱ نفر دیگر نیز بر اثر کووید-۱۹ در این استان درگذشته‌اند. استان انتاریو در مجموع شاهد ۷،۵۵۲ مرگ مرتبط با ویروس جدید کرونا بوده است.

تعداد کل بیمارانی که در بخش مراقبت های ویژه انتاریو در حال مبارزه با کووید-۱۹ هستند برای اولین بار در طول این پاندمی از ۶۰۰ نفر فراتر رفته است.

این استان در روز یکشنبه اعلام کرد که در حال حاضر بیش از ۱،۵۱۳ نفر بر اثر این بیماری در بیمارستان بستری هستند.

دولت انتاریو پس از اینکه به بیمارستان ها دستور داده شده بود در شرایط افزایش شدید موارد کووید-۱۹حجم جراحی های انتخابی را کاهش دهند، در عصر روز جمعه دو حکم فوری برای کمک به افزایش ظرفیت مراقبت های حیاتی در این استان صادر کرد.

استان انتاریو تا روز یکشنبه ۲،۶۱۷ مورد ابتلا به بیماری را به عنوان برطرف شده شناسایی کرد، که تعداد کل بیماران بهبودیافته را به رقم ۳۴۶،۲۳۹ نفر افزایش می دهد.

گزارش روز یکشنبه تعداد کل موارد تایید شده آزمایشگاهی در استان انتاریو، شامل تعداد درگذشتگان و بهبودیافتگان را به ۳۸۶،۶۰۸ مورد می رساند. رکورد ابتلا به کووید-۱۹ با ثبت بیش از ۴۰۰۰ هزار مورد جدید در انتاریو شکسته شد

رکورد ابتلا به کووید-19 با ثبت بیش از 4000 هزار مورد جدید در انتاریو شکسته شد
رکورد ابتلا به کووید-۱۹ با ثبت بیش از ۴۰۰۰ هزار مورد جدید در انتاریو شکسته شد

موارد ابتلا به کووید-۱۹ در چه قسمتهایی از انتاریو پراکنده هستند؟

 

اغلب موارد جدید گزارش شده در روز یکشنبه در مناطق پر تجمعی در کلان‌شهر تورنتو متمرکزند. مقامات ۱،۳۵۳ مورد جدید در تورنتو، ۸۶۰ در منطقه پیل و ۴۴۴ نفر در منطقه یورک گزارش کرده‌اند.

در روز یکشنبه رقم به روزرسانی شده تعداد کل مبتلایان در چندین منطقه دیگر نیز سه رقمی شد.

موارد گزارش شده در اتاوا ۳۷۷، در منطقه دورهام ۳۲۹ مورد، در میدلسکس-لندن ۱۵۹ مورد، در منطقه نیاگارا ۱۲۰ مورد، منطقه هالتون ۱۱۸ مورد، همیلتون ۱۱۶ مورد و در سیمکو موسکوکا ۱۰۱ مورد بودند.

دولت انتاریو در روز پنجشنبه به منظور محدود کردن گسترش این بیماری کشنده، اجرای دستور در خانه ماندن را درسطح استان آغاز کرد. طبق این دستور تمام کسب و کارهای غیر ضروری به منظور مقابله با موج سوم کووید-۱۹ به مدت حداقل یک ماه برای خریدهای حضوری بسته خواهند بود.

 

واریانت های کووید-۱۹ در انتاریو

 

در روز یکشنبه ۱،۱۷۴ مورد جدید از واریانت B.1.17 (واریانت انگلیسی) در انتاریو گزارش شد. تعداد کل موارد ابتلا به گونه جدید در حال حاضر ۱۴،۳۸۷ نفر است.

مقامات دو مورد جدید ابتلا به B.1.351 (واریانت افریقای جنوبی) را نیز گزارش کرده اند، که بر این اساس تعداد کل موارد در استان به ۷۸ نفر افزایش می یابد.

البته هیچ مورد جدیدی از ابتلا به P.1 (واریانت برزیلی) در روز یکشنبه گزارش نشد، که مجموع موارد ابتلا روی رقم ۱۳۴ نفر ثابت می ماند.

 

بیش از ۳۳۳ هزار نفر در انتاریو به طور کامل واکسینه شده اند

 

طبق گزارش های این استان ۳۳۳،۱۵۰ نفر در انتاریو هر دو دوز واکسن کووید-۱۹ را دریافت کرده‌اند و در حال حاضر در مقابل این بیماری واکسینه محسوب می شوند.

طبق اظهارات مسئولین، ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۹۴،۷۹۴ دوز واکسن برای ساکنین این استان تزریق شده است.

اخبار تورنتو  اخبار کانادا  واریانت های کووید-۱۹    اخبار تورنتو  اخبار کانادا  واریانت های کووید-۱۹  اخبار کانادا    واریانت های کووید-۱۹ اخبار کانادا   اخبار تورنتو

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا