انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

مسیر شمال ونکوور با وجود گذشت بیش از یک سال تعطیلی همچنان محبوب و شلوغ است

مسیر شمال ونکوور با وجود گذشت بیش از یک سال تعطیلی همچنان محبوب و شلوغ است

مسیر شمال ونکوور با وجود گذشت بیش از یک سال تعطیلی همچنان محبوب و شلوغ است

منطقه دیپ کاو (Deep Cove) با داشتن قایق های کایاک، پدل بوردها و قایق های تفریحی لوکس، بهشتی برای عاشقان ماجراجویی بوده است و هیچ مکانی بهتر از بالای کوه «کووُری راک» (Quarry Rock) برای دیدن تمامی این موارد نیست. مسیر ونکوور شمالی با وجود گذشت بیش از یک سال تعطیلی همچنان محبوب و شلوغ است

اما منطقه شمال ونکوور، این مسیر محبوب را ماه مارچ سال گذشته تعطیل کرد. این تصمیم به دلیل آن بود که حفظ فاصله فیزیکی در این مسیر همیشه شلوغ، عملا غیر ممکن است.

لیزا موری مشاور منطقه ونکوور شمالی گفت درست پیش از آنکه این مسیر بسته شود، ما روزانه سه تا چهار هزار بازدید کننده داشتیم که در روزهای آفتابی آخر هفته به «کووُری راک» می رفتند. با این تعداد افراد برقراری فاصله احتماعی تقریبا ناممکن است.

اما حتی تعطیل شدن این مکان و بسته شدن ورودی مسیر اصلی با فنس نیز نتوانسته از ورود مردم به این محل جلوگیری کند. مسیر شمال ونکوور با وجود گذشت بیش از یک سال تعطیلی همچنان محبوب و شلوغ است

مسیر شمال ونکوور با وجود گذشت بیش از یک سال تعطیلی همچنان محبوب و شلوغ است
مسیر شمال ونکوور با گذشت بیش از یک سال تعطیلی همچنان محبوب و شلوغ است

صبح روز شنبه فقط در یک مدت زمان کوتاه افراد زیادی مشاهده شدند که مسیر فنس را دور می زدند و به درون مسیر میرفتند. برخی از آنها گفتند که از طریق محل دیگری که فنس و حصار ندارد موفق به دسترسی به مسیر شده اند.

پست های بسیاری در شبکه های اجتماعی به مسیر متفاوتی برای دسترسی به مسیر «کووُری راک» اشاره می کنند. همچنین به نظر می رسد برخی از این افراد تصور میکنند که رفتن به مسیر از این طریق درست و بدون اشکال است؛ هرچند، مسئولان منطقه تابلوهای بزرگ دیجیتالی پیام را در امتداد این جاده به سمت ورودی و در کنار آن علائمی را در سردر مسیر نصب کرده اند که همه آنها نشان دهنده این است که مسیر بسته می باشد.

موری در این باره می گوید، این محل سال گذشته بسته بود و تعطیلی آن ادامه پیدا میکند. زمانی که اینجا مجددا بازگشایی شود ما به شما اطلاع می دهیم.

در حال حاضر این منطقه یک رویکرد آموزشی برای افرادی که محافظان پارک در مسیر با آنها رو به رو می شوند اتخاذ کرده، اما موری گفت اگر این پیام که مسیر بسته است و به این منطقه نیایید کفایت نکند، این قانون می تواند تشدید شود به طوری که مشمول جریمه گردد.

Quarry Rock Quarry Rock  Quarry Rock Quarry Rock به گزارش تهرانتو نیوز به نقل از سی تی وی اخبار ونکوور اخبار ونکوور اخبار ونکوور خبر ونکوور خبر ونکوور خبر ونکوور خبر ونکوور زیبایی های کانادا زیبایی های کانادا    زیبایی های کانادا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا